AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #21 Skrevet 28. februar 2017 Selvfølgelig ikke Man må være passe dum om man tror at menn kan bli voldtatt. Anonymkode: cecc2...1d0 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #22 Skrevet 28. februar 2017 Menn kan voldta menn og kvinner. Men kvinner kan ikke voldta menn! Det er jo tilnærmet fysisk umulig. Kvinner kan sikkert manipulere og misbruke menn på ulikt vis, og det finnes kvinner som f.eks. misbruker barn og handicappede, men jeg har ingen tro på at kvinner kan begå voldtekter på fysisk og psykisk oppegående menn. Anonymkode: 9934c...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #23 Skrevet 28. februar 2017 Tydeligvis noen kvinner her i tråden som ikke har peiling på grunnleggende fysiologi eller jus. Selvsagt er det mulig for kvinner å voldta menn. En erigert penis betyr ikke nødvendigvis samtykke, og man trenger heller ikke en erigert penis for å bli voldtatt. Anonymkode: 9c308...4f3 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #24 Skrevet 28. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, hvordan skulle det foregå? Hvis en mann blir hard er det jo fordi han vil ha sex=ikke voldtekt. Anonymkode: 1e05c...197 Hvor er du fra Pluto? stiv penis er ikke samtykke, det er en fysisk reaksjon som man mentalt ikke este mer over. Så hvis mannen har erigert penis når han sover så mener du at du kan pule han? og visuelt reager en mann når han ser en naken kvinne. Betyr ike at han il ha samleie med henne. Ved berøring kan man også reagere og få erigert penis selv om man ikke vil. Mye "uvitende" folk. Anonymkode: f85af...97b 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #25 Skrevet 28. februar 2017 Teknisk sett kan vel en kvinne voldta en mann. Men det kommer aldri til å skje. Kvinner har rett og slett ingen interesse av det. En isbjørn kan teknisk sett voldta en hest. Men det kommer aldri til å skje, rett og slett fordi isbjørnen ikke har noen interesse av det. Anonymkode: 86d18...811 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #26 Skrevet 4. mars 2017 På 4.4.2013 den 21.38, AnonymBruker skrev: Jeg bare spør som kvinne, vil ikke mannen våkne og kunne dytte kvinnen bort? Hvis han bare sover uten noen rusmidler i seg. Anonym poster: 6e2ef321844cf130610b0fabc7ed6642 da kan du jo like godt spørre om dama kan våkne og dytte mannen bort. Sorry, men det funker nok ikke bestandig. Menn også kan bli voldtatt dessverre Anonymkode: 4808d...aea 2
Derpderp Skrevet 4. mars 2017 #27 Skrevet 4. mars 2017 Selvfølgelig kan vi det, og det er jaggu skambelagt. Det at det i det hele tatt sås tvil om hvorvidt det er mulig synes jeg er et ufint spark i trynet på overgrepsutsatte menn der ute. Skjerpings, ass. 13
Mari Y Skrevet 4. mars 2017 #28 Skrevet 4. mars 2017 Jeg tror det er lettere for en mann å voldta enn en kvinne, pga at en kvinne har vagina og en mann har penis. Men det innebærer ikke at det motsatte er umulig. Har jeg forstått det riktig, er voldtekt når man presser eller tvinger en annen til samleie uten samtykke, så ville ikke utelukke det, nei. 1
Spiteful Skrevet 5. mars 2017 #30 Skrevet 5. mars 2017 (endret) ''Voldtekt'' er seksuell omgang fremtvunget ved vold eller ved å fremkalle frykt for liv eller helse; ved å utnytte bevisstløshet eller ved å utnytte en som er ute av stand til å kunne motsette seg handlingen. '' - Kilder: Store norske leksikon Er dette engang noe å diskutere? Det burde væreåpenlyst for enhver hjernedød person at voldtekt kan utføres av begge kjønn. Endret 5. mars 2017 av Spiteful 6
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #31 Skrevet 5. mars 2017 jeg har blitt voldtatt av damer 3 ganger i tenårene mine
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #32 Skrevet 5. mars 2017 (endret) 16 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Nei... jeg tror ikke det går an.. Så den gangen hvor jeg drakk meg dritings på en fest (jeg hadde allerede dame) , så sovnet jeg og våknet til at ei jente ridde meg, så ble jeg ikke voldtatt til tross for at hun forgrep seg mot meg mens jeg var i bevisstløs tilstand? Endret 5. mars 2017 av WubWub 5
fuglekvitter__ Skrevet 5. mars 2017 #33 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, WubWub skrev: Så den gangen hvor jeg drakk meg dritings på en fest (jeg hadde allerede dame) , så sovnet jeg og våknet til at ei jente ridde meg, så ble jeg ikke voldtatt til tross for at hun forgrep seg mot meg mens jeg var i bevisstløs tilstand? You wish??? 1
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #34 Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: You wish??? nei, det gjorde så vondt at jeg spydde hver dag i 2 uker før jeg turte fortelle dama om det. det var før jeg mistet følelsene mine, idag ville det gått greit men når jeg var tenåring så var det noe helt annet
Helianthus Skrevet 5. mars 2017 #35 Skrevet 5. mars 2017 Utrolig trist å lese enkeltes fordommer i denne tråden. Voldtekt er all seksuell kontakt mot offerets samtykke. Det vil si alt fra berøring og tafsing, til direkte seksuell omgang mot offerets samtykke. Selvfølgelig kan en mann bli voldtatt av en kvinne. 1
Vera Skrevet 7. mars 2017 #36 Skrevet 7. mars 2017 Javisst blir jeg fortsatt paff over menneskers uvitenhet.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #37 Skrevet 7. mars 2017 På 3/5/2017 den 3.34, Helianthus skrev: Utrolig trist å lese enkeltes fordommer i denne tråden. Voldtekt er all seksuell kontakt mot offerets samtykke. Det vil si alt fra berøring og tafsing, til direkte seksuell omgang mot offerets samtykke. Selvfølgelig kan en mann bli voldtatt av en kvinne. Dette burde være en av parolene 8.mars. Anonymkode: bea5d...16d
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #38 Skrevet 7. mars 2017 På 28.2.2017 den 21.03, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig ikke Man må være passe dum om man tror at menn kan bli voldtatt. Anonymkode: cecc2...1d0 Finnes det virkelig mennesker idag som er så lite opplyst? Fascinerende.... 3
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #39 Skrevet 7. mars 2017 På 5.3.2017 den 4.34, Helianthus skrev: Utrolig trist å lese enkeltes fordommer i denne tråden. Voldtekt er all seksuell kontakt mot offerets samtykke. Det vil si alt fra berøring og tafsing, til direkte seksuell omgang mot offerets samtykke. Selvfølgelig kan en mann bli voldtatt av en kvinne. All berøring og tafsing er IKKE voldtekt. Jeg har blitt tafset og klådd på mye oppigjennom, det er lagt fra en klask på rumpa til penetrering mot ens vilje. Det er en direkte fornærmelse mot de som har opplevd virkelig voldtekt. Skjerp deg. 1
Anoia Skrevet 7. mars 2017 #40 Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jeg håper flere av svarene her i tråden er trolling, for folk kan vel ikke være såpass dumme og uvitende? Ja, kvinner kan voldta menn, og mørketallene er svære, mye takket være utbredte oppfatninger om at menn alltid vil ha sex uansett, at ereksjon er det samme som lyst og samtykke, at kvinner umulig kan utøve makt over menn på noen måte, osv osv. Endret 7. mars 2017 av Anoia 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå