Gå til innhold

Dominante og underdanige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mye klokt.

Respekt Lille-pus! Jeg digger deg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med de som aldri bytter roller? Er det opp til "sjefen" å gjøre sexlivet uforutsigbart? :)

Anonym poster: 87e2c6e3526ba840c1dd8083ddc2c29d

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg kunne godt latt hun styre, men jeg vil ikke bli slått, eller slå.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i å lekeslåss, men det var ikke det jeg mente, nei.

Jeg kan prøve å forklare med et uskyldig eksempel: du lekeslåss med dama og ender opp med å holde armene og beina hennes fast, men hun fortsetter å le og spørre om det er alt du har. Da har du det fysiske overtaket, men hun har fortsatt ikke underkastet seg.

Du må få henne til å ønske at du skal gjøre akkurat som du vil med henne, og ønske å gjøre nøyaktig hva du ber henne om. Du kan bruke ord, fysisk makt og berøringer, men det viktigste er (i mangel av et bedre ord) energien din. Hun har andre planer - hun vil få deg til å gjøre nøyaktig som hun vil. Personen med den sterkeste 'energien' vinner. Det er den typen kamp jeg mener.

Du har alltid muligheten til å stoppe det hele, av hvilken som helst grunn.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg kan jo tvinge meg fram til det jeg vil, dersom målet kun er å vinne?

- Edit: Altså, hvis jeg vil bli dominert, så må jeg jo GI henne kontrollen, fordi hun klarer ikke å ta den fysisk?

Endret av Tidus
  • Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg kan prøve å forklare med et uskyldig eksempel: du lekeslåss med dama og ender opp med å holde armene og beina hennes fast, men hun fortsetter å le og spørre om det er alt du har. Da har du det fysiske overtaket, men hun har fortsatt ikke underkastet seg.

Du må få henne til å ønske at du skal gjøre akkurat som du vil med henne, og ønske å gjøre nøyaktig hva du ber henne om. Du kan bruke ord, fysisk makt og berøringer, men det viktigste er (i mangel av et bedre ord) energien din. Hun har andre planer - hun vil få deg til å gjøre nøyaktig som hun vil. Personen med den sterkeste 'energien' vinner. Det er den typen kamp jeg mener.

Det er jo drit gøy, haha. Jeg vinner!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men jeg kan jo tvinge meg fram til det jeg vil, dersom målet kun er å vinne?

Det kalles voldtekt, ikke dominasjon. Ekte dominans kan godt være over telefon for den saks skyld.

• Liker 5
Skrevet

- Edit: Altså, hvis jeg vil bli dominert, så må jeg jo GI henne kontrollen, fordi hun klarer ikke å ta den fysisk?

Nei, målet er å få den andre til å ønske å underkaste seg deg, for å si det enkelt. Tvang er noe helt annet enn dominans.

Jeg må også gi fra meg kontrollen hvis jeg vil bli dominert, den kan ikke tvinges fra meg. Til tross for at jeg er veldig mye mindre enn mannen.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vi bytter på, men jeg trives best å ha en dominant mann :)

Anonym poster: e5accb6a73caf5c00b300dd57ab4494e

• Liker 1
Skrevet

Det kalles voldtekt, ikke dominasjon. Ekte dominans kan godt være over telefon for den saks skyld.

Jeg leste det jeg skrev om igjen, og ja, det hørtes ikke helt bra ut. Men noen liker jo play rape også, så.

Skrevet

Nei, målet er å få den andre til å ønske å underkaste seg deg, for å si det enkelt. Tvang er noe helt annet enn dominans.

Jeg må også gi fra meg kontrollen hvis jeg vil bli dominert, den kan ikke tvinges fra meg. Til tross for at jeg er veldig mye mindre enn mannen.

Aha. Da forstår jeg.

Beklager om det virket som om jeg kverulerte. Alt jeg vet om saken er jo hvordan jeg føler det selv. Og jeg har alltid tenkt at jeg ikke liker å bli dominert, fordi jeg føler at det er "feil" på en måte. Altså, at det ikke er dominans, dersom jeg lett kan bryte ut av det.

Men nå tenker jeg også på ganske hardcore dominans. Som når man skikkelig "tar" hverandre.

Jeg kan godt la meg binde med håndjern slik at hun kan kontrollere ting, men jeg føler ikke at jeg blir dominert. Bare "teased"

Skrevet

Aha. Da forstår jeg.

Beklager om det virket som om jeg kverulerte. Alt jeg vet om saken er jo hvordan jeg føler det selv. Og jeg har alltid tenkt at jeg ikke liker å bli dominert, fordi jeg føler at det er "feil" på en måte. Altså, at det ikke er dominans, dersom jeg lett kan bryte ut av det.

Neida, det virket ikke som om du prøvde å kverulere, bare å forstå bedre.

Men nå tenker jeg også på ganske hardcore dominans. Som når man skikkelig "tar" hverandre.

Jeg kan godt la meg binde med håndjern slik at hun kan kontrollere ting, men jeg føler ikke at jeg blir dominert. Bare "teased"

Du kan naturligvis kalle det hva du vil, men man trenger ikke nødvendigvis mouth gag, strap-on, kniver, pisk, kyskhetsbelte, kroker i taket og fangehull i kjelleren for å dominere en mann. :P Det er nok enda mer vanlig å foretrekke en litt mildere versjon.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke misforstått noe, Tidus? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Har du ikke misforstått noe, Tidus? :klo:

Opplys meg gjerne.

Skrevet

Neida, det virket ikke som om du prøvde å kverulere, bare å forstå bedre.

Du kan naturligvis kalle det hva du vil, men man trenger ikke nødvendigvis mouth gag, strap-on, kniver, pisk, kyskhetsbelte, kroker i taket og fangehull i kjelleren for å dominere en mann. :P Det er nok enda mer vanlig å foretrekke en litt mildere versjon.

Yeah. Men virker som om mange mener de er dominante damer bare fordi de liker å være øverst.

AnonymBruker
Skrevet

Du har alltid muligheten til å stoppe det hele, av hvilken som helst grunn.

Må begge være like dominante da?

Anonym poster: d8f62ffbdf0bf00209307ad342e8b4d8

Skrevet

Yeah. Men virker som om mange mener de er dominante damer bare fordi de liker å være øverst.

Hvis de liker å binde ham fast til sengen først, vil jeg kalle det lett dominans

• Liker 2
Skrevet

Hvis de liker å binde ham fast til sengen først, vil jeg kalle det lett dominans

Dette er nok veldig personlig, men jeg føler meg ikke dominert selv om jeg har på håndjern når dama rir meg.

Skrevet

Jeg tror man har forskjellige oppfatninger av ordet å være dominant/dominans.

At han legger meg på ryggen,sprer beina mine og slikker meg så kan jeg si han er dominant fordi han viser hva han vil ha, bare tar meg som han ønsker osv.Selvom jeg ikke akkurat føler meg dominert.

Samme som hvis jeg holder hendene over hodet hans og rir han. Jada, han er mann og kan,hvis han ønsker, slenge meg av ganske lett, så da er han ikke direkte dominert, men jeg føler at jeg da tar styringen og er dominant.

Jeg vil ikke kalle meg sub selvom jeg liker at han tar styringa i senga og at han er dominant. men så liker jeg ikke å sette merkelapper da. Uansett så ville det blitt rart(for meg)om jeg skulle liksom "ta"han og ta iniativ hver gang det var snakk om sex.

I et forhold kan jeg si at jeg er ettergivende, ikke kranglete eller mistroisk. Liker å gi av meg selv og setter den andre høyt. Da vil noen såklart si "ja, dermed er du submissiv og liker dominante menn"...Ok, hvis du sier det så, men jeg føler meg ikke dominert eller at jeg underkaster meg uansett.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Dette er nok veldig personlig, men jeg føler meg ikke dominert selv om jeg har på håndjern når dama rir meg.

Nei da, men ved at du ønsker å lenkes fast der og da, ønsker å overgi deg til hennes styring og kontroll/bli fratatt kontrollen, og det bekreftes/demonstreres ved håndjern/tau whatever you and she preferres, så kan det sies at du har underkastet deg selv om du ikke har en følelse av å bli dominert :)

Ofte er slike små remedier kun uttrykk som bare bekrefter maktforholdet der og da.

Verre enn det er det egentlig ikke

• Liker 3
Skrevet

Nei da, men ved at du ønsker å lenkes fast der og da, ønsker å overgi deg til hennes styring og kontroll/bli fratatt kontrollen, og det bekreftes/demonstreres ved håndjern/tau whatever you and she preferres, så kan det sies at du har underkastet deg selv om du ikke har en følelse av å bli dominert :)

Ofte er slike små remedier kun uttrykk som bare bekrefter maktforholdet der og da.

Verre enn det er det egentlig ikke

Er det ikke det samme da? Å bli dominert eller å underkaste seg? Føler meg ikke underkastet heller :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...