Gå til innhold

Hvorfor vil jeg ha kjæresten på avstand?


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Jeg og samboeren min har vert sammen i 2 1/2 år! Har det egentlig veldig bra i forholdet! Men.. Jeg er inne i en (vet ikke om dette bare er en periode) tid hvor jeg blir irritert for den minste ting, jeg tenker veldig negativt om han! Noe jeg ikke har grunn til.. Jeg kan i løpet av dagen bli "lei" av han hvor han også kan være veldig klengete (noe jeg tror er fordi han merker jeg ikke er helt til stede) da får jeg veldig nok og sier fort i fra om at jeg ikke orker det! Han sier veldig mye fine ting til meg, hver dag og at han elsker meg! Men når jeg sier det tilbake føler jeg at det er veldig halvhjertet! Prøver ofte å kjenne på om det er følelser der men det er ikke mye, og får vondt inni meg når jeg ikke føler så mye! Vet ikke om jeg er slik pga vi har vert mye sammen den siste tiden bare oss to! Og når han ringer eller sender melding bryr jeg meg ikke mye, å kan bruke lang tid på å svare! Jeg er forresten 20 år og han 27! Jeg vet ikke om jeg er bortskjemt med det jeg har og er veldig kravstor, men har i det siste fått mye tanker om hvorfor jeg ikke vil være sammen med han og at jeg vil ha en man som er sånn og sånn! Hjelp meg!!

Hva mener dere? Bør jeg vente med å si noe for å se om dette bare er en periode jeg har? Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventet hvis du ikke har gått sånn veldig lenge, hvor lenge har det vart? Jeg har ikke opplevd det selv så har egentlig ingen gode tips. Det er jo dumt å slå opp hvis du kommer til å angre. Men husk at det er viktig å være ærlig i et forhold.

Anonym poster: ec604595055d67384d1167e0eea83d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg ville ventet hvis du ikke har gått sånn veldig lenge, hvor lenge har det vart? Jeg har ikke opplevd det selv så har egentlig ingen gode tips. Det er jo dumt å slå opp hvis du kommer til å angre. Men husk at det er viktig å være ærlig i et forhold.

Anonym poster: ec604595055d67384d1167e0eea83d46

det har vel vert i en nermere to ukers tid...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt slike perioder av og til,noen ganger har det gått over mens andre ganger har det vedvart og endt i brudd.

Ville nok snakka med kjæresten om at du trenger litt rom for deg selv akkurat nå,så han ikke blir mer såret enn nødvendig av at du er så "kald",og gitt det litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare er to uker ville jeg ventet med å si noe,det kan jo være en fase. Jeg har også hatt det slik, men så har følelsene blomstret opp igjen.

Når det er sagt er du jo veldig ung da og aldersforskjellen mellom dere er veldig stor. Kanskje du føler for litt mer frihet? Er jo vanlig at man ikke vet hva man vil i den alderen. Jeg ville sett det litt an og se om følelsene kommer tilbake.

Anonym poster: 0dd2d39d2ef53402bfadafb352d0c451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også sånn mot exen.. guess whos hurting now..

IKKE fall for disse følelsene, du er heldig som har en sånn kjæreste som bryr seg...

Det er IKke pent her ute, og gresset er så absolutt ikke grønnere..

Du finner ikke slik kjærlighet igjen...

Anonym poster: 0e21cf7f2b455bb1190b45631beaa6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...