Gå til innhold

Negativ test 13dpo..kan det skje om man likevel er gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her opplevd å få negativ test 11 og 13 dager dpo og positiv senere,

etter IKM? (Tok en Clearblue Digital 11 dpo,og en vanlig Clearblue Plus idag).

Jeg venter mensen i løpet av helgen..senest mandag.(Syklusen varierer mellom 29 og 32 dager).. Men burde ikke testen slått ut som positiv allerede i dag dersom jeg virkelig er gravid...?

Anonym poster: 158bdd832f83de5e6ee6f91ddc4f529c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man er helt sikker på når eggløsning var - da er det ganske usannsynlig. Så godt som alle vil oppleve en positiv test på morgenurin senest 12 dpo. 99% vil få positiv test når som helst på døgnet 14 dpo.

Men usikkerhetsmomentet er selvfølgelig om du har hatt eggløsning når du trudde. Dette kan du kun vite dersom du temper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Ok.takk for svar.Jeg ikke tempet.Så helt sikker på når eggløsningen var er jeg ikke..

Anonym poster: 158bdd832f83de5e6ee6f91ddc4f529c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde "feil, les bruksanvisningen" på min CB Digital 11 DPO, negativ (kun en rosa strek innenfor tidsfristen) med RFSU 12 DPO (morgenurin), "Gravid 1-2" med CB Digital 14 DPO og "Gravid 2-3" 16 DPO :)

Den RFSU-testen jeg tok fikk en svaksvaksvaksvak strek etter en halvtime, men ble avskrevet som negativ fordi den ikke var tydelig positiv innen de første fem minuttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eggløsning på en onsdag (tempet), og første positive test (innenfor tidsfristen) søndagen to og en halv uke seinere. De to dagene i forveien var testen negativ da tidsfristen var gått ut, men jeg så etterpå en svak strek, så jeg hadde mistanke/håp kan du si. Samtlige tester ble gjort på morgenurin. Brukte strips kjøpt fra Danmark via nettet om det har noe å si, kanskje de var litt .. tregere i reaksjonen? Ikke veit jeg.

Anonym poster: 71793acbc5c2185ea7d74a70b0844d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen her..Nå dukket mensen opp i dag desverre..Men takk for interessante svar:)

Anonym poster: 158bdd832f83de5e6ee6f91ddc4f529c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...