Gå til innhold

Hvor fort gikk dere fram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da dere ble sammen med kjæresten nå eller en eks;

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Anonym poster: a37b2432fca3e5b0bc5da90ee25d7ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da dere ble sammen med kjæresten nå eller en eks;

1) Tok det lang tid før dere ble

forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Svar: Noen måneder. Måtte lære meg å stole fullt på han først, ikke minst bli helt kjent. Forelsket ble jeg fort, betatt fra første øyeblikk.

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Svar: Litt under en månede før første kyss. Litt over en månede fra første gang vi hadde samleie.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Var sammen hele tiden, sov sammen og oppførte oss som et par. Ble bare automatisk sånn. Ble offentlig i vennekretsen ganske kjapt, familie etter noen uker og Facebook en liten stund etter.

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Var først sammen en gang, da "bodde" jeg hos han etter tre måneder ca. Ble fort slutt i to måneder. Så ble vi sammen igjen og da flyttet vi sammen etter fem måneder.

Anonym poster: a37b2432fca3e5b0bc5da90ee25d7ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Jeg ble forelsket ved andre møte. Vi lå i senga og pratet hele natten. Visste at han vil jeg ha!

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Han var i utgangspunktet en ONS. Jeg stakk dagen etter, angret meg og sendte ham en melding.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Det var en glidende overgang. Vi bodde ikke på samme sted og var stadig på besøk hos hverandre. Vi hadde aldri en slik samtale, men etter ca 1,5 måned var jeg på besøk, en kompis av han ringte og da sa han ar han ikke kunne bli med ut fordi kjæresten min er der :)

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Vi flyttet sammen etter ca 5 måneder, nå har vi vært sammen i 2 år.

Anonym poster: a37b2432fca3e5b0bc5da90ee25d7ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Vi kysset og hadde sex innen et døgn, ble offisielt sammen en uke etterpå og samboere etter en drøy måned. Fort og gæli. men veldig rett for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forelsket i han da jeg startet i klassen hans og snakket med han for første gang. Ble med han hjem og overnattet helgen etter det, kysset og hadde sex da. Uka etter var vi sammen, vi snakket om det og det ble offisielt da. Flyttet ordentlig inn etter ca en måned, da hadde jeg allerede overnattet der omtrent hver dag pga lang reisevei til skolen. Fikk mange kommentarer om at vi gikk altfor fort frem og kom til å slå opp etter noen mnd, men to år etter er vi forsatt sammen og har det kjempefint!

Anonym poster: b135964b141d8e7a5a4835dd8713b621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Har vært sammen i 3 mnd nå og ikke sagt det ennå.

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Første kyss etter ca 3 uker, sex etter ca 1,5 mnd.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Vi har ikke diskutert det. Begge bare vet det.

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Ikke flyttet sammen ennå, men bor hos hverandre 3 dager per uke nesten fra starten.

Anonym poster: 0777624844fc019edb93e12b1f352c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her gikk alt fort og gæli og vi flyttet sammen etter et par måneder. Og jammen er vi fremdeles sammen etter 22 år :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dytter* :)

Anonym poster: a37b2432fca3e5b0bc5da90ee25d7ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Skjønte det på første date.

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Kyss: første date

Sex: ca. 2 uker tror jeg.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Ble et par ganske umiddelbart.

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Flyttet sammen etter 2 år som kjærester. Vi har bodd sammen i 4 år.

Anonym poster: 13c23f64bd1b1829cefdb3cc28bb2a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Vi begynte som venner-pulevenner-kjærester. Innså at jeg var forelsket etter ca 1 mnd som pulevenner, og jeg var hjemme på ferie og savnet han så mye at jeg måtte dra tilbake til byen vi begge bodde i for å se han.

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Første kyss etter ca 3 mnd som venner. Første gang vi hadde sex var ca 3 dager etter første kyss.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Etter ca 2 mnd som pulevenner, fortalte begge at vi hadde følser for hverandre, også bare ble det til at vi var kjærester. Offisielt ca 2 uker etter denne "praten".

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Bor ikke sammen enda, men vi er enige i at det er det vi vil så fort det lar seg gjøre.

Anonym poster: eb4d6ef599c12fa5e40be47bb61d4d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dere ble sammen med kjæresten nå eller en eks;

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"

Jeg var usikker i rundt 2 mndr, var ikke sikker på hva jeg følte osv da jeg opplevde denne forelskelsen på en helt annen måte enn før.

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Det tok 22dager fra vår første date til vi kysset. 23dager fra vår første date til vi hadde sex.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Vi møttes i oktober, var sammen hver dag siden da. Vi ble offisielt sammen i desember. Ingen av oss husker den datoen, så vi bruker datoen da vi møttes :P

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Husker ikke helt, men tror vi hadde vært sammen i 4-5mndr da vi flyttet sammen. Bor fortsatt sammen. 2,5år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Snakket på telefonen hver natt i flere timer noen uker, og det kom under de ukene.

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Etter ca to uker.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Etter ca 3,5 uke. Fordi vi snakket om det.

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Ca..3måneder etter at vi begynte å prate sammen.

Edit: snart fire år sammen nå.

Endret av Binta Ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dere ble sammen med kjæresten nå eller en eks;

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Anonym poster: a37b2432fca3e5b0bc5da90ee25d7ff6

Ble forelsket etter et par uker. Kysset han første kvelden, hadde sex etter to uker. Var et par etter 2-3 uker. Flyttet sammen etter 2 år og 9 mnd. Vet ikke om han er den rette, tror ikke på "den rette" Tror flere kan være den rette for meg. Men man roer seg ned med en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi møtte hverandre på trikken, ga hverandre en klem ...han spurte om det gikk bra. Nei det går ikke bra, vil du være elskeren min, sa jeg.

Det gikk rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

- Altså vi falt for hverandre kjapt, men jeg var på besøk hos han noen uker (ble tilslutt 5-6 uker) og vi ble forelsket inn i den 2-3 uken tenker jeg.

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

- Vi kysset ikke før jeg hadde vært der i ca 2 uker, og vi hadde sex dagen etter det første kysset.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Etter at jeg hadde vært der i 3 uker, så reiste vi en helgetur til Trondheim. vi snakket om det før vi reiste (at vi var et par) og det ble offisielt når vi var på vei hjem igjen.

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

- Vi bor egentlig flere timer ifra hverandre, så jeg er hos han for det meste, har skaffet meg jobb i byen her, og ser frem til å flytte hit rundt sommertider. Men vi ønsker ikke å bo med hverandre helt enda (selv om vi så og si gjør det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Tok meg en uke, så var jeg overbevist :)

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Første kyss kom etter fire - fem dager, tredje date ihvertfall. Vi hadde sex fjerde eller femte date.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Etter to uker. Han spurte meg om jeg var jenta hans. Han skulle reise på ferie i noen uker, og ville nok ha avklart ting :)

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Etter ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da dere ble sammen med kjæresten nå eller en eks;

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Vi møttes på nettet og i virkeligheten ca 1 mnd etter at vi begynte å snakke sammen. Jeg visste at han var den rette fra øyeblikket han holdt rundt meg og ga meg en klem.

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Ble et lite kyss på andre date. Sex hadde vi vel 1, 5 mnd etter. Det var første gangen han overnattet pga barn i bildet. Ellers hadde det nok blitt før.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Etter 3 mnd spurte han om han kunne kalle meg kjæresten.

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Vi har nå kjøpt hus og flytter sammen i mai. Er 2 år siden vi traff hverandre.

Anonym poster: a37b2432fca3e5b0bc5da90ee25d7ff6

Da dere ble sammen med kjæresten nå eller en eks;

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Anonym poster: a37b2432fca3e5b0bc5da90ee25d7ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da dere ble sammen med kjæresten nå eller en eks;

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Ble sakte men sikkert forelsket, men var ganske lost i han 1,5 måneder etter første samtale. Innså at han var den rette etter noen få måneder :)

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Vårt første kyss var ca en måned etter at vi begynte å snakke sammen, 2-3 uker før vi ble sammen. Har ikke hatt sex ennå (vi er 16/17)

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Etter at han hadde gjort det tydelig at det var det han ville, og jeg hadde fått den tide jeg trengte for å tenke på om det var det jeg ville. Ble offisielt samme dag.

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Bor ikke sammen nå, er nok en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Jeg ble betatt i løpet av andre date (møttes via nettet og hadde skrevet med hverandre 3-4 uker før det):) Alt har egentlig føltes riktig hele veien, men det tok vel noen måneder før jeg var sikker på at det kan fortsette å være så bra - for ting kan jo forandre seg når man blir bedre kjent.

2) Andre date :)

3) Vi har egentlig ikke spurt hverandre om det med kjærester, men vi har diskutert forhold opp og ned, og jeg begynte vel å kalle ham kjæreste ovenfor andre etter ca fire måneder, selv om jeg hadde lyst til det litt før... Offisielt, tja, når jeg tenker over det tror jeg det gikk et skille etter ca tre måneder fra "eksklusiv dating/bli-kjent-med-veldig-god-magefølelse" til et forhold hvor vi faktisk tenker lenger framover. Etter fire måneder traff jeg barnet hans.

4) Bor ikke sammen, har bare vært sammen litt over et halvt år, han har barn, jeg holder på å avslutte et studium og må få jobb (og tenker å bo for meg selv en periode til). Hvis det lar seg løse praktisk håper i hvert fall jeg at vi kan flytte sammen mot slutten av 2013 e.l., men vi får se (og prate om det).

Anonym poster: a128c14dfb6ba11c14db21d7ae54c2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dere ble sammen med kjæresten nå eller en eks;

1) Tok det lang tid før dere ble forelsket og evt innså at dette var "Den rette"?

Jeg var interessert i han en god stund før vi begynte å snakke skikkelig, men så dabbet det litt av. Da vi begynte å snakke gikk det relativt fort. Jeg var hos han til daggry hver dag hele sommeren omtrent.

2) Hvor lang tid tok det før deres første kyss og første gang dere hadde sex?

Det tok ganske lang tid, fordi jeg var veldig redd og usikker. Sliter med å stole på folk, så jeg var veldig kritisk.

3) Når og hvordan fant dere ut at dere var et par og når ble det offisielt?

Etter 4 måneder ca. Han gikk faktisk ned på kne for å overbevise meg. Huff, stakkars.

4) Hvis dere kom/har kommet så langt - når flyttet dere sammen?

Vi har ikke flyttet sammen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...