Gå til innhold

Kvinner/jenter som blir foraktet når mindre attraktive menn ser på dem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er ikke fordomsfull fordi jeg mener ikke at alle attraktive jenter er slik, men jeg forstår hvorfor du kanskje trodde det. Jeg burde ha spesifisert at jeg ikke mener at alle attraktive kvinner oppfører seg på den måten :) TS

Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab

Vel, men er det din sak hva andre kvinner skal godta eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Godta? At noen stirrer på en? Er det så frekt eller ille? Er du sånn som blir klam i hakket når typen din går bort og slår ned en fyr fordi han stirret på deg?

Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Godta? At noen stirrer på en? Er det så frekt eller ille? Er du sånn som blir klam i hakket når typen din går bort og slår ned en fyr fordi han stirret på deg?

Jeg vil ha meg frabedt og bli beglodd ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil ha meg frabedt og bli beglodd ja.

Aha, du er en sånn en ja...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Aha, du er en sånn en ja...

Jeg er en sånn en med grenser, ja.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke blind eller dum. En sånn kvinne vil ikke gå for en sånn type mann. Nå gidder ikke jeg å diskutere mer om hvorvidt jeg var riktig eller ikke fordi du kommer aldri til å tro på meg uansett hva jeg sier.

Han sa ingenting til henne. Han ga henne et uskyldig blikk. Hvordan vet jeg det? Jeg sto rett overfor han. TS

Og hun sa ingenting til ham. Det er fullt mulig at hun er en innbilsk bitch, men det er også mulig at hun så stygt på ham fordi han tilfeldigvis lignet på gutten som kastet snøballer på henne på barneskolen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett, en fyr sto og ventet på noen, og det var tydelig at han sjekket henne ut.

Om han åpenlyst målte henne opp og ned ( det var tydelig at han sjekket henne ut, sier du ) så kan jeg kanskje forstå at hun reagerte.

Det tror jeg mange ville gjort, uavhengig av utseende og selvbilde.

En liten fotnote mtp overskriften; Hun ble ikke foraktet når en mindre attraktiv mann så på henne. Om hun foraktet ham er en annen skål. ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jenter finne seg i at en helt tilfeldig type sjekker henne ut?

Hvis de doller seg opp og gjør seg til er et jo det de er ute etter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis de doller seg opp og gjør seg til er et jo det de er ute etter.

Vel, "hun ba om det fordi hun hadde utrigning"...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike kvinner må ha et skilt i panna som det står: " Bare over middels attraktive menn får lov til å beskue mitt deilige vesen."

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slike kvinner må ha et skilt i panna som det står: " Bare over middels attraktive menn får lov til å beskue mitt deilige vesen."

Hva med trærne, blomstene, husene, og alt annet da? Kanskje de heller ikke ønsker å bli sett på av noen som er under deres liga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med trærne, blomstene, husene, og alt annet da? Kanskje de heller ikke ønsker å bli sett på av noen som er under deres liga?

Ja uff, stakkars blomstene. Ingen som tenker på de.

Jeg blir smigret uansett hvem jeg får blikk fra jeg, ikke vanskelig å gjøre meg fornøyd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Vel, men jeg er diskret, jeg viser ikke at jeg sikler.

Det er ikke ofte jeg leser ting på KG som får meg til å le i her jeg sitter, men du klarte det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jenter finne seg i at en helt tilfeldig type sjekker henne ut?

Det spørs jo hvordan han sjekker henne ut. Hvis han bare ser litt for interessert ut, og hun er ekkel tilbake er hun bare en drittkjerring. Hvis han derimot er "vulgær" synes jeg han fortjener alt han får i retur.

Det er like naturlig for oss å sjekke ut flotte damer, så det er for kvinner å se stygt på flotte damer. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Gjest, jeg skjønner ikke hva som er problemet ditt, egentlig. Jeg syntes at alle kvinner og menn skal i hvertfall godta om de blir sjekket opp ved et blikk. Nå sier jeg ikke at det å glo på en annen er riktig fordi da kan jeg forstå at man blir irritert på, men som jeg kanskje har nevnt sto han ikke der og glodde på henne.

Og hvis du mener at en fyr som ser på en dame er uakseptabelt burde du kanskje holde deg inne, i tilfelle en fyr glor på deg. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om han åpenlyst målte henne opp og ned ( det var tydelig at han sjekket henne ut, sier du ) så kan jeg kanskje forstå at hun reagerte.

Det tror jeg mange ville gjort, uavhengig av utseende og selvbilde.

En liten fotnote mtp overskriften; Hun ble ikke foraktet når en mindre attraktiv mann så på henne. Om hun foraktet ham er en annen skål. ;)

Jeg kan ikke forstå det siden det er et kompliment. Ja ja, jeg kan ikke lese tankene hennes, men jeg har vanskeligheter med å akseptere at hun ble fornærmet av han. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er ikke ofte jeg leser ting på KG som får meg til å le i her jeg sitter, men du klarte det.

Bra det da.

Det spørs jo hvordan han sjekker henne ut. Hvis han bare ser litt for interessert ut, og hun er ekkel tilbake er hun bare en drittkjerring. Hvis han derimot er "vulgær" synes jeg han fortjener alt han får i retur.

Godt.

Det er like naturlig for oss å sjekke ut flotte damer, så det er for kvinner å se stygt på flotte damer. :danse:

Generaliseringer, generaliseringer.

Innlegget er redigert som ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...