Gå til innhold

hva gjør jeg?


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Har nylig begynt å se han jeg lenge har hatt noe på gang med ( var type pause/brudd i noen mnd pga noe , men han tok initiativ til å fortsette ). Han var hos meg inatt, og vi har hatt det veldig fint. Da han dro tidlig imorges sa han at han var veldig glad i meg, kysset meg på munnen og at vi snakkes. Han la igjen flere av klærne sine ( har arbeidsklær når han drar på jobb ) , bl.a ytterjakka og der så jeg nettopp noe som må være husnøklene hans. Er ikke 100% sikker på om det er husnøkler, men ser veldig ut som det...ser ut som der og er postnøkkel og noen andre nøkler..Tenkte at han kanskje kommer hit igjen siden han la igjen både husnøkler og klær. Han har sluttet på jobb for ca to timer siden. Jeg ringte han for å fortelle han at han trolig har glemt husnøklene sine, men han har slått av mobilen. Hvor er han?

Jeg har tidligere hatt problemer med tilliten til han pga løgner bl.a.

Det lå og kondomer i jakkelommene. Da vi snakket om prevensjon igår, sa han at han hadde det, så var kanskje de han tenkte på. Har ennå ikke gått hele veien med han seksuelt fordi jeg ikke klarer å stole helt på han , men er veldig seksuelt mellom oss. Men jeg tenker, ser han/har han sex med andre damer siden det lå kondomer i jakkelommene, og at vi nettopp har begynt å se hverandre igjen? Hvis han nå ser andre, er det helt over fra min side..,men jeg vet jo ikke om det er tilfellet..

Hva tenker andre her? Jeg vil ikke skrive sms om at nøklene er her fordi jeg vil sjekke om han lyver...dessuten er mobilen hans slått av. Hvordan kan jeg finne det ut?

Hva skal jeg gjøre videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du overanalyserer situasjonen, det kan jo tenkes at han har kondomer i lomma på grunn av deg?

Og siden du har nøklene hans kommer han til å ta kontakt før eller siden uansett, og når han da kommer, kan dere snakke sammen om dine trust-issues.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke skjønner; og det er når folk har bevist at de juger, hvorfor finner man seg da i det?

Det hadde aldri jeg gjort.

Og hvordan kan noen innbille seg at man kan stole på slike folk? :klo:

Stort sett er det nesten ingen man kan stole på, men noe annet er rett og slett ikke godt nok.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Hjelpes. Hvorfor må du vite hvor han er? Det er ikke som om han må huske å hente ungen i barnehagen å stikke innom butikken. Han har vel kondomer fordi han trodde det skulle bli noe på han. Hvorfor har dere ikke hatt sex? Jada, jeg ser at du ikke stoler på han,men hva i all verden er vitsen med å fortsette dette da? Dere har ikke vært intime engang, å allerede nå stoler du ikke på han. Hvorfor gidder du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes. Hvorfor må du vite hvor han er? Det er ikke som om han må huske å hente ungen i barnehagen å stikke innom butikken. Han har vel kondomer fordi han trodde det skulle bli noe på han. Hvorfor har dere ikke hatt sex? Jada, jeg ser at du ikke stoler på han,men hva i all verden er vitsen med å fortsette dette da? Dere har ikke vært intime engang, å allerede nå stoler du ikke på han. Hvorfor gidder du?

Helt enig!

Et forhold fylt med pauser, brudd og løgn hadde hvertfall ikke jeg orket. Er det ikke slitsomt å måtte teste om han lyver allerede før dere er i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eeh? Hva er problemet her egentlig? Hjelpes! Så slitsomt det må være å være i et forhold når man er så paranoid pga noen nøkler. Hvorfor gravde du i lommene hans egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du er redd. Det er helt naturlig etter at han har løyet.

Fikk du tak i han?

Anonym poster: a92f5ecde381e45551003e76dd8b2140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er redd. Det er helt naturlig etter at han har løyet.

Fikk du tak i han?

Anonym poster: a92f5ecde381e45551003e76dd8b2140

Hei ts her , jo takk for at du skjønner meg. Han ringte litt seinere, hadde jobbet lenger og da han nesten var hjemme, oppdaget han at han hadde glemt husnøklene så han kom hit. Han var her ei stund for så å dra hjem igjen. Hadde det veldig fint igjen. Jeg merker siden han har løyet om ting at det tar tid før jeg klarer å stole på han. Jeg klarer ikke å ta inn alt han sier som om han snakker sant fordi jeg vet at han har løyet meg oppi trynet før, var og veldig påståelig, som om det jeg trodde da var "helt på jordet", men så fant jeg det ut i ettertid at jeg hadde rett. Nok om det, men da kan jeg bli i tvil i situasjoner som dette...da kan jeg liksom tro det værste. Håper det blir bedre etterhvert. Vet jo ennå ikke hvordan det går mellom oss, tar en dag av gangen. Akkurat nå har vi det veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeh? Hva er problemet her egentlig? Hjelpes! Så slitsomt det må være å være i et forhold når man er så paranoid pga noen nøkler. Hvorfor gravde du i lommene hans egentlig?

Jeg så ytterjakka, litt av nøkkelknippet stakk ut av lomma, tenkte med en gang at han kanskje hadde glemt husnøklene og jeg sjekka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Et forhold fylt med pauser, brudd og løgn hadde hvertfall ikke jeg orket. Er det ikke slitsomt å måtte teste om han lyver allerede før dere er i et forhold?

Hvor står det at forholdet "er fylt med" pauser, brudd og løgner?...Å gå inn i et forhold tar tid. Det tar tid å bli kjent med et annet menneske. Jeg bruker den tida jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes. Hvorfor må du vite hvor han er? Det er ikke som om han må huske å hente ungen i barnehagen å stikke innom butikken. Han har vel kondomer fordi han trodde det skulle bli noe på han. Hvorfor har dere ikke hatt sex? Jada, jeg ser at du ikke stoler på han,men hva i all verden er vitsen med å fortsette dette da? Dere har ikke vært intime engang, å allerede nå stoler du ikke på han. Hvorfor gidder du?

Når en person har løyet , får man mistenksomme tanker. Du aner ingenting om hele historien mellom meg og han. Jeg følger intuisjonen og hjertet mitt, og jeg bruker den tida jeg trenger. Jeg vet at de fleste idag hopper inn i et forhold ofte etter kort tid, jeg tenker ikke på hvordan man "bør" være, hva andre eller han forventer etc...jeg følger min egen stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloè

Når en person har løyet , får man mistenksomme tanker. Du aner ingenting om hele historien mellom meg og han. Jeg følger intuisjonen og hjertet mitt, og jeg bruker den tida jeg trenger. Jeg vet at de fleste idag hopper inn i et forhold ofte etter kort tid, jeg tenker ikke på hvordan man "bør" være, hva andre eller han forventer etc...jeg følger min egen stemme.

Jeg sier ikke at du skal hoppe inn i forholdet fort, jeg sier at du ikke skal hoppe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du overanalyserer situasjonen, det kan jo tenkes at han har kondomer i lomma på grunn av deg?

Og siden du har nøklene hans kommer han til å ta kontakt før eller siden uansett, og når han da kommer, kan dere snakke sammen om dine trust-issues.

Det er en ting jeg ikke skjønner; og det er når folk har bevist at de juger, hvorfor finner man seg da i det?

Det hadde aldri jeg gjort.

Og hvordan kan noen innbille seg at man kan stole på slike folk? :klo:

Stort sett er det nesten ingen man kan stole på, men noe annet er rett og slett ikke godt nok.

Jeg er enig med deg. Jeg finner meg ikke i det. Men det er som jeg føler jeg vil gi han en sjanse. Hmm...vanskelig..Kan ha det så veldig bra med han! Og føler han har sterke følelser for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du overanalyserer situasjonen, det kan jo tenkes at han har kondomer i lomma på grunn av deg?

Og siden du har nøklene hans kommer han til å ta kontakt før eller siden uansett, og når han da kommer, kan dere snakke sammen om dine trust-issues.

Du hadde rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor står det at forholdet "er fylt med" pauser, brudd og løgner?...Å gå inn i et forhold tar tid. Det tar tid å bli kjent med et annet menneske. Jeg bruker den tida jeg trenger.

Mente ikke at det kun besto av pauser, brudd og løgn. Dårlig formulering! Men det sto jo at det tidligere hadde vært pauser, brudd og løgn. Helt enig i at det tar tid å bli kjent med et annet menneske og gå inn i et forhold, men å ikke ha tillit til personen er for meg en dårlig start. Jeg hadde ikke orket å teste om en person jeg ikke er i et forhold med engang lyver til meg. Uansett er det som du sier kun du som kjenner hele historien, jeg svarer bare ut fra det du skriver og slik jeg tolker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke at det kun besto av pauser, brudd og løgn. Dårlig formulering! Men det sto jo at det tidligere hadde vært pauser, brudd og løgn. Helt enig i at det tar tid å bli kjent med et annet menneske og gå inn i et forhold, men å ikke ha tillit til personen er for meg en dårlig start. Jeg hadde ikke orket å teste om en person jeg ikke er i et forhold med engang lyver til meg. Uansett er det som du sier kun du som kjenner hele historien, jeg svarer bare ut fra det du skriver og slik jeg tolker det :)

Vi har hatt en pause/brudd, men vært litt av/på ellers. Enig med deg at å ikke ha tillit til personen, er en dårlig start, men vi har sett hverandre lenge, og jeg oppdaget løgnene etter ei god stund. Men det gjør det jo ikke bedre...Vi kan ha det veldig bra, men når vi ikke er sammen, kan jeg noen ganger føle skepsis...med tanke på at han har løyet til meg tidligere. For er det en stor sannsynlighet at han kan lyve igjen, selv om han har fått sterke følelser for meg?

Hmm, det skal ikke være lett...

Vil prøve fokusere på det som er bra nå da, og se det an.., men håper jeg kan ha og få tillit til han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten vanlig at menn har kondomer i lomma på ytterjakken?

Han sier han ikke har sett noen andre i pausen/bruddet, men jeg har mine tvil da jeg så han hadde det ( selv om det og kan ha vært ment til meg )...

Jeg skal ikke grave mer, bare lurte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten vanlig at menn har kondomer i lomma på ytterjakken?

Han sier han ikke har sett noen andre i pausen/bruddet, men jeg har mine tvil da jeg så han hadde det ( selv om det og kan ha vært ment til meg )...

Jeg skal ikke grave mer, bare lurte..

Brukte dere kondomer før, da? Sånn at han kan ha tenkt at han skulle ta med til deg i tilfelle det ble noe?

Min erfaring er at hvis man ikke har brukt kondomer sammen før, tenker de ikke på det når man skal ha reunion heller. Derfor ville jeg ha tenkt at det var noe han pleide å ha med seg ut på byen.

Anonym poster: a92f5ecde381e45551003e76dd8b2140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...