Gå til innhold

Trenger hjelp her ang kjæresten min.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som for tiden jobber utrolig mye, slik at vi ser hverandre rundt hver 6 uke ca. Før så jobbet han ikke så mye slik at vi så hverandre oftere og jeg rakk å falle for han. Fra høsten av skal han flytte grunnet studier, så da vil det ta rundt 7 timer å reise dit, slik at jeg sikkert da får se han hver 3.uke om jeg tar meg fri på slutten av dagen på fredag og reiser slik at jeg kommer dit sent på kvelden, og får være med han til søndags morgen.

Jeg skjønner at han jobber og at han ikke vil si nei til vaktene, da han trenger pengene. Men jeg blir så utrolig lei meg hver uke når han sier at han skal jobbe hele uka slik at han ikke kan komme. Jeg kan heller ikke komme i ukedagene til han for da må jeg ta meg fri fra studier.

Nå i dag sa han at han skal jobbe hver dag i 2 uker fremover, og jeg har bursdag til uka så da blir jeg sittendes alene på bursdagen min.

Han skjønner at jeg blir lei meg, og han prøver å gjøre meg glad og forteller om morsomme ting osv, men det hjelper ikke så mye for meg. Det eneste som hadde hjulpet var om han sa at kan kunne se meg til helga eller noe, men det kommer jo ikke til å skje.

Og som sagt så skjønner jeg at han må jobbe, men det betyr ikke at jeg ikke blir lei meg.

Jeg greier ikke å slå opp med han, for jeg er så utrolig glad i han, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Jeg har grått i 2 timer nå.

Han er jo en fantastisk fyr, og han er snill, omtenksom og søt, men jeg vet ikke jeg..

Så hva skal jeg gjøre? :trist:

Anonym poster: c2af234f6170776ba0a79b25d06eeb40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere bor i samme by nå men møtes ikke mer enn hver 6. uke? Da er dere vel ikke akkurat et par, eller.

Anonym poster: 9b591aaa67afcc295e3fa1e472d7bc66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bor i samme by nå men møtes ikke mer enn hver 6. uke? Da er dere vel ikke akkurat et par, eller.

Anonym poster: 9b591aaa67afcc295e3fa1e472d7bc66

Nei, vi bor nå over 1 time fra hverandre. Forrige gang vi møttes var det 6 uker mellom, og nå har det snart vært 2 uker og han skal jobbe i 2 uker på rad slik at det blir 4 uker.. så det blir ihvertfall 4,5 uker om ikke mer mellom nå..

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kanskje slem, men hva slags forhold er det? Selv når jeg var student og mannen min i militæret og begge var på temmelig stramme budsjetter så vi hverandre et par dager ca hver 3. uke, og det krevde faktisk flyreise m/flybytte + 1 times busstur i hver ende.

Hvis han faktisk er glad i dag må han da kunne prioritere deg litt høyere enn han gjør nå!

Anonym poster: 3ed16d677eaa114ef6b9e6fabc45ed71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes jo tydeligvis at penger er viktigere enn deg da. Er dette noe du kan leve med og ønsker du å være i et slikt forhold?

Anonym poster: f40f605ada66c3066841ce9cb1611c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kanskje slem, men hva slags forhold er det? Selv når jeg var student og mannen min i militæret og begge var på temmelig stramme budsjetter så vi hverandre et par dager ca hver 3. uke, og det krevde faktisk flyreise m/flybytte + 1 times busstur i hver ende.

Hvis han faktisk er glad i dag må han da kunne prioritere deg litt høyere enn han gjør nå!

Anonym poster: 3ed16d677eaa114ef6b9e6fabc45ed71

Ja.. jeg har fortalt det til to kompiser av meg og de sier det samme. Jeg har jo litt lyst å foreslå at han kanskje kunne tatt seg en dag fri denne uken slik at vi kan treffes og finne på noe siden jeg har bursdag, men jeg antar at han igjen kommer til å svare at han trenger pengene og kan ikke la folkene på jobben jobbe underbemannet, fordi de ikke har noen som kan ta det for han.

Han synes jo tydeligvis at penger er viktigere enn deg da. Er dette noe du kan leve med og ønsker du å være i et slikt forhold?

Anonym poster: f40f605ada66c3066841ce9cb1611c98

Jeg vet ikke.. Jeg skal spørre om han kan ta seg en dag fri til uka når vi snakkes senere i kveld, og så får jeg se hva han svarer.

