Gå til innhold

Tar dere på hele kroppen til typen/damen når dere har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller bare de "erotiske" delene? Pupper, underliv og sånn..

Anonym poster: f0dccc52a41916c86203723ba4a328c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel kun fra knærne og ned jeg ikke rører.

Anonym poster: ffc304c7ef1cabc4c0e1f33954b6839b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vel på hele..

Synes det er viktig å stryke armer og ben underveis også. Akten har gjerne forskjellige stadier sånn sett. Også blir det nok mindre kosing med ons enn med kjæreste -vil ihvertfall anta det.

Anonym poster: 6cd7357554dc1a2200973e61ccde74fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, faller seg ikke naturlig. Tar vel mest på penis, brystkasse, overarmer og bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok dekket store deler av kroppen ja, men jeg har ingen fast rute jeg følger :P

Og jeg har nok aldri tatt en mann under føttene mens vi har hatt sex. Ikke bak knehasen heller når jeg tenker meg og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Avhengig av stilling så klår jeg på det jeg når tak i , men det går mye i armer, lår, overkropp og bakhodet. Blir til at jeg ofte griper tak i lakenet eller puten fremfor den jeg har sex med, så han slipper å bli klort opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Bak i knehasene kan anbefales ;)

Svaret på spørsmålet må bli 'ja', eneste unntak er under føttene fordi 'noen' er mer kilne enn 'andre' under føttene :fnise:

Med det ene unntaket; å ja, hele kroppen (han er så herlig å ta på :rodmer: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis tar jeg på hele kroppen, men hun jeg er sammen med nå er så kilen at jeg ikke kan det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver gang - innimellom vil man jo bare blir ferdig på fem minutter - men ja, jeg tar på alt. Jo mer frustrert han blir før jeg kommer til de 'erotiske delene', jo bedre. :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av situasjonen. En kjappis kan bli relativt mindre variabel mht berøring enn når vi har bedre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ta på hele kroppen til kjæresten min ja, men kommer jo ikke til overalt. Så blir jo mye overkropp, og ikke så mye fra knær og ned. Men såklart, kommer jo ann på situasjonen og stilling osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar på nesten hele kroppen; stryker og koser der jeg kommer til. Som andre her sier; lite fra knærne og ned, men det er fordi jeg sjelden når dit. Så tar jeg lite på ørene, fordi jeg selv syns det er så ekkelt å bli strøket/kysset på ørene.

Tar MYE på penis og brystkasse, stryker og klemmer på armer og skuldre, stryker på ryggen og i ansiktet, og holder bakhodet hans for dype kyss. Kanskje han noen ganger lurer på om han har en blekksprut i senga siden jeg bare ikke får nok av å ta og stryke på ham og vil kjenne overalt, alltid?!?

Anonym poster: cb9f7adeab2b3ec09d2fdd2ec18a270f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bytter på å ta på den jeg har sex med, laken, dyne og pute. Alt ettersom.

Men ja, tar på den andre. Hvor avhenger av stilling og hva som blir naturlig treffpunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det meste, ja.. Men han r spesielt kosen/kåt/kilen på "puppene" .... :D

Anonym poster: bdcc8c3fa0940c08140524d10f7ac688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...