pressplay Skrevet 4. april 2013 #103 Skrevet 4. april 2013 Jeg har vært på kino og på Fridays med en gammel FF. Ingen dessert. Nei, du har jo annonsert klart og tydelig at den kiosken er stengt for godt.
Silfen Skrevet 4. april 2013 #104 Skrevet 4. april 2013 Nei, du har jo annonsert klart og tydelig at den kiosken er stengt for godt. Jess. Jeg er kjempeflink.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #105 Skrevet 4. april 2013 eg stikk innom sean paul (?) og spør om han vert med
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #107 Skrevet 4. april 2013 har ikkje vore der endå... han ligg vel på golvet
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #109 Skrevet 4. april 2013 Hahahahah!! Han var vel meir din type....
Silfen Skrevet 4. april 2013 #110 Skrevet 4. april 2013 Nei, det var han nok ikke, ikke på den måten. Men en kar man kunne gått på fylla med og hatt det svinartig, DET tror jeg.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #111 Skrevet 4. april 2013 Det er eg heilt einig med deg i. Han var artig sånn sett. Hadde vore billig bytur på oss og
Silfen Skrevet 4. april 2013 #112 Skrevet 4. april 2013 Mhmm, men måtte noen bare bitche? Hææææ? Jeg bare spør!
Kriz Skrevet 4. april 2013 #113 Skrevet 4. april 2013 Det er eg heilt einig med deg i. Han var artig sånn sett. Hadde vore billig bytur på oss og det hadde det, men du kjefta på han stakkars.. så da gikk drinkene til de ved som satt ved siden av og ikke hadde sagt hei til en gang
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #114 Skrevet 4. april 2013 det hadde det, men du kjefta på han stakkars.. så da gikk drinkene til de ved som satt ved siden av og ikke hadde sagt hei til en gang eg kjefta ikkje!!! Eg fortalde han om rettigheitane han hadde som far til ni born! Eg irrettesatte han fordi han masa medan eg snakka! Og dei damene i kroken kan kven som helst få....
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #115 Skrevet 4. april 2013 Mhmm, men måtte noen bare bitche? Hææææ? Jeg bare spør! les svar til Alvares
Kriz Skrevet 4. april 2013 #118 Skrevet 4. april 2013 eg kjefta ikkje!!! Eg fortalde han om rettigheitane han hadde som far til ni born! Eg irrettesatte han fordi han masa medan eg snakka! Og dei damene i kroken kan kven som helst få.... han brydde seg null og nix, det gikk inn det ene øret og ut det andre. Noen er flinke til å dikte opp historier..
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #119 Skrevet 4. april 2013 han brydde seg null og nix, det gikk inn det ene øret og ut det andre. Noen er flinke til å dikte opp historier.. det første er eg einig i, det andre ikkje.
Kriz Skrevet 4. april 2013 #120 Skrevet 4. april 2013 det første er eg einig i, det andre ikkje. kjenner typen, har en kompis som er lik og jo mer vi biter på jo gøyere er det for de å dikte opp. Så han brasilansk ut, snakka han portugisisk. er jean paul et brasiliansk navn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå