Gå til innhold

Dominante og underdanige

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er det ikke det samme da? Å bli dominert eller å underkaste seg? Føler meg ikke underkastet heller :S

:fnise:

Nytt forsøk, nye ord; Liker du at hun styrer og bestemmer når du er låst fast med håndjern ? ;)

Tenner du på tanken om at hun da bestemmer og du egentlig ikke er i stand til å få gjort så mye annet enn å nyte ?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Nytt forsøk, nye ord; Liker du at hun styrer og bestemmer når du er låst fast med håndjern ? ;)

Tenner du på tanken om at hun da bestemmer og du egentlig ikke er i stand til å få gjort så mye annet enn å nyte ?

Nå er det sjelden sånn at man ikke er i stand til å gjøre noe. Det er jo sikkerhetslås på håndjern man får taki...

Men kort og godt er svaret: Nei. Jeg føler jeg har kontroll, selv om jeg ikke kan bruke armene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det ikke det samme da? Å bli dominert eller å underkaste seg? Føler meg ikke underkastet heller :S

Ok, se for deg dette - jeg stryker kjæresten på innsidene av lårene og over magen uten å være nær hans edlere deler. Han stønner, tar tak rundt hånden min og prøver å presse den ned mot penisen hans. Jeg sier nei og svarer med å legge hånden hans over hodet hans før jeg fortsetter å stryke han på magen. Han sukker frustrert men godtar det, og kjemper mot lysten til å jukke i lufta.

Da har jeg dominert han - på en veldig mild måte - og han har underkastet seg meg. Det er vel en av de mildeste formene for dominanse, og det kan så klart være mye mer ekstremt enn dette lille eksempelet.

Endret av melly666
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå er det sjelden sånn at man ikke er i stand til å gjøre noe. Det er jo sikkerhetslås på håndjern man får taki...

Men kort og godt er svaret: Nei. Jeg føler jeg har kontroll, selv om jeg ikke kan bruke armene.

Og vi prøver igjen: Liker du/tenner du på tanken om at hun bestemmer ?

Ikke tenk på hvilken 'kontroll' du føler at du har, tenk på følelsen av at hun er den som bestemmer.

• Liker 2
Skrevet

Og vi prøver igjen: Liker du/tenner du på tanken om at hun bestemmer ?

Ikke tenk på hvilken 'kontroll' du føler at du har, tenk på følelsen av at hun er den som bestemmer.

Nei. Liker at det er et samspill fram og tilbake.

Skrevet

Ok, se for deg dette - jeg stryker kjæresten på innsidene av lårene og over magen uten å være nær hans edlere deler. Han stønner, tar tak rundt hånden min og prøver å presse den ned mot penisen hans. Jeg sier nei og svarer med å legge hånden hans over hodet hans før jeg fortsetter å stryke han på magen. Han sukker frustrert men godtar det, og kjemper mot lysten til å jukke i lufta.

Da har jeg dominert han - på en veldig mild måte - og han har underkastet seg meg. Det er vel en av de mildeste formene for dominanse, og det kan så klart være mye mer ekstremt enn dette lille eksempelet.

Godt forklart. Skjønner alt nå. Og jeg hater det der :P

Skrevet

Godt forklart. Skjønner alt nå. Og jeg hater det der :P

Helt fair det :P Kan jo også være noe så enkelt som at hun sier "slikk meg". Da er hun den dominante (helt til du sier "nei bitch, vi skal knulle" :wink:)

• Liker 1
Skrevet

Helt fair det :P Kan jo også være noe så enkelt som at hun sier "slikk meg". Da er hun den dominante (helt til du sier "nei bitch, vi skal knulle" :wink:)

Akkurat den der kan jeg ikke si meg enig i. Med mindre hun sier det veldig kommanderende. Ellers er det en forespørsel i mine ører.

Skrevet

Jeg er veldig dominant og dersom min partner ikke hadde tillat meg å være det hadde ikke forholdet fungert.

Skrevet

Jeg er veldig dominant og dersom min partner ikke hadde tillat meg å være det hadde ikke forholdet fungert.

De finner hverandre, de dominante og subissive ^^

AnonymBruker
Skrevet

De finner hverandre, de dominante og subissive ^^

Hvis du blar noen få sider tilbake finner du tråder om submissive med submissive ;)

Anonym poster: 87e2c6e3526ba840c1dd8083ddc2c29d

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerring :) Hva mener du med veldig dominant?

Anonym poster: d8f62ffbdf0bf00209307ad342e8b4d8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvor går grensene mellom litt dominant, dominant og veldig dominant? :klo:

Anonym poster: 87e2c6e3526ba840c1dd8083ddc2c29d

Gjest .-L-.
Skrevet

Sier ja takk til litt dominanse! Det er drit digg, men ikke for mye!

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerring :) Hva mener du med veldig dominant?

*dytte*

Skrevet

Dette er nok veldig personlig, men jeg føler meg ikke dominert selv om jeg har på håndjern når dama rir meg.

La oss si du ikke får komme inn i henne med mindre du er bundet fast:

Er det fortsatt bare "teasing"?

• Liker 1
Skrevet

La oss si du ikke får komme inn i henne med mindre du er bundet fast:

Er det fortsatt bare "teasing"?

Nei, men er det dominans hvis mannen stopper å slikke deg før du kommer? Det vil jeg ikke påstå i alle fall. I så fall er vi alle dominanter og underdanige.

Føler ordene dominans og underkastelse mister sin mening hvis hver lille ting som har med erting og kontroll å gjøre kan refereres til som dominering.

Skrevet

Nei, men er det dominans hvis mannen stopper å slikke deg før du kommer? Det vil jeg ikke påstå i alle fall. I så fall er vi alle dominanter og underdanige.

Føler ordene dominans og underkastelse mister sin mening hvis hver lille ting som har med erting og kontroll å gjøre kan refereres til som dominering.

Jeg er helt enig med deg her Tidus.

Et godt seksuelt samspill handler om å gi og få, men også om å gi og ta. Det er elementer av dominans og underkastelse i leken, men det er ikke det samme som at partnerne lever i et D/s-forhold eller har D/s-sex.

For å ta ditt eksempel: Om han slikker henne nesten til orgasme og stopper er det teasing. Om hun ikke får lov til å få orgasme overhodet er det D/s. (Som i mitt eksempel ovenfor der bondage er en forutsetning for samleie)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg er helt enig med deg her Tidus.

Et godt seksuelt samspill handler om å gi og få, men også om å gi og ta. Det er elementer av dominans og underkastelse i leken, men det er ikke det samme som at partnerne lever i et D/s-forhold eller har D/s-sex.

For å ta ditt eksempel: Om han slikker henne nesten til orgasme og stopper er det teasing. Om hun ikke får lov til å få orgasme overhodet er det D/s. (Som i mitt eksempel ovenfor der bondage er en forutsetning for samleie)

Med en liten moderering (før mange misforstår alt);

Om den som er sub ikke får lov å få orgasme før den dominante tillater det.

Ventingen 'på kanten av stupet' er det som driver mange.

Og kombiner det med litt bondage light og du treffer et 'hjemmepublikum' som er ganske mye større enn du opprinnelig kunne trodd ;)

• Liker 2
Skrevet

Om den som er sub ikke får lov å få orgasme før den dominante tillater det.

Det var mye bedre formulert, Lille-pus. Jeg tror jeg trenger mer kaffe!

Å vente "på kanten av stupet" eller å se på partneren i samme situasjon er helt :wow: særlig når man må holde seg i skinnet.

Poenget mitt er uansett at vanilje-sex og D/s-sex ikke er så ulikt som mange tror.

Vi bruker de samme mekanismene, men bevisstheten på hvem som har/gis/tar/får kontrollen er atskillig sterkere hos de av oss som bevisst bruker dominans og underkastelse i det seksuelle samspillet.

Man trenger ikke binding eller ris en gang, selv om det kan høyne nytelsen og spenningen mange hakk, for et blikk er nok.

"Hjemmepublikumet" er vel de aller fleste av oss, er det ikke?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...