Gjest Beano Skrevet 3. april 2013 #21 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Enig. Men å si at de burde være fritatt fra å reagere er enda mere idioti. Det er jo lov for hvem som helst å reagere hvis personen viser upassende oppførsel. Derimot ut ifra TS beskrivelse sjekket han henne opp ved å se på henne. Hvis et blikk er det eneste som må til for at noen kvinner må oppføre seg på den måten, må jeg si at man er for selvgod. Endret 3. april 2013 av Beano 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #22 Del Skrevet 3. april 2013 Men hverken vi eller du vet hva denne mannen har sagt til henne. Jeg sto rett overfor han! Han sa INGENTING. Han bare så på henne. Er det så upassende da? Nei. TS. Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #23 Del Skrevet 3. april 2013 Damer har påstått at jeg flørta med typene deres fordi jeg smilte og var glad, og menn har beskyldt meg for å være en overlegen bitch fordi jeg gikk og tenkte på og gruet meg til eksamen. Kroppsspråk mistolkes oftere enn du tror. Som feks at han så på henne og hun oppfattet det som at han sjekket henne opp? Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #24 Del Skrevet 3. april 2013 Kanskje dine fordommer fører til at du legger litt for mye inn i situasjoner. Eller kanskje det er dine fordommer som gjør det? Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #25 Del Skrevet 3. april 2013 Damer har påstått at jeg flørta med typene deres fordi jeg smilte og var glad, og menn har beskyldt meg for å være en overlegen bitch fordi jeg gikk og tenkte på og gruet meg til eksamen. Kroppsspråk mistolkes oftere enn du tror. Ah, herregud. Kroppsspråk kan lett bli mistolket. Det er jeg enig i. Men dette var en jente som når hun gikk så på mennene hun gikk forbi fordi hun forventet at de skulle se på henne. La oss bare la dette ligge når det gjelder hvorvidt hun var overlegen eller ikke. Jeg mener hun var det og oppførselen hennes mot denne fyren bekrefter det. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 3. april 2013 #26 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg sto rett overfor han! Han sa INGENTING. Han bare så på henne. Er det så upassende da? Nei. TS. Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Ah, da misforsto jeg. Tror det er typisk for jenter med dårlig selvtillit å reagere sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 3. april 2013 #27 Del Skrevet 3. april 2013 Eller kanskje det er dine fordommer som gjør det? Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af Fordommer mot hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abcdefgh Skrevet 3. april 2013 #28 Del Skrevet 3. april 2013 Mange 18-25 år gamle jenter som har en slik stil har jeg merket meg. Florer av de på de "hippe" utestedene. Innbiller seg at de er like fashionably, kjent og populær som jentene som er i hollywoodrealityene de ser på. Kanskje litt inspirert av internasjonalt anerkjente bloggere og instagrammere også. Med restylane i leppa , nesa i sky og surt fjes durer de frem. Syns synd på de den dagen de går inn for landing. Da er det bare å ønske misslykkheten, depresjonen og spiseforstyrrelsen velkommen. Slike jenter er min type humor. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #29 Del Skrevet 3. april 2013 Ah, da misforsto jeg. Tror det er typisk for jenter med dårlig selvtillit å reagere sånn. Tja, kanskje det. Han var overvektig, men godt kledd må jeg si. Jeg syntes bare synd på han fordi jeg følte ikke at han fortjente det. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 3. april 2013 #30 Del Skrevet 3. april 2013 Tja, kanskje det. Han var overvektig, men godt kledd må jeg si. Jeg syntes bare synd på han fordi jeg følte ikke at han fortjente det. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Ja, kjipt å bli avvist på den måten uten engang å ha prøvd seg på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #31 Del Skrevet 3. april 2013 Hun ble nok provosert over at en som hun mente var way out of her league var uforskammet nok til å i det hele tatt se på henne. Som om hun noen gang hadde giddi å sjekke ut HAN. Hah! Vel..om dette sjokkerte deg, så kan jeg ikke si annet enn; vælkømmin te` vera. Jupp! You took the words out of my mouth Skogmann! Ja, sånn kan det gå. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. april 2013 #32 Del Skrevet 3. april 2013 Vel, men hvorfor driver tapere og legger an på heftige kvinner, lurer jeg på. Sikkert av samme grunn som du driver og sikler på menn way out of your league? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #33 Del Skrevet 3. april 2013 Fordommer mot hva? Nei det får du nesten svare på selv. Det var et retorisk spørsmål som en motreaksjon til din insinuasjon om at TS var fordomsfull. Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 3. april 2013 #34 Del Skrevet 3. april 2013 Nei det får du nesten svare på selv. Det var et retorisk spørsmål som en motreaksjon til din insinuasjon om at TS var fordomsfull. Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af TS skrev om "ugh, jeg hater sånne jenter". Det var nå ikke så rart at jeg lurte på om hun hadde litt fordommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #35 Del Skrevet 3. april 2013 TS skrev om "ugh, jeg hater sånne jenter". Det var nå ikke så rart at jeg lurte på om hun hadde litt fordommer. Jeg er ikke fordomsfull fordi jeg mener ikke at alle attraktive jenter er slik, men jeg forstår hvorfor du kanskje trodde det. Jeg burde ha spesifisert at jeg ikke mener at alle attraktive kvinner oppfører seg på den måten TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 3. april 2013 #36 Del Skrevet 3. april 2013 Men hun sa altså ingenting? Jeg lurer fortsatt på hvordan du vet at grunnen til at hun så stygt på ham var at hun tenkte at han ikke var pen nok for henne. Akkurat det handler vel ihvertfall om dine egne fordommer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cytosin Skrevet 3. april 2013 #37 Del Skrevet 3. april 2013 Hørte du hva mannen sa til henne? Kan være at han sa noe frastøtende og usympatisk som fikk kvinnen til å reagere slik. Det er utrolig hvor mye flaut gutter kan lire av seg ute på byen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #38 Del Skrevet 3. april 2013 Men hun sa altså ingenting? Jeg lurer fortsatt på hvordan du vet at grunnen til at hun så stygt på ham var at hun tenkte at han ikke var pen nok for henne. Akkurat det handler vel ihvertfall om dine egne fordommer. Jeg er ikke blind eller dum. En sånn kvinne vil ikke gå for en sånn type mann. Nå gidder ikke jeg å diskutere mer om hvorvidt jeg var riktig eller ikke fordi du kommer aldri til å tro på meg uansett hva jeg sier. Han sa ingenting til henne. Han ga henne et uskyldig blikk. Hvordan vet jeg det? Jeg sto rett overfor han. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #39 Del Skrevet 3. april 2013 Hørte du hva mannen sa til henne? Kan være at han sa noe frastøtende og usympatisk som fikk kvinnen til å reagere slik. Det er utrolig hvor mye flaut gutter kan lire av seg ute på byen. Nei. Han sa ingenting TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #40 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Mener du det samme om menn, da? Og å si at attraktive kvinner burde være fritatt fra å bli sjekket opp av mindre attraktive menn, er ren idioti. Hvorfor det? Sikkert av samme grunn som du driver og sikler på menn way out of your league? Vel, men jeg er diskret, jeg viser ikke at jeg sikler. Innlegget er ryddet for personangrep. Yvonne (mod) Endret 4. april 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå