Gå til innhold

"Du kommer aldri til og bli noe"- sagt av lærer til min sønn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvor utbredt er det at lærere mobber barn?

Har en sønn som regelrett ble mobbet fysisk og psykisk av lærere.

Jeg er forståelig nok rasende, hvordan kan voksne mennesker som jobber som lærere forsøke og knekke små barn på den måten?

Tenk å si til ett lite barn "du kommer aldri til å bli noe" synes det er direkte hjerteskjærende. Vurderer å anmelde forholdene ved den aktuelle skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette her er omsorgssvikt fra skolens side, jeg hadde ikke nølt med å tatt det videre.

Endret av helloworld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FiskenBlub

Jeg ble mobbet av lærer på ungdomsskolen og vgs. Gjorde ingenting med det fordi ingen tror på meg. Ta tak i det, snakk med rektor eller lignende. Sånne personer burde ikke jobbe med barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariah

Enig med de som skriver over, dette er grovt, trakassering og mobbing fra en lærer! Ta dette videre med skoleledelsen sporentreks, og ta det videre oppover i systemet om du skulle være så uheldig at du møter på en inkompetent rektor (det finnes noen av dem, nemlig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt dette videre umiddelbart. Aldri i livet om jeg hadde godtatt at denne læreren fikk jobbe i en pedagogisk rolle ovenfor mitt barn igjen.

Anonym poster: eb681e25210da1777281b866eb122421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Fikk slengt noe ala det du skriver her i trynet på ungdomsskolen.

Jeg fortalte læreren hva jeg ville søke til 1vgs og hun sa "Det kan du jo bare droppe, du har alt for dårlige karakterer til å komme inn der." Jo takk.