Gå til innhold

Betatt av eldre mann på treningsstudio


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har såå lyst til å ta kontakt med ham, men jeg våger ikke. Vil anta han er rundt 50 år, men han er veldig sprek! Ser at han er på mølla nesten hver gang jeg er der, og han løper rundt 45 minutter. Så trener han mage, armer og litt ben før han går igjen.

"Problemet" er vel at jeg er 17 år. Og det er no-go... I tillegg kan han være gift eller ha samboer. Men jeg vil likevel ta kontakt. Tenker jeg setter meg i nærheten av ham når han trener magen neste gang, men hva kan jeg si? Noen samtaleemner? Er det helt tullerusk å i det hele tatt tenke på dette?

Han er grunnen til at jeg trener klokken syv nesten hver dag. :rodmer:

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen råd å gi her, men det vet jeg det er flere andre her som har,hehe... bare vent:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke komme med en moralpreken nå, du er straks myndig og fri til å ta egne beslutninger. Skal jeg derimot komme med mitt syn på saken, så tror jeg forsøk på å komme i kontakt med ham er fånyttes. Dersom han er 50 år, er han altså 33 år eldre enn deg. Er det et forhold du ser for deg på lang sikt?

Hvorfor på alt i livet handle om langvarige forhold? Det jeg kunne sett for meg, er et "koseforhold" på noen måneder, kanskje ett år, før vi så går hver til vårt. Eller bare noe rent fysisk... Takk for din mening, men jeg livsmålet mitt er ikke å finne den rette, gifte meg og få barn...helt enda :)

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor alt i livet handle om langvarige forhold?*

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har såå lyst til å ta kontakt med ham, men jeg våger ikke. Vil anta han er rundt 50 år, men han er veldig sprek! Ser at han er på mølla nesten hver gang jeg er der, og han løper rundt 45 minutter. Så trener han mage, armer og litt ben før han går igjen.

"Problemet" er vel at jeg er 17 år. Og det er no-go... I tillegg kan han være gift eller ha samboer. Men jeg vil likevel ta kontakt. Tenker jeg setter meg i nærheten av ham når han trener magen neste gang, men hva kan jeg si? Noen samtaleemner? Er det helt tullerusk å i det hele tatt tenke på dette?

Han er grunnen til at jeg trener klokken syv nesten hver dag. :rodmer:

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

For eksempel og løfter på løfte maskin så kan du si noe som "Oj, 190 kg? Imponerende!" (så klart om han løftet så mye. Så kan du etter følge med "må det om man skal imponere damene vettdu"

Anonym poster: 8ad9312fe45ecdd883614c9248245924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er kanskje det for ham? Han er tross alt godt voksen nå, og det forundrer meg heller ikke om han allerede har kone og barn. Men neida, det skader vel ikke å prøve. Lykke til, i så fall.

Jeg tenker mer i retning at han kanskje har vært gift og forhåpentligvis er skilt nå, og sånn sett er ute etter det samme som meg... :) Kribler i magen av å tenke på det, haha. Takk! :)

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel og løfter på løfte maskin så kan du si noe som "Oj, 190 kg? Imponerende!" (så klart om han løftet så mye. Så kan du etter følge med "må det om man skal imponere damene vettdu"

Anonym poster: 8ad9312fe45ecdd883614c9248245924

Haha! Han bruker ikke maskiner eller manualer. Han trener sit-ups, push-ups og lignende :) Men hadde ikke en sånn kommentar blitt litt creepy uansett?

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har såå lyst til å ta kontakt med ham. Vil anta han er rundt 50 år, "Problemet" er vel at jeg er 17 år.

Han er grunnen til at jeg trener klokken syv nesten hver dag. :rodmer:

50/17, 60/27, 70/37, 80/47 90/57 100/67 osv ..... Alt er mulig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gjør som du vil selv.

Ingen grunn til at noen fremmede på et webforum skal fortelle deg hvordan du skal leve livet ditt. Aldersforskjell er ikke noen krise.

Be ham om noen treningsråd eller whatever, og finn etter hvert ut hva slags livssituasjon han er i, og så tar du det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som du vil selv.

Ingen grunn til at noen fremmede på et webforum skal fortelle deg hvordan du skal leve livet ditt. Aldersforskjell er ikke noen krise.

Be ham om noen treningsråd eller whatever, og finn etter hvert ut hva slags livssituasjon han er i, og så tar du det derfra.

Ja, jeg skal gjøre det. Hva har jeg å tape? Treningsråd er et godt tips! Kanskje "Har du en bra øvelse for ryggen?" Har sett han gjøre det noen ganger også, men har tar det ikke så ofte. ;) Så kan han kanskje vise meg litt og sånn... Gleder meg til i morgen!

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bare en liten detalj her: Om han virker som en oppegående smart mann, så bør du ikke ha noen forhåpninger om at han ser deg som noe annet det du er. Altså en jente på alder med hans datter som liker å trene om morgenen før skolen. Det håper jeg i hvertfall. I motsatt fall ville jeg tenkt at han bare var en gammel gris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på TS ! Heldig mann! Håper jeg har draget på 18 åringer når jeg er 50 ! ( Og klarer å løpe 45 min på mølla)

Anonym poster: ab52aa2c9b366f1fddd38ee273a58906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten detalj her: Om han virker som en oppegående smart mann, så bør du ikke ha noen forhåpninger om at han ser deg som noe annet det du er. Altså en jente på alder med hans datter som liker å trene om morgenen før skolen. Det håper jeg i hvertfall. I motsatt fall ville jeg tenkt at han bare var en gammel gris..

Tenker som deg, gjest. Om denne mannen på rundt femti er oppegående så innleder han ikke noe forhold til en syttenåring.

Til Ts; jeg har døtre selv som er voksne nå.. Om jeg hadde oppdaget at de, som syttenåringer, hadde prøvd seg på en mann som var eldre enn faren deres så hadde jeg blitt alvorlig bekymret.

Og om den aktuelle mannen hadde utnyttet deres interesse så hadde både jeg og faren deres laget et helvete for denne fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten detalj her: Om han virker som en oppegående smart mann, så bør du ikke ha noen forhåpninger om at han ser deg som noe annet det du er. Altså en jente på alder med hans datter som liker å trene om morgenen før skolen. Det håper jeg i hvertfall. I motsatt fall ville jeg tenkt at han bare var en gammel gris..

Tenker som deg, gjest. Om denne mannen på rundt femti er oppegående så innleder han ikke noe forhold til en syttenåring.

Til Ts; jeg har døtre selv som er voksne nå.. Om jeg hadde oppdaget at de, som syttenåringer, hadde prøvd seg på en mann som var eldre enn faren deres så hadde jeg blitt alvorlig bekymret.

Og om den aktuelle mannen hadde utnyttet deres interesse så hadde både jeg og faren deres laget et helvete for denne fyren.

Jeg ser poenget deres, men jeg forstår likevel ikke alt hysteriet med alder. Hva så om jeg er på alder med datteren hans? Jeg er moden av meg, har voksne interesser, er aktiv innen politikk og organisasjoner, skal snart flytte for meg selv for å jobbe... Jeg er også fullt voksen i hodet og vet hva jeg gjør, så han ville ikke kunnet utnytte meg på noen som helst måte.

Hvorfor burde man bli alvorlig bekymret over at jeg som tenåring har blitt betatt av en eldre mann? Han er kjekk, han er sprek og sterk (ja, jeg teller hvor mange push-ups han tar...) og han ser så veldig snill og hyggelig ut. Vanskelig å forklare hvorfor man blir betatt, men jeg får rett og slett skikkelig sommerfugler i magen!

Så hvis han av ulike grunner kunne falt for meg også og vi innledet et forhold, uansett av hvilken type... Hva er så galt? Bare fordi han er født på 60-tallet og jeg på 90-tallet? Bare fordi han har opplevd mye mer enn meg, har en jobb, har et hus, har giftet seg og kanskje har barn og jeg ikke har rukket å gjennomføre alt dette?

Æsj altså, jeg ser poenget deres, men jeg forstår ikke logikken som er ute og går i samfunnet... Jeg er over den seksuelle lavalderen og jeg er om svært kort tid myndig.

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser poenget deres, men jeg forstår likevel ikke alt hysteriet med alder. Hva så om jeg er på alder med datteren hans?

Æsj altså, jeg ser poenget deres, men jeg forstår ikke logikken som er ute og går i samfunnet... Jeg er over den seksuelle lavalderen og jeg er om svært kort tid myndig.

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

Teoretisk sett kunne du vært barnebarnet hans, ikke bare datteren.

Problemet er ikke nødvendigvis den store aldersforskjellen men at du er så ung som du er. Du er 17 og han er rundt 50!

Som jeg skrev ville jeg og mannen min laget et helvete for en mann som hadde prøvd seg på døtrene våre om de var 17 og han var 50.

Hvordan vil foreldrene dine reagere om du og denne mannen innleder et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoretisk sett kunne du vært barnebarnet hans, ikke bare datteren.

Problemet er ikke nødvendigvis den store aldersforskjellen men at du er så ung som du er. Du er 17 og han er rundt 50!

Som jeg skrev ville jeg og mannen min laget et helvete for en mann som hadde prøvd seg på døtrene våre om de var 17 og han var 50.

Hvordan vil foreldrene dine reagere om du og denne mannen innleder et forhold?

I denne situasjonen måtte du laget et hellvette for dattera di, siden det var hun som prøvde seg og ikke mannen...

Anonym poster: ab52aa2c9b366f1fddd38ee273a58906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smil litt til han, så merker du fort om du får respons!

Jeg tviler også på at en oppegående mann i den aldern går for en 17-åring, men hvem vet? Kanskje dere får et hemmelig spennende forhold? Det må være lov å prøve, men jeg tror neppe han vil fortelle sine venner om deg...

Endret av Ulla Ullsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoretisk sett kunne du vært barnebarnet hans, ikke bare datteren.

Problemet er ikke nødvendigvis den store aldersforskjellen men at du er så ung som du er. Du er 17 og han er rundt 50!

Som jeg skrev ville jeg og mannen min laget et helvete for en mann som hadde prøvd seg på døtrene våre om de var 17 og han var 50.

Hvordan vil foreldrene dine reagere om du og denne mannen innleder et forhold?

Så jeg "kan" ha kjærester på egen alder men ikke en som er eldre enn meg? Fordi jeg er for ung. Men hva med alderen min gjør at det ikke kunne gått? Jeg er som sagt voksen av meg, og hvis kjemien og personlighetene våre hadde gått godt overens, hvorfor skal alderen min ha noe å si?

Jeg vet ikke hvordan min mor ville reagert. Det er vel også uvesentlig. Jeg er selvstendig og tar egne valg, har alltid gjort det.

Anonym poster: 7d752a943154ad136c3f5c1973f78ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...