Gå til innhold

Nå vil jeg være barnslig!


Gjest Snorkfrøken

Anbefalte innlegg

Gjest Snorkfrøken

Samboeren min er dratt fra meg og er iskald. Jeg vil selvfølgelig ha han tilbake og savner han masse. Vêr jeg og betyr alt for han, men han har bare kommet til et punkt han har fått nok og klarer leve livet uten meg og barna.

Hvordan kan jeg la han tro jeg treffer noen nye? (Gjør ikke det)

Men vil han skal kjenne litt på det å se om han kan få panikk.

Kan jeg "sende feil" og la han tro den er til min nye flamme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du endrer ikke på noe som helst ved å lure han. Hva er det han har fått nok av som gjorde at han gikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken

Jeg var gravid og Hormonell og under en krangel fikk jeg nok å sa han kunne ta tingene å flytte ut :(

Han gjore det og kjøpte seg leilighet, og nå vil han ikke tilbake :( for og si det sånn så var jeg ALT for han. Han elsket meg virkelig og var verdens beste kjæreste. Men han fikk bare rett og slett nok av meg og min oppførsel under graviditeten. Nå er jeg redd for at han skal gå vidre og finne seg en ny dame :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hjelper det ikke å prøve å late som om du har andre. Har du prøvd å unnskylde deg og forklare hvordan det er å være hormonell?

Anonym poster: 4c3591ae85ae0f995016dd05f97d2e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er smartere å forsøke å snakke med han enn å produsere løgner som skal lure han tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken

Tro meg vi har snakket og snakket. Har og vert på familieterapi, men han står på sitt den hær gangen og sier han har gitt oss opp :(

Må vel bare innse at jeg har mistet han og at om ikke alt for lenge er han lykkelig med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...