AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Jeg har aldri hatt komplekser med penis på grunn av størrelsen. Den er frisk, noe som i seg selv kvalifiserer til uttrykket velutstyrt. Velfylt med blod er den 16cm og 14.5cm i omkrets. Jeg er fornøyd. Hvorfor brukes ordet velutstyrt bare om store peniser? Det skaper unødige komplekser. Det sier seg selv, og kan bidra til å dra menn psykisk ned. Alle kvinner blir ikke dratt under en kam her bare så det er sagt, og kompleksene kvinner har er i tankene her. Er det et psykisk overtak disse kvinnene vil ha på menn når de bruker slike uttrykk? Vil de hevde seg psykisk fordi menn har overtaket fysisk? Hvorfor skal vi kvinner og menn i vårt rike samfunn drite oss ut til stadighet med å pine oss selv med komplekser hva angår våres kropp? Skal vi ikke være glade og fornøyde vi nordmenn og nordkvinner? Det er jo rene krigen disse hodeløse forventningene til våre kropper. Sa kvinner at en 14cm penis var velutstyrt, ja så ville den vært velutstyrt og menn hadde gått strålende fornøyde i gatene, tatt av seg hatten og bukket til damene slik de gjorde i gamledager. I dag tør vi nesten ikke se på hverandre. Det er først når vi kommer opp i skogen vi nikker og hilser til hverandre. I skogen der ingen forventer vårt beste. Hvorfor ”velutstyrt”? Hvorfor ikke bare ”stor”? Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff 1
Tøffeldyret Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes 16 cm er gjennomsnitlig, ikke velutstyrt. 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes 16 cm er gjennomsnitlig, ikke velutstyrt. Jeg vet den ikke er stor, men jeg synes den er velutstyrt. Det er slik den er blitt fra naturens side: velutstyrt. Mulig jeg ordla meg dårlig og poenget ikke kom klart nok frem. Hvorfor brukes ikke ordet "stor" på en stor penis? Hvorfor brukes ordet velutstyrt på en stor (les hovedinnlegg for mer detaljer)? Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff 4
Tøffeldyret Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes velutstyrt = stor. Så du kan umulig være velutstyrt fordi du ikke er stor, men gjennomsnittlig. Du er utstyrt, men ikke velutstyrt, hvis vi skal pirke på ordet. Hvorfor brukes ikke ordet stort om en stor penis? Det blir jo det. Som jeg sa; for meg og en del andre er stor og velutstyrt synonymer når det er snakk om peniser. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne tråden. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Kvinne her. Enig med TS Damer som gnåler om størrelse viser bare usikkerhet selv. Anonym poster: 328ca4190688c8b9a42136719f6f01bf 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes velutstyrt = stor. Så du kan umulig være velutstyrt fordi du ikke er stor, men gjennomsnittlig. Du er utstyrt, men ikke velutstyrt, hvis vi skal pirke på ordet. Hvorfor brukes ikke ordet stort om en stor penis? Det blir jo det. Som jeg sa; for meg og en del andre er stor og velutstyrt synonymer når det er snakk om peniser. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne tråden. Ja ordet stor blir brukt. Men har du enda ikke forstått hoveinnlegget? Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes velutstyrt = stor. Så du kan umulig være velutstyrt fordi du ikke er stor, men gjennomsnittlig. Du er utstyrt, men ikke velutstyrt, hvis vi skal pirke på ordet. Hvorfor brukes ikke ordet stort om en stor penis? Det blir jo det. Som jeg sa; for meg og en del andre er stor og velutstyrt synonymer når det er snakk om peniser. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne tråden. En hjerne trenger ikke være stor for å være velutstyrt. Så lenge jeg er fornøyd ser jeg på min penis som velutstyrt. Utstyret virker vel. Den virker og er frisk. Ordet "velutstyrt" er negativt ladet så lenge penisen ikke er stor. Hvorfor skaper dere kvinner i din kategori komplekser på menn ved å ta i bruk et så negativt ladet ord om penis, hvis den ikke er stor? Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Velutstyrt i forhold til hva? Spør du en kvinne som får rifter, blødninger og smerter av en stor penis, vil vel hun neppe tenke "velutstyrt". Bare at den ikke funker for henne. Penis er først og fremst viktig for hans nytelse. Er den slik at den står når den skal og funker normalt, en han velutstyrt. Hvis den funker OK for partneren også, er det bonus. Og da blir ikke automatisk kjempestor velutstyrt. Anonym poster: ce787625ead6094c3efacfbf633ed912 2