-TS

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja du kan jo ikke være så viktig for han når han ikke kan ta seg en helg eller noe for å møte deg. og hvordan skal dere klare å pleie forholdet når dere aldri møter hverandre. det er jo veldig lett å skli fra hverandre

Anonym poster: a384340563403b35113f5a88c69da6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noe som slo meg.... Kan det være han har samboer/kjæreste hjemme?

Anonym poster: f40f605ada66c3066841ce9cb1611c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde han vært skikkelig intressert i deg så hadde han ordna det så han kan treffe deg. Høres ut som han jobber døgnet rundt slik du skriver her. Virker som det er du som hele tiden reiser til han og betaler masse penger. For meg hadde det skurra litt. når man er intressert i hverandre klarer man alltid og fikse et treff.....

Anonym poster: f3b1cae02eebbd2aaab922a3ff349526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du kan jo ikke være så viktig for han når han ikke kan ta seg en helg eller noe for å møte deg. og hvordan skal dere klare å pleie forholdet når dere aldri møter hverandre. det er jo veldig lett å skli fra hverandre

Anonym poster: a384340563403b35113f5a88c69da6ec

Han tjener 7000 på en helg, så er vel derfor han ikke vil ta seg fri om helga, men jeg kan jo nevne dette med å skli fra hverandre, for er akkurat det jeg føler kommer til å skje om vi ikke møtes oftere nå.

Bare noe som slo meg.... Kan det være han har samboer/kjæreste hjemme?

Anonym poster: f40f605ada66c3066841ce9cb1611c98

Nei, jeg har vært på besøk med han hjemme og møtt flere i slekta hans + at stedet han bor (som har bystatus) er så lite at det hadde ikke vært mulig å hatt to damer samtidig der. Har også felles venner, så jeg hadde visst det :)

-TS

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde han vært skikkelig intressert i deg så hadde han ordna det så han kan treffe deg. Høres ut som han jobber døgnet rundt slik du skriver her. Virker som det er du som hele tiden reiser til han og betaler masse penger. For meg hadde det skurra litt. når man er intressert i hverandre klarer man alltid og fikse et treff.....

Anonym poster: f3b1cae02eebbd2aaab922a3ff349526

Ja, han jobber døgnet rundt. Han har vært med meg flere ganger enn jeg har vært med han, men jeg håper jo at han for min del greier å ta seg en dag fri og treffe meg.

-TS

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tjener 7000 på en helg, så er vel derfor han ikke vil ta seg fri om helga, men jeg kan jo nevne dette med å skli fra hverandre, for er akkurat det jeg føler kommer til å skje om vi ikke møtes oftere nå.

Nei, jeg har vært på besøk med han hjemme og møtt flere i slekta hans + at stedet han bor (som har bystatus) er så lite at det hadde ikke vært mulig å hatt to damer samtidig der. Har også felles venner, så jeg hadde visst det :)

-TS

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Ok, men da koker det jo ned til at penger er viktigere for han enn det du er. Jeg hadde lagt det frem slik for han jeg, og sett hva han svarte.

Savnet etter deg burde jo være såpass stort at han ønsket å møte deg oftere. Og særlig når det er slik at han tar på seg ekstra vakter. Den viktigste invisteringen gjør man jo i kjærste/familien sin. Hjelper ikke å tjene masse penger om man går glipp av livet.

Det burde ikke være nødvendig at du skal fortelle han at han bør prioritere deg, dette burde gå automatisk hvis du er jenta i livet hans.

Anonym poster: f40f605ada66c3066841ce9cb1611c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men da koker det jo ned til at penger er viktigere for han enn det du er. Jeg hadde lagt det frem slik for han jeg, og sett hva han svarte.

Savnet etter deg burde jo være såpass stort at han ønsket å møte deg oftere. Og særlig når det er slik at han tar på seg ekstra vakter. Den viktigste invisteringen gjør man jo i kjærste/familien sin. Hjelper ikke å tjene masse penger om man går glipp av livet.

Det burde ikke være nødvendig at du skal fortelle han at han bør prioritere deg, dette burde gå automatisk hvis du er jenta i livet hans.

Anonym poster: f40f605ada66c3066841ce9cb1611c98

Ja, jeg er helt enig. Han sa at han hadde dratt til meg hver dag om han kunne, men jeg føler at det er tomme ord når han ikke gjør det.

Takk.

-TS

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er helt enig. Han sa at han hadde dratt til meg hver dag om han kunne, men jeg føler at det er tomme ord når han ikke gjør det.

Takk.

-TS

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Ja det er det, for han kan jo dra til deg mye oftere. Om så han jobber noen helger, så kan han være hos deg de dagene han har turnusfri selv om det er midt i uken, og andre ganger kan han ta fri i helgen slik at dere begge har fri.

Noe fri må han jo ha, for det er vel lovbestemt (?) at man ikke kan jobbe mer enn et visst antall timer overtid over et gitt tidsrom. Jeg regner med at dette gjelder alle arbeidsplasser, selv om det reguleres forskjellig (tenker på de som jobber ukesturnuser o.s.v).

Anonym poster: f40f605ada66c3066841ce9cb1611c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det, for han kan jo dra til deg mye oftere. Om så han jobber noen helger, så kan han være hos deg de dagene han har turnusfri selv om det er midt i uken, og andre ganger kan han ta fri i helgen slik at dere begge har fri.

Noe fri må han jo ha, for det er vel lovbestemt (?) at man ikke kan jobbe mer enn et visst antall timer overtid over et gitt tidsrom. Jeg regner med at dette gjelder alle arbeidsplasser, selv om det reguleres forskjellig (tenker på de som jobber ukesturnuser o.s.v).

Anonym poster: f40f605ada66c3066841ce9cb1611c98

Ja, han har 1 dag fri i uka, men han sier at han da er så sliten at han kun vil hvile ut den dagen.. Men han har 2 jobber slik at jeg vet ikke hvordan reglene er da.

Jeg har fri nesten hele denne uken som kommer, så er jo derfor jeg vil at han skal komme, men jeg får se hva han sier i kveld.

-ts

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bare en time mellom dere, kan dere ikke reise til hverandre etter jobb og så dra igjen på morgenen, da får dere jo i alle fall kvelden og natta sammen, uten å gå glipp av jobbdager. Kjæresten og jeg ordner det ofte slik, og vi har 2 timer å reise hver vei. Det går om man er villig til å ofre litt og er innstilt på at det skal gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er bare en time mellom dere, kan dere ikke reise til hverandre etter jobb og så dra igjen på morgenen, da får dere jo i alle fall kvelden og natta sammen, uten å gå glipp av jobbdager. Kjæresten og jeg ordner det ofte slik, og vi har 2 timer å reise hver vei. Det går om man er villig til å ofre litt og er innstilt på at det skal gå.

Ja, det er helt sant.

-TS

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uansett at det er noe som skurrer her... Er det noe du ikke forteller? Har dere hatt problemer, vært av og på, kranglet osv? Har dere bodd fra hverandre alltid? Hvor gamle er dere? Ringer han deg ofte/ snakker på cam og sender sms? Synes det høres utrolig rart ut at han ikke vil treffe deg oftere enn hver 6. uke. Det hadde ikke jeg sett på som et forhold.

Anonym poster: 7a40273d90606dcdd1806f278707e3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uansett at det er noe som skurrer her... Er det noe du ikke forteller? Har dere hatt problemer, vært av og på, kranglet osv? Har dere bodd fra hverandre alltid? Hvor gamle er dere? Ringer han deg ofte/ snakker på cam og sender sms? Synes det høres utrolig rart ut at han ikke vil treffe deg oftere enn hver 6. uke. Det hadde ikke jeg sett på som et forhold.

Anonym poster: 7a40273d90606dcdd1806f278707e3c2

Nei, vi har ikke hatt noen problemer og vi har aldri kranglet. Heller ikke vært på og av. Vi har det utrolig fint sammen.

Vi snakker sammen hver dag på sms og chat.

Vi har alltid bodd fra hverandre sånn som vi gjør nå.

Men jeg spurte han nå om han ikke kunne ta seg fri en dag til uka slik at han får 2 dager fri og da svarer han at han er for sliten til det, men når jeg da svarte at det er da ikke såå slitsomt å kjøre til meg, så har han ikke svart enda, noe som er et tegn på at han tenker seg om (han pleier å svare raskt, og de gangene han ikke gjør det så tenker han). Så jeg håper jo at han for en gangs skyld kan si at han tar seg en dag fri og så møter meg, for jeg begynner å bli litt lei av dette (noe jeg tror han skjønner egentlig siden han tenker seg om)

-TS

Anonym poster: 5138578da2ea7f1c8cfc0f6d3acbae26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...