Gå til innhold

Når skjer tildeling av studentbolig i Oslo?


Bloodflowers

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man søker internflytting, og om man kan gjøre det etter at man har hentet nøkler? Tok en første titt i dag og det var virkelig skuffenede. Fryktelig shabby og veldig dårlig standard. Det var såpaas at jeg ble overrasket over at taklampa virket :/

Det er ikke for å være kravstor, men må tross alt trives også...

Anonymous poster hash: b8da5...fef

Hvor var det du fikk som var så shabby, og hvilken type bolig?

Anonymous poster hash: 14c32...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjellbirkeland. Var klar over at det er lavere standard der enn f.eks Vestgrensa og Bjølsen, men trodde det ikke skulle være så slitt som det var...

Søkte forresten delvis møblert hybel, men den var fullt møblert. Hadde nesten vært like greit om jeg kunne kjøpt noen møbler selv, for da hadde det sett litt bedre ut :fnise:

Tror jeg bare fikk litt sjokk for det var noe helt annet enn det jeg hadde forestilt meg...men man får gjøre det beste ut av det. Jeg har i det minste et sted å bo.

Anonymous poster hash: b8da5...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellbirkeland. Var klar over at det er lavere standard der enn f.eks Vestgrensa og Bjølsen, men trodde det ikke skulle være så slitt som det var...

Søkte forresten delvis møblert hybel, men den var fullt møblert. Hadde nesten vært like greit om jeg kunne kjøpt noen møbler selv, for da hadde det sett litt bedre ut :fnise:

Tror jeg bare fikk litt sjokk for det var noe helt annet enn det jeg hadde forestilt meg...men man får gjøre det beste ut av det. Jeg har i det minste et sted å bo.

Anonymous poster hash: b8da5...fef

Håper du får et fint sted via intern-flytting snart da. Setter min lit til samme strategien selv, men har hørt at man virkelig ikke blir prioritert juli-september månedene da det er så mange som ikke har bolig i det hele tatt. Også glad for å ha et sted å bo, fullt møblert så jeg slipper å flytte flere ganger :rolleyes:

Anonymous poster hash: 14c32...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får et fint sted via intern-flytting snart da. Setter min lit til samme strategien selv, men har hørt at man virkelig ikke blir prioritert juli-september månedene da det er så mange som ikke har bolig i det hele tatt. Også glad for å ha et sted å bo, fullt møblert så jeg slipper å flytte flere ganger :rolleyes:Anonymous poster hash: 14c32...fe0

Tusen takk for det! Nei, det er jo fullt forståelig også. Det er mange som trenger et sted å bo!

Hvor har du fått plass? Siden du også ønsker internflytting

Anonymous poster hash: b8da5...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! Nei, det er jo fullt forståelig også. Det er mange som trenger et sted å bo!

Hvor har du fått plass? Siden du også ønsker internflytting

Anonymous poster hash: b8da5...fef

Ullevål, helt grei standard egentlig, bare kjedelig at det ikke er stekeovn og at jeg ikke aner hvem jeg skal bo med. Helt sikkert greit en liten stund, men jeg skal bo der et par år så...

Anonymous poster hash: 14c32...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...