Kriz Skrevet 28. mars 2013 #21 Del Skrevet 28. mars 2013 det er jo berre uskyldig moro. Også får ein møta nye folk (iallefall eg. veit ikkje om de andre kjenner kvarandre) ja sant, vi får håpe at de ser linken i den kino gruppa for de får vel melding om oppdateringer der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. mars 2013 #22 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg er den feiteste. Umulig å misse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 28. mars 2013 #23 Del Skrevet 28. mars 2013 eg er ho søte ser alltid etter søte jenter så da finner jeg deg vel ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. mars 2013 #24 Del Skrevet 28. mars 2013 ser alltid etter søte jenter så da finner jeg deg vel ganske fort me møtast utanfor Teateret kl 1915! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 28. mars 2013 #25 Del Skrevet 28. mars 2013 ja ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. mars 2013 #26 Del Skrevet 29. mars 2013 For et vidunderlig quizvær det er i Bergen i dag. Påskefellet go home, you got nothing on us! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mars 2013 #27 Del Skrevet 29. mars 2013 ja ok bussen min er i byn 1920. så eg er der då. ved teateret. dette vert kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 29. mars 2013 #28 Del Skrevet 29. mars 2013 Og dere kunne ikke vente til Rusket kom heeeem også da?!? Neida, joda, så det atte... HYGGELIG!! Neida, får bli med en annen gang jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. mars 2013 #29 Del Skrevet 29. mars 2013 Nehei, når du er så frekk og forlater oss, så får du bare ha det så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 29. mars 2013 #30 Del Skrevet 29. mars 2013 Greit det, får heller kose meg med eksamensinnlevering jeg! HAH! Får dere råtne med øl og sigg på quiz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. mars 2013 #31 Del Skrevet 29. mars 2013 Ja, uff, nå ble jeg lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 29. mars 2013 #32 Del Skrevet 29. mars 2013 Pfft, den pretending-bad-ass-holdningen kan du bare legge fra deg. Jeg VET at du griner deg i søvn over savn av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. mars 2013 #33 Del Skrevet 29. mars 2013 Tja, det er jo greit å ha med seg maskoten når man er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larry Croft Skrevet 29. mars 2013 #34 Del Skrevet 29. mars 2013 Skulle gjerne vært med, men er litt avhengig av storesøstera mi siden jeg ikke er så kjent her i Bergen og hun vil ikke er bare på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. mars 2013 #35 Del Skrevet 29. mars 2013 Neida, trenger ikke være godt kjent. Finner du frem til den blå steinen, aka midt i sentrum, så er du i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 29. mars 2013 #36 Del Skrevet 29. mars 2013 Ikke så vanskelig å finne, Bergen er ikkje akkurat Oslo eller NY her er kart: http://goo.gl/maps/wFyPs teateret er rett ved Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mars 2013 #37 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Skulle gjerne vært med, men er litt avhengig av storesøstera mi siden jeg ikke er så kjent her i Bergen og hun vil ikke er bare på besøk. stå med den blå steinen i ryggen, og Dickens på venstre side. Du skal stå mellom han brunkledde mannen og barnevogna. jf. biletet.(også oppdaga eg at det var to barnevogner på biletet, men altså på høgresida av biletet. Ser du rett fram då så ser du på teateret. Me møtes der ca kl 1920. KOM! Endret 29. mars 2013 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mars 2013 #38 Del Skrevet 29. mars 2013 vart det for lite? raud ring:teateret grøn ring: der du evt står om du skal finne teateret gul ring: Finnegans der Quizen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larry Croft Skrevet 29. mars 2013 #39 Del Skrevet 29. mars 2013 Tusen takk folkens! Men må melde meg av. Måtte visst sitte barnepike for nevøen min på den tiden. Og så er det kanskje 20 års grense der? Fyller ikke 20 før i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. mars 2013 #40 Del Skrevet 29. mars 2013 En annen gang. Men det er fremdeles rom for andre som vil være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå