Gå til innhold

Kan kvinner voldta menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for personangrep.

Edie, mod.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 8. mars 2017 den 22.58, Boomonster skrev:

Du er det mest uvitende mennesket jeg har møtt på forumet på lenge.  En kvinne kan til og med få orgasme under voldtekt.  Har du hørt om fysioligiske reaksjoner?   Nei, det har du nok ikke..  Det burde du google. 

Se hva brukeren du siterer her, siterte. Så kan du roe deg ned og endre svaret ditt ;) 

Selvsagt kan menn bli voldtatt! De som mener noe annet har jo ikke peiling på hva de snakker om. Ufrivillig oralsex, ufrivillig anal penetrering og ufrivillig onanering går alt innenfor definisjonen av voldtekt. Våkn opp da folkens!! Går det an å si at menn ikke kan bli voldtatt i 2017? Snakk om en grad av uvitenhet jeg ikke trodde fantes lengre.

Anonymkode: a5c93...6d7

AnonymBruker
Skrevet
På 28 February 2017 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Menn kan voldta menn og kvinner. Men kvinner kan ikke voldta menn! Det er jo tilnærmet fysisk umulig. Kvinner kan sikkert manipulere og misbruke menn på ulikt vis, og det finnes kvinner som f.eks. misbruker barn og handicappede, men jeg har ingen tro på at kvinner kan begå voldtekter på fysisk og psykisk oppegående menn. 

Anonymkode: 9934c...0ae

Enig i dette.. Prøv å ha sex med en mann som ikke er tent, det er umulig!!!!  Ser at kvinner kan manipulere og misbruke menn på ulike vis følelsesmessig. Og barn og psykisk utviklingshemmede kan bli offer for overgrep.. Men voksne friske mannfolk, det tror jeg ikke er fysisk mulig..

Anonymkode: 86f61...898

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan en hoppe voldta en hingst? Ja, i teorien. Alle delene som trengs er der. 

Kommer det noengang til å skje? Nei. Ikke bare er det ekstremt vanskelig å gjennomføre i praksis. En hoppe har heller ingen interesse av å voldta en hingst.

Om kvinner kan voldta menn, blir derfor kun en begrepsmessig diskusjon av akademisk betydning. I praksis er det ingen reell problemstilling.

Anonymkode: 86d18...811

• Liker 4
Skrevet
På 5.3.2017 den 2.31, WubWub skrev:

Så den gangen hvor jeg drakk meg dritings på en fest (jeg hadde allerede dame) , så sovnet jeg og våknet til at ei jente ridde meg, så ble jeg ikke voldtatt til tross for at hun forgrep seg mot meg mens jeg var i bevisstløs tilstand? 

Du har helt rett. Det er å begå overgrep. 

Skrevet

Det er mange måter man kan utøve sex uten samtykke på. Som WubWub påpeker, enten ved å ha sex med en som sover. Anbefaler at man leser seg litt opp på definisjonen, men det er altså å gjennomføre sex, og den ene parten er ute av stand til å samtykke. 

AnonymBruker
Skrevet
På ‎09‎.‎03‎.‎2017 den 13.07, Boomonster skrev:

Jeg ser ikke på et klaps på rumpa som et seksuelt overgrep.

Hva er det da? Seksuell trakassering er også en form for seksuelt overgrep, dog vesentlig mindre alvorlig enn voldtekt. Selvfølgelig skal dette straffes, selv om dagens strafferamme (str.l. §297) på 1 års fengsel er en vits, i likhet med de fleste andre strafferammene for seksuell kriminalitet.

Anonymkode: 79a92...358

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...