Tøffeldyret Skrevet 7. april 2013 #9 Skrevet 7. april 2013 En hjerne trenger ikke være stor for å være velutstyrt. Så lenge jeg er fornøyd ser jeg på min penis som velutstyrt. Utstyret virker vel. Den virker og er frisk. Ordet "velutstyrt" er negativt ladet så lenge penisen ikke er stor. Hvorfor skaper dere kvinner i din kategori komplekser på menn ved å ta i bruk et så negativt ladet ord om penis, hvis den ikke er stor? Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff Er ordet velutstyrt negativt laded så lenge penisen ikke er stor? Det har jeg aldri vært borti. Hvor har du det fra? Velutstyrt er i min mening et ord som forteller at mannen har stort utstyr. Synes du legger litt for mye i et ord. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Velutstyrt i forhold til hva? Spør du en kvinne som får rifter, blødninger og smerter av en stor penis, vil vel hun neppe tenke "velutstyrt". Bare at den ikke funker for henne. Penis er først og fremst viktig for hans nytelse. Er den slik at den står når den skal og funker normalt, er han velutstyrt. Hvis den funker OK for partneren også, er det bonus. Og da blir ikke automatisk kjempestor velutstyrt. Anonym poster: ce787625ead6094c3efacfbf633ed912 TS, her. Det er også det jeg mener. Velutstyrt er mer likt ordet velfungerende. Da føles ordet velutstyrt negativt når man ikke har en stor penis. Man har da en mindre velfungerende penis. Det er jeg ikke fornøyd med. Men jeg kan leve godt med at den ikke er stor. Hvorfor bruke et bevisst negativt ladet ord om en penis som ikke er stor? Lurer litt på det, jeg. Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff
Gjest Sunheart Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Du er iallefall velutstyrt i omkretsen 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 Jeg synes velutstyrt = stor. Så du kan umulig være velutstyrt fordi du ikke er stor, men gjennomsnittlig. Du er utstyrt, men ikke velutstyrt, hvis vi skal pirke på ordet. Hvorfor brukes ikke ordet stort om en stor penis? Det blir jo det. Som jeg sa; for meg og en del andre er stor og velutstyrt synonymer når det er snakk om peniser. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne tråden. Jeg synes velutstyrt = stor. Så du kan umulig være velutstyrt fordi du ikke er stor, men gjennomsnittlig. Du er utstyrt, men ikke velutstyrt, hvis vi skal pirke på ordet. Hvorfor brukes ikke ordet stort om en stor penis? Det blir jo det. Som jeg sa; for meg og en del andre er stor og velutstyrt synonymer når det er snakk om peniser. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne tråden. Du frøken umettelig, 16 cm pluss blir i de fleste tilfeller for mye og rett og slett ubehagelig. Dette blir som om tykke kvinner skal drive å snakke om undervekt hver gang de ser en figur som bærer preg av å ikke bo i sofaen med popcornskåla limt fast til fanget. Anonym poster: 99d5889d5bfdb5fcc9c4ba333f5b9472 2
Guybrush Skrevet 7. april 2013 #13 Skrevet 7. april 2013 TS: tror du må se på hva utrykket "velutstyrt" faktisk betyr historisk sett. Jeg tror du ser det i dagens lys og ikke hva det opprinnelig betydde. Velutstyrt er historisk sett vel benyttet på noe større enn det vanlige. Altså "godt over gjennomsnitt". Utrykket "rammer" også jenter ved at ei "velutstyrt jente" gjerne har svært omfattende frontparti. Til syvende og sist vil et slikt problem kun være et symptom som har en mer underliggende årsak - dårlig selvtillitt. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #14 Skrevet 7. april 2013 Er ordet velutstyrt negativt laded så lenge penisen ikke er stor? Det har jeg aldri vært borti. Hvor har du det fra? Velutstyrt er i min mening et ord som forteller at mannen har stort utstyr. Synes du legger litt for mye i et ord. Det er fordi jeg forbinder ordet velutstyrt med velfungerende. Jeg må få lov til å føle meg velutstyrt, det har noe med mitt eget vælvære å gjøre. Når noen forteller meg at jeg ikke er velutstyrt, får de meg ned noen hakk på trivselsskalaen. Du er iallefall velutstyrt i omkretsen Takk! Det er så langt ingen klager. Og jeg føler meg velutstyrt så lenge den virker som den skal. Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff
Tøffeldyret Skrevet 7. april 2013 #15 Skrevet 7. april 2013 Du frøken umettelig, 16 cm pluss blir i de fleste tilfeller for mye og rett og slett ubehagelig. Dette blir som om tykke kvinner skal drive å snakke om undervekt hver gang de ser en figur som bærer preg av å ikke bo i sofaen med popcornskåla limt fast til fanget. Anonym poster: 99d5889d5bfdb5fcc9c4ba333f5b9472 Er ikke 16 cm i normalgruppa da? Og ikke regnet som stort? Kjæresten min har en penis på 16 cm, og jeg er jo godt fornøyd med den men jeg ville ikke kalt ham stor. Tror aldri jeg har hørt om noen som har problemer med at 16 cm blir for stort. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #16 Skrevet 7. april 2013 TS: tror du må se på hva utrykket "velutstyrt" faktisk betyr historisk sett. Jeg tror du ser det i dagens lys og ikke hva det opprinnelig betydde. Velutstyrt er historisk sett vel benyttet på noe større enn det vanlige. Altså "godt over gjennomsnitt". Utrykket "rammer" også jenter ved at ei "velutstyrt jente" gjerne har svært omfattende frontparti. Til syvende og sist vil et slikt problem kun være et symptom som har en mer underliggende årsak - dårlig selvtillitt. Selvsagt ser jeg ordet i dagens lys. Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff
Tøffeldyret Skrevet 7. april 2013 #17 Skrevet 7. april 2013 Det er fordi jeg forbinder ordet velutstyrt med velfungerende. Jeg må få lov til å føle meg velutstyrt, det har noe med mitt eget vælvære å gjøre. Når noen forteller meg at jeg ikke er velutstyrt, får de meg ned noen hakk på trivselsskalaen. Takk! Det er så langt ingen klager. Og jeg føler meg velutstyrt så lenge den virker som den skal. Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff I min mening kan du ikke få kalle deg velutstyrt, fordi du ikke er det. Men du må gjerne kalle deg velfungerende, for det er du Men penisen din er ikke i kategorien velutstyrt, fordi den ikke er stor nok. Har ingenting med potensen din å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #18 Skrevet 7. april 2013 Er ikke 16 cm i normalgruppa da? Og ikke regnet som stort? Kjæresten min har en penis på 16 cm, og jeg er jo godt fornøyd med den men jeg ville ikke kalt ham stor. Tror aldri jeg har hørt om noen som har problemer med at 16 cm blir for stort. Du er fornøyd med den, men du vil ikke kalle han velutstyrt? Noen har vært aktiv før han skjønner jeg. Men du hadde kanskje skjønt hvor feil det du sier høres ut om typen din skulle ment du var helt ok, men ikke en bra dame, kun godkjent. Anonym poster: 99d5889d5bfdb5fcc9c4ba333f5b9472 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #19 Skrevet 7. april 2013 I min mening kan du ikke få kalle deg velutstyrt, fordi du ikke er det. Men du må gjerne kalle deg velfungerende, for det er du Men penisen din er ikke i kategorien velutstyrt, fordi den ikke er stor nok. Har ingenting med potensen din å gjøre. Jeg er godt fornøyd og synes utstyret fungerer vel, så da føler jeg meg velutstyrt. Ordet stor er ikke synonymt med velutstyrt. Det brukes i såfall bare av enkelte kvinner kun om penis ikke i annen daglitale. Sier du; "det treet var velutstyrt", når det er stort? Kanskje de flytter denne tråden under språk-forumet. Anonym poster: e287d9f593dfb2686ad6f57dc9cc6dff
Tøffeldyret Skrevet 7. april 2013 #20 Skrevet 7. april 2013 Du er fornøyd med den, men du vil ikke kalle han velutstyrt? Noen har vært aktiv før han skjønner jeg. Men du hadde kanskje skjønt hvor feil det du sier høres ut om typen din skulle ment du var helt ok, men ikke en bra dame, kun godkjent. Anonym poster: 99d5889d5bfdb5fcc9c4ba333f5b9472 Det kommer an på hvorda man definerer ordet. Jeg mener man ikke kan kalle seg velutstyrt før man har en stor penis, og med stor mener jeg 18 cm+. Så han er ikke stor, og derfor heller ikke velutstyrt. Men jeg er godt fornøyd, fordi velutstyrte peniser på 18cm+ er for store for meg og gjør vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå