Gå til innhold

Tar du hensyn til atrologi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Astrologi har gjort mye for mitt forhold, tro det eller ei.

For meg har det vært en typ psykologi å lese om det som stemmer, og ikke bry seg om det som ikke stemmer for det er jo ikke pointet.

Hva med deg?

Leser mye på http://www.ask-oracle.com Der er det mye bra stoff!

Anonym poster: 0b73157abb26ab16275746218cb4258f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja innimellom. Ikke at jeg er lilladame og svelger alt som står der, men det gir en retning å se videre på.

Jeg kan finne noe der som treffer på et blunk, men vi jobber med det på vår måte og har da klart oss i snart 20 år!

Det jeg har lært av astrologi, er at man må se hverandre, og det forskjellige kjærlighetsspråket.

Anonym poster: 0b73157abb26ab16275746218cb4258f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Nope! Ikke det spor.

Men selv om jeg ikke legger noe vekt i det, så synes jeg det er kjempegøy å bli spådd, noen legge personlig horoskop osv. Og om noen ønsker å legge tarotkort. Er spennende på en merkelig måte, men ikke noe jeg legger vekt på. Eller egentlig tror på. Jeg er åpen skeptiker ;P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg ville lært like mye om meg selv og mitt forhold til andre ved å lese om forskjellige dyr, blomster og campingvogner.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Astrologi er bare tull.

Men er enig med Tirkes, av en eller annen grunn er det litt gøy å bli spådd ol. likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser mye på http://www.ask-oracle.com Der er det mye bra stoff!

Anonym poster: 0b73157abb26ab16275746218cb4258f

Love compatibility og stjernetegnet til meg og samboer hahahaha. Stemmer jo på et blunk på oss :fnise: :fnise:

Hææææææ?????

Anonym poster: 0b73157abb26ab16275746218cb4258f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest energibånd

Ikke i det hele tatt. Ser også (ubevisst) litt ned på mennesker som tror på slikt, men det kan være litt underholdende å bli spådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man ikke skal tro på slikt og svelge alt som står, vi har da kommet såpass langt at det ikke skulle være et stort problem sådan. Så hvem ser man ned på? Alt som hjelper av psykologi og erfaring er vel ikke noe å se ned på?

Anonym poster: 0b73157abb26ab16275746218cb4258f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har egentlig ingen fordommer når det gjelder en potensiell partners stjernetegn. MEN det er ETT stjernetegn jeg er varsom med, av den enkle grunn at jeg har møtt mange frekke mennesker som har det tegnet selv om det selvsagt finnes unntak. min beste venninne er det tegnet og hun innehar ikke de ekle egenskapene jeg har opplevd hos andre i samme tegn.

Anonym poster: 9e76745f86f225b23b09a3d78fd4e045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har egentlig ingen fordommer når det gjelder en potensiell partners stjernetegn. MEN det er ETT stjernetegn jeg er varsom med, av den enkle grunn at jeg har møtt mange frekke mennesker som har det tegnet selv om det selvsagt finnes unntak. min beste venninne er det tegnet og hun innehar ikke de ekle egenskapene jeg har opplevd hos andre i samme tegn.

Anonym poster: 9e76745f86f225b23b09a3d78fd4e045

Nå lurer jeg litt på hvilket tegn det er? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg litt på hvilket tegn det er? :laugh:

For ikke å snakke om hva slags stjernetegn AnonymBruker også er :danse:

Anonym poster: 0b73157abb26ab16275746218cb4258f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg har egentlig ingen fordommer når det gjelder en potensiell partners stjernetegn. MEN det er ETT stjernetegn jeg er varsom med, av den enkle grunn at jeg har møtt mange frekke mennesker som har det tegnet selv om det selvsagt finnes unntak. min beste venninne er det tegnet og hun innehar ikke de ekle egenskapene jeg har opplevd hos andre i samme tegn.

Anonym poster: 9e76745f86f225b23b09a3d78fd4e045

Skorpion? :)

Anonym poster: 848a992b18cbbba95057c975b727c78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Hm folk som er født i vekten har nesten psykopatiske trekk :( F*** Element luft ser ut til å stemme da jeg til tider svever. Har draget på tvillinger = sweet. Må nok bare slå på sjarmen, som jeg tydeligvis har :)

Kjerringer som er født i løven høres bare skumle ut :(

http://www.sidene.no/horoskop/stjernetegn.htm

Er du født i Vekten?

Da er du vennlig, høflig, kompromiss-skapende, har sjarme, eleganse, liker diplomati, likevekt og fredlighet Men du har også en tendens til handlingssvakhet, uærlighet, smiger og koketteri.

Du passer best sammen med Vannmannen, Tvillingen, Skytten og Løven

Element; Luft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm folk som er født i vekten har nesten psykopatiske trekk :( F*** Element luft ser ut til å stemme da jeg til tider svever. Har draget på tvillinger = sweet. Må nok bare slå på sjarmen, som jeg tydeligvis har :)

Kjerringer som er født i løven høres bare skumle ut :(

http://www.sidene.no...stjernetegn.htm

Er du født i Vekten?

Da er du vennlig, høflig, kompromiss-skapende, har sjarme, eleganse, liker diplomati, likevekt og fredlighet Men du har også en tendens til handlingssvakhet, uærlighet, smiger og koketteri.

Du passer best sammen med Vannmannen, Tvillingen, Skytten og Løven

Element; Luft

Jeg er tvilling :danse:

Oj hvordan kan du si det om løven?? De er jo verdens varmeste og morsomste personer! Elsker løvene mine. Det var en dåååårlig side du fant deg i tillegg! De dårlige sidene, kommer frem i oss alle når vi ikke får være på vårt beste. Jeg hadde for eksempel manipulert meg ut av hva som helst :herremann:

Anonym poster: 0b73157abb26ab16275746218cb4258f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, selvfølgelig. Møter jeg en som jeg faller veldig for og som jeg ser en fremtid med, så må jeg sjekke atrologien først, viser det seg at han dessverre ikke passer til meg, så farvel! En fot i baken og takk og farvel.

Anonym poster: 4781bc14f83d2c6df3aa9cd2dee97d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg er tvilling :danse:

Oj hvordan kan du si det om løven?? De er jo verdens varmeste og morsomste personer! Elsker løvene mine. Det var en dåååårlig side du fant deg i tillegg! De dårlige sidene, kommer frem i oss alle når vi ikke får være på vårt beste. Jeg hadde for eksempel manipulert meg ut av hva som helst :herremann:

Anonym poster: 0b73157abb26ab16275746218cb4258f

Hmmm sant det :) Men jeg kjenner meg litt igjen i beskrivelsen av vekten og meg selv lol :( Ikke at jeg er en utnyttende og manipulerende person, men driver med salg vettu ^^

Edit: Løven høres fremdeles farlig ut :( Når den uærlige vekten blir avslørt som uærlig, så blir løven farlig :(

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å vite hvilken natur som råder. Jeg er tyrkvinne og samboeren er Jomfru. Det forklarer veldig mye. Som regel veit jeg hva folk er etter å sett på dem litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini

Hmmm sant det :) Men jeg kjenner meg litt igjen i beskrivelsen av vekten og meg selv lol :(

Du må lete etter gode (engelske) sider. Jo mer lesestoff og dypere psykologi, jo bedre. Du kommer mer i dybden på både vekten, tvillinge, skytten, løven og hva du enn måtte se etter. Små, korte og tullete astrologisider er kjedelige og vet du, de stemmer sjeldent. (sier jeg, som elsker analyse haha :fnise:

Bare å gå opp noen hakk og utforsk siden TS linket til, den er rå bra. I tillegg er det snakk om måne-tegn, ascendant, husene osv som er veldig viktige!

Og jo mer man lærer, jo mer skjønner man at de som nedsnakker andre stjernetegn (Skorpionen, stakkars) Jo mer skjønner man at de ikke burde uttale seg før de har utforsket mer. Det handler ikke om dårlige og gode sider ved seg selv. Skorpionen får det beste ut av seg i et annet stjernetegn (Cancer feks) og sammen blir de to harmoni. Mens jeg, jeg elsker tegn som kan gi meg den friheten jeg har behov for og det er ikke skorpionen eller tyren sin "dumskap" som gjør at det blir feil. Skjønner du?

Noen vekter passer jeg ikke ilag med, oga ascendanten min og månetegnet mitt. Feks.

Dessuten er ikke astrologi noe en må ta til seg fult ut heller. Ta det med en klype salt og helst for å lære mer om seg selv, dypest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...