Gå til innhold

Har dere noen gang opplevd dette gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er opp til flere "han svarer ikke"-tråder her inne nå. Jenter som venter på svar fra flørten. Andre jenter som bombastisk konkluderer med at han nok ikke lenger er interessert. Gutter som forsøker å avdramatisere det hele.. Sms frem og tilbake kan jo fort føre til misforståelser, en gang må man jo sette punktum i vekslingen...Da lurer jeg, hender det da at jenta er "sur" på gutten/fortvilet fordi hun forventer et svar, mens gutten tror at alt er i skjønneste orden, og ikke svarte fordi han tenkte at det ikke var "svaregrunnlag", og ikke ønsker å mase?

Anonym poster: 8955158ec48ced473bb6a06c505e4991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gangene det har skjedd meg, så er det fordi han har glemt meg bort. Derfor blir jeg sur og lei meg.

En misforståelse er noe annet. Kan ikke bli sur på han for det. Det må gjerne to til for å få en misforståelse.

Anonym poster: f8806bfd5165d00495d5f3137842520c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Misforståelse" var kanskje ikke det riktige ordet å bruke.. Det jeg mente er at jenta kanskje forventer et "svar" på meldingen hun sender. Gutten leser meldingen, og tenker at det ikke er noe å svare på. Jenta, som går og venter på svar, tror hun har sagt noe feil, eller at gutten ikke lenger er interessert. Gutten på sin side, tror alt er i skjønneste orden, og går kanskje og venter på en ny melding fra jenta.

Jeg lurer på om dette kan være en sannsynlig årsak til disse "han svarer ikke"-trådene. I stedet for å konkludere med at han faktisk ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det, at jeg selv ikke svarer for jeg ser ingen svargrunnlag.

Samboer irriterer seg noen ganger over det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...