AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg var i byen i dag og jeg så en pen jente som ut ifra kroppsspråket trodde hun var perfekt. Typisk jente som tror hun er deilig med trutemunn. Uansett, en fyr sto og ventet på noen, og det var tydelig at han sjekket henne ut. Da hun så på han gapet hun som om hun var så overrasket at en lite attraktiv fyr ville sjekke henne opp og ga han et stygt blikk. Det irriterte meg så jævlig for måten hun oppførte seg på. Som om han ikke skal ha lov til å sjekke ut en attraktiv jente fordi han ikke var like attraktiv. Ugh. Jeg hater virkelig sånne jenter. Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. april 2013 #2 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg snakka med en kar som ble kasta ut av dørvakten fordi en dame ikke likte at han så på henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 3. april 2013 #3 Del Skrevet 3. april 2013 En kompis av meg ble kastet ut av et utested fordi han prøvde seg på en jente, men fikk avslag. Det var ikke nok, hun gikk til dørvaktensom var en venn av henne og fikk han kastet ut. Han var ikke påtrengende engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #4 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg var i byen i dag og jeg så en pen jente som ut ifra kroppsspråket trodde hun var perfekt. Typisk jente som tror hun er deilig med trutemunn. Uansett, en fyr sto og ventet på noen, og det var tydelig at han sjekket henne ut. Da hun så på han gapet hun som om hun var så overrasket at en lite attraktiv fyr ville sjekke henne opp og ga han et stygt blikk. Det irriterte meg så jævlig for måten hun oppførte seg på. Som om han ikke skal ha lov til å sjekke ut en attraktiv jente fordi han ikke var like attraktiv. Ugh. Jeg hater virkelig sånne jenter. Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Hvorfor skal jenter finne seg i at en helt tilfeldig type sjekker henne ut? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 3. april 2013 #5 Del Skrevet 3. april 2013 viser jo bare at enkelte dørvakter har sikkert store muskler med hjerne på en størrelse med en ert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 3. april 2013 #6 Del Skrevet 3. april 2013 Hun ble nok provosert over at en som hun mente var way out of her league var uforskammet nok til å i det hele tatt se på henne. Som om hun noen gang hadde giddi å sjekke ut HAN. Hah! Vel..om dette sjokkerte deg, så kan jeg ikke si annet enn; vælkømmin te` vera. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2013 #7 Del Skrevet 3. april 2013 Vel, men hvorfor driver tapere og legger an på heftige kvinner, lurer jeg på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 3. april 2013 #8 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg var i byen i dag og jeg så en pen jente som ut ifra kroppsspråket trodde hun var perfekt. Typisk jente som tror hun er deilig med trutemunn. Uansett, en fyr sto og ventet på noen, og det var tydelig at han sjekket henne ut. Da hun så på han gapet hun som om hun var så overrasket at en lite attraktiv fyr ville sjekke henne opp og ga han et stygt blikk. Det irriterte meg så jævlig for måten hun oppførte seg på. Som om han ikke skal ha lov til å sjekke ut en attraktiv jente fordi han ikke var like attraktiv. Ugh. Jeg hater virkelig sånne jenter. Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Mens du tar imot stygge kvinnfolk som sikler etter deg med åpne armer? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #9 Del Skrevet 3. april 2013 Vel..om dette sjokkerte deg, så kan jeg ikke si annet enn; vælkømmin te` vera Noreg. Bare et så kort stykke som over grensen i øst (Svärje) er det heldigvis bedre stelt. Anonym poster: 6b47849e077a9f4364d8c45f2f9f71af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 3. april 2013 #10 Del Skrevet 3. april 2013 Hvorfor skal jenter finne seg i at en helt tilfeldig type sjekker henne ut? Dumskapen er enda ikke utryddet ser jeg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 3. april 2013 #11 Del Skrevet 3. april 2013 Er du tankeleser TS? Du vet altså både at hun tror hun er perfekt og at det stygge blikket ikke kom av at hun hadde en dårlig dag? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #12 Del Skrevet 3. april 2013 Er du tankeleser TS? Du vet altså både at hun tror hun er perfekt og at det stygge blikket ikke kom av at hun hadde en dårlig dag? Ja, kroppsspåk avslører mer enn du tror. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beano Skrevet 3. april 2013 #13 Del Skrevet 3. april 2013 Hvorfor skal jenter finne seg i at en helt tilfeldig type sjekker henne ut? Mener du det samme om menn, da? Vel, men hvorfor driver tapere og legger an på heftige kvinner, lurer jeg på. Og å si at attraktive kvinner burde være fritatt fra å bli sjekket opp av mindre attraktive menn, er ren idioti. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #14 Del Skrevet 3. april 2013 Mens du tar imot stygge kvinnfolk som sikler etter deg med åpne armer? Jeg er en hetero kvinne. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 3. april 2013 #15 Del Skrevet 3. april 2013 Ja, kroppsspåk avslører mer enn du tror. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Kanskje dine fordommer fører til at du legger litt for mye inn i situasjoner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 3. april 2013 #16 Del Skrevet 3. april 2013 Og å si at attraktive kvinner burde være fritatt fra å bli sjekket opp av mindre attraktive menn, er ren idioti. Enig. Men å si at de burde være fritatt fra å reagere er enda mere idioti. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #17 Del Skrevet 3. april 2013 Kanskje dine fordommer fører til at du legger litt for mye inn i situasjoner. Nei. Jeg sier ikke at alle pene kvinner er slik, det er bare hennes oppførsel som gikk meg på nervene. Det er ingen grunn i å argumentere om det er mine fordommer eller ikke fordi hvis dere hatt sett henne ville dere nok ha ment det samme som meg. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 3. april 2013 #18 Del Skrevet 3. april 2013 Mener du det samme om menn, da? Og å si at attraktive kvinner burde være fritatt fra å bli sjekket opp av mindre attraktive menn, er ren idioti. Hun vil bare bli sjekket opp av noen hun kjenner, kanskje familien Hvordan vet så disse kvinnene at de er mer attraktive enn de som sjekker dem opp. En 3.person kan syns det er motsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 3. april 2013 #19 Del Skrevet 3. april 2013 Nei. Jeg sier ikke at alle pene kvinner er slik, det er bare hennes oppførsel som gikk meg på nervene. Det er ingen grunn i å argumentere om det er mine fordommer eller ikke fordi hvis dere hatt sett henne ville dere nok ha ment det samme som meg. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Men hverken vi eller du vet hva denne mannen har sagt til henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 3. april 2013 #20 Del Skrevet 3. april 2013 Ja, kroppsspåk avslører mer enn du tror. TS Anonym poster: ff542910338bd88bce1c2b8d2d4a53ab Damer har påstått at jeg flørta med typene deres fordi jeg smilte og var glad, og menn har beskyldt meg for å være en overlegen bitch fordi jeg gikk og tenkte på og gruet meg til eksamen. Kroppsspråk mistolkes oftere enn du tror. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå