Gå til innhold

16cm og velutstyrt.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å endre bruken av et ord, når majoriteten bruker det annerledes. Å kalle små/middels peniser for velutstyrte er uvanlig - selvom det om så er rett bruk av ordet. Men du må gjerne begynne å bruke ordet riktig for å få folk til å bruke ordet på din måte.

Men jeg er ikke overbevist, og kommer ikke til å endre min definisjon. En penis av middels størrelse er ikke velutstyrt, og jeg kommer ikke til å kalle den det.

Jeg er ikke ute etter en revolusjon. Du skal fortsatt få si feil ord. :)

Jeg går ikke rundt og sier jeg er velutstyrt. Men jeg føler meg velutstyrt/velutrustet fordi alt er i skjønneste orden. Jeg følger ikke strømmen og lar meg ikke styre av massen når massen sier noe jeg ikke er enig i.

P.s. De fleste skjønner jo at de som bruker det ordet gjerne liker store peniser best. :)

Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Velutstyrt, feks når man snakker om en bil er en bil som har mer utstyr enn grunnpakken, dvs snittet for modellen. En velutstyrt mann har mer enn grunnpakken, dvs snittet. Dvs at det i teorien kan brukes om alt som fremhever en mann fra snittet, men rent kulturelt har vi utviklet en felles forståelse at man mener størrelse på penis. Du må gjerne forsøke å endre på dette, men det virker såpass godt innarbeidet at det vil bli vanskelig.

Anonym poster: b2ed2491270495cd360a88321cf27d80

Skal ikke prøve å endre dette. Det er en opplysning.

Forstår ikke hvorfor dette er et problem engang.

Neste gang får du stå på ditt og kreve at jentene kaller penis din for en "velutstyrt penis". :roll:

Anonym poster: 344b204f56b7bc99993b17f2f6718fa7

Damene trenger ikke å måle den eller kalle den noe som helst. Jeg er fornøyd med en som ikke er stor. Er det tungt å svelge for noen på KG?

AnonymBruker
Skrevet

Vel utrykket er gammelt, og blir derfor feiltolket av deg. Selv innen bilmarkedet hvor utrykket også brukes fast er velutstyrt benevnelsen for den versjonen av en bilmodell som har størst felger, feteste seter, størst lydanlegg, mest ekstrautstyr osv :)

Ikke størst felger, men fine felger... osv.

AnonymBruker
Skrevet

I teorien så sies det at gjennomsnittet er 11-14 cm, men jeg har hatt over 100 sexpartnere og målt dem alle, Og alle ligger mellom 15-19 cm, så jeg har ingen tro på det der gjennomsnittet. Har snakka med flere andre jenter med mange sexpartnere og de har samme erfaring

Anonym poster: 6a118187e5524049616b215e51f0ad68

Det skandinaviske gjennomsnittet skal ligge på ca 14,7 i lengde og rundt 11 i omkrets i erigert tilstand. Medianen er faktisk lavere så for hver på 19 vil du finne langt flere under 15. Selv har jeg kun vært sammen med jenter over 176 cm men like fult er gjennomsnittshøyden langt under dette ;)

Anonym poster: eaeecd10a9de9a366b212dc8513515c3

• Liker 1
Skrevet

Du får det til og høres ut som en stor penis er bedre enn en som ikke er stor når du bruker ordet velutstyrt. For velutstyrt betyr velutrustet og det er et kvalitetsbegrep. Det er helt i orden bare så det er sagt.

Typen din med en penis på 16cm hadde nok lyst opp om du sa han var velutstyrt. :)

Jeg bruker den definisjonen av velutstyrt som jeg mener er rett. Hva du mener det høres ut om er ikke så veldig relevant for min ordbruk. Jeg er ikke interessert i å kalle mindre peniser for velutstyrte for å booste guttas selvtillit.

Typen min har forøvrig god nok selvtillit til at han ikke trenger at jeg lovpriser størrelsen på utstyret hans. Han vet at han er gjennomsnittlig, og ikke stor. Men han vet også at jeg er mer enn fornøyd med den, hvordan han bruker den og hvordan den ser ut.

• Liker 2
Skrevet

Du frøken umettelig, 16 cm pluss blir i de fleste tilfeller for mye og rett og slett ubehagelig. Dette blir som om tykke kvinner skal drive å snakke om undervekt hver gang de ser en figur som bærer preg av å ikke bo i sofaen med popcornskåla limt fast til fanget.

Anonym poster: 99d5889d5bfdb5fcc9c4ba333f5b9472

Enig her, hvorfor er det alltid så "positivt" å ha en monsterkuk? Kjæresten er over gjennomsnittet, og jeg får til stadighet rifter og blir lett sår. Tror vi hadde hatt et mye bedre sexliv hvis han hadde vært gjennomsnittslig. Pluss så er det ikke deilig å bli bunnet, normale jenter er ikke 16 cm dype.

Skrevet

Men jeg forstår ikke hvor du vil med denne tråden. Siden målet ikke var å få folk til å bruke ordet velutrustet på "riktig" måte. Kan du ikke heller lage en egen tråd der menn med små/middels peniser kan få skrive at dere også er stolte av størrelsen deres, selvom dere ikke blir sett på som store? Siden det virket som det viktgste for deg er å skrive at du er stolt av penisen din og fornøyd med en litt mindre en.

Og jeg skjønner ikke dette behovet for å kalle deg velutrustet, når du like godt kan kalle deg frisk/velfungerende (som er ord som er mer passende for deg).

Hvis jeg hadde hatt flate bryster hadde jeg ikke kalt meg velutrustet (om dette ordet ble brukt om kvinner også) bare fordi melkekjertlene mine fungerte. Jeg hadde kalt meg frisk og velfungerende, og vært godt fornøyd med det. Men hadde også visst at jeg var lite utstyrt ift storbrystede jenter, og det hadde blitt feil å kalle meg velutrustet siden jeg faktisk hadde hatt mindre å by på, selvom om "varene" mine fungerte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den definisjonen av velutstyrt som jeg mener er rett. Hva du mener det høres ut om er ikke så veldig relevant for min ordbruk. Jeg er ikke interessert i å kalle mindre peniser for velutstyrte for å booste guttas selvtillit.

Typen min har forøvrig god nok selvtillit til at han ikke trenger at jeg lovpriser størrelsen på utstyret hans. Han vet at han er gjennomsnittlig, og ikke stor. Men han vet også at jeg er mer enn fornøyd med den, hvordan han bruker den og hvordan den ser ut.

Så bra! Han er akkurat som meg og stoler på at den er bra nok selv om den ikke er stor! Det er meningen med deler av tråden. Være fornøyd med det man har. Og det er fjernt å høre ordet velutstyrt på noe som er stort, synes jeg. Cuckold kom med gode eksempler på hva velutstyrt er.

Store pupper er store pupper. Små pupper er små pupper. Jeg bruker ordet stor for stor. Enkelt og greit. Skulle jeg si at velutstyrte pupper er store, mener jeg samtidig at store pupper er finest og best.

Denne tråden er todelt; den går på å være fornøyd med det man har fått tildelt. Det er mange tråder her som får folk til å bli lite fornøyd med seg selv og det er ikke bra. Og tråden andre del går ut på ordbruk. Under språk synes jeg ikke denne egnet seg, da måtte jeg delt den.

Reaksjoner var høyst ventet med den overskriften og det er kommet mange svar, og det er bra. Tråden ble stor, eller som noen kan finne på å si: velutstyrt. ;)

Skrevet (endret)

En penis på 16 cm lengde og 14,5 cm omkrets er rimelig velutstyrt, jo. Med mindre det er snakk om veldig korte peniser vil 1 cm ekstra i omkrets utgjøre mye større forskjell enn 1 cm ekstra i lengde.

Typen min har forøvrig god nok selvtillit til at han ikke trenger at jeg lovpriser størrelsen på utstyret hans. Han vet at han er gjennomsnittlig, og ikke stor.

Har han en feit penis, eller en med normal tykkelse?

Endret av Eriks
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kvinne her. Enig med TS

Damer som gnåler om størrelse viser bare usikkerhet selv.

Anonym poster: 328ca4190688c8b9a42136719f6f01bf

Vel, det er som oftest menn som snakker om størrelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ute etter en revolusjon. Du skal fortsatt få si feil ord. :)

Det er ikke feil å kalle stor for velutstyrt. Velutstyrt betyr at man har noe ekstra i forhold til grunnpakke/snitt, og en større penis enn snittet er "noe ekstra". Tror ikke du kommer noen vei så lenge du kaller andres legitime bruk av ordet for "feil".

• Liker 3
Skrevet

En penis på 16 cm lengde og 14,5 cm omkrets er rimelig velutstyrt, jo. Med mindre det er snakk om veldig korte peniser vil 1 cm ekstra i omkrets utgjøre mye større forskjell enn 1 cm ekstra i lengde.

Har han en feit penis, eller en med normal tykkelse?

Det var fælt så interessert mannfolka her inne ble i typen min sin penis :fnise:

Skrevet (endret)

Det var fælt så interessert mannfolka her inne ble i typen min sin penis :fnise:

Det er ikke fordi det er typen dins, men heller det at du sier TS sin penis ikke er velutstyrt, og så sammenligner den med typen din sin penis fordi begge er 16cm lange...

Endret av Eriks
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke feil å kalle stor for velutstyrt. Velutstyrt betyr at man har noe ekstra i forhold til grunnpakke/snitt, og en større penis enn snittet er "noe ekstra". Tror ikke du kommer noen vei så lenge du kaller andres legitime bruk av ordet for "feil".

Les Cuckolds innlegg. Der er noen fine eksempler på hva velutstyrt er. Det er bare på penis man erstatter ordet stor med velutstyrt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er det kvinnelige motsykket til velutstyrt:

nice-booty-ass-butt-4.jpg

Anonym poster: 70284b3f3842adb885f9e9b5f78c4394

AnonymBruker
Skrevet

Dette er det kvinnelige motsykket til velutstyrt:

nice-booty-ass-butt-4.jpg

Anonym poster: 70284b3f3842adb885f9e9b5f78c4394

Hun har en flott kropp. Den er estetisk vakker. I så hendseende kunne jeg byttet ut ordene vakker og flott med velutstyrt.

Men ikke ordet "stor", - hos meg skurrer det i mine ører.

Skrevet

Jeg tror jeg skal kalle normale peniser for mindre store, siden de er mindre enn de store.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må le av meg selv som sitter og diskuterer språk på seksualforumet. :fnise: Jeg er ikke alene om det, gudsjelov.

Det er ikke slik at jeg ville gått i demonstrasjonstog for å endre uttrykket. Sannsynligvis ville jeg gått alene. Det er tryggest å gjøre det her.

Jeg tror jeg skal kalle normale peniser for mindre store, siden de er mindre enn de store.

Du er raus, Silfen. Bra! ;) Mindre store, eller mellomstore. "Medium" liker jeg. Small, medium og large, - noe i den "gata".

Gjest Blubberella
Skrevet

Så mye pepper TS fikk for å kalle seg velutstyrt da, og utrolig nok mest fra damer. Skulle tro det var forferdelig provoserende at en fyr tillater seg å kalle seg velutstyrt :rolleyes:

Jeg skjønte glatt at han mente "velutstyrt" som i en velfungerende, evig god nok penis. Han er bra utstyrt og har all grunn til å både være fornøyd og kalle seg velutstyrt. Skjønner ikke problemet med det.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Når 16 cm kan fylle 3 hele sider på KåGe så bør vi vel kunne si at vi absolutt ligger i øvre område av middelverdi, - i alle henseende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...