Gå til innhold

Vil selge sex. Hvorfor skal jeg ikke få lov?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å selge sex, og hvis jeg finner en kunde som jeg synes er ok, hvorfor skal det være ulovlig? Er det ikke en avtale mellom meg og han, og som ingen andre har rett til å blande seg opp i?

Anonym poster: caff898dda55f1eaae8c61e84d0b919e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp og salg er to sider av samme sak.

Anonym poster: caff898dda55f1eaae8c61e84d0b919e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selge sex helt trygt og lovlig. Kjøper risikerer ikke så mye han heller så lenge det skjer diskret. Sexkjøpsloven er et resultat av nymoralisme, raddisfeminisme og et ønske om å "rydde opp" i gatebildet. I mellomtiden er det de prostituerte som lider. Tror du meg ikke så kan du spørre PION, pro-senteret eller frelsesarmeen.

Anonym poster: 03ce56b5987c30e1a1ed24d27dc4255b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at du ikke får lov? For så vidt meg bekjent er ikke dette straffbart...

Endret av Medlem
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selge sex helt trygt og lovlig. Kjøper risikerer ikke så mye han heller så lenge det skjer diskret. Sexkjøpsloven er et resultat av nymoralisme, raddisfeminisme og et ønske om å "rydde opp" i gatebildet. I mellomtiden er det de prostituerte som lider. Tror du meg ikke så kan du spørre PION, pro-senteret eller frelsesarmeen.

Anonym poster: 03ce56b5987c30e1a1ed24d27dc4255b

Trygt er det ikke! Menn har ofte lite respekt for horer og det skjer overgrep og vold hele tiden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp og salg er to sider av samme sak.

Anonym poster: caff898dda55f1eaae8c61e84d0b919e

Ikke lov- og straffemessig!

Det er ikke straffbart å selge seksuelle tjenester. Riktignok er det straffbart å unndra skatt på inntekten, men det blir en litt annen sak.

Derimot er det straffbart å kjøpe seksuelle tjenester, og boten er ofte 25.000 kroner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Eg er Hore og Gigolo som tar fra 1000, - kr til 3000, - kr pr. natt. ....

Øh... rapportert.

Anonymous poster hash: 36ca2...b4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh... rapportert.

Anonymous poster hash: 36ca2...b4f

Jeg har også rapportert.

Gigolo, det du har gjort her og i en annen tråd er ikke tillatt på KG.

Jeg har også rapportert sexannonsen din i den andre tråden.

Anonymous poster hash: b3309...487

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Jeg har lyst til å selge sex, og hvis jeg finner en kunde som jeg synes er ok, hvorfor skal det være ulovlig? Er det ikke en avtale mellom meg og han, og som ingen andre har rett til å blande seg opp i?

Anonym poster: caff898dda55f1eaae8c61e84d0b919e

Du kan fritt selge sex, men hvorfor i all verden vil du gjøre det?

Har du så liten respekt for deg selv at du synes det er greit at fremmede stikker kuken inn i deg for noen kroner?

Blæh. Jeg hadde ikke rørt en prostituert om noen hadde betalt meg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fritt selge sex, men hvorfor i all verden vil du gjøre det?

Har du så liten respekt for deg selv at du synes det er greit at fremmede stikker kuken inn i deg for noen kroner?

Blæh. Jeg hadde ikke rørt en prostituert om noen hadde betalt meg for det.

Men ons er helt greit? Det er også fremmede menn som stikker kuken i en. Den eneste forskjellen er at penger har skiftet hender, ingenting annet.

Anonymous poster hash: 03ce5...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Men ons er helt greit? Det er også fremmede menn som stikker kuken i en. Den eneste forskjellen er at penger har skiftet hender, ingenting annet.

Anonymous poster hash: 03ce5...55b

Jeg liker ikke dette argumentet.

Om jeg har sex med en 'fremmed' er det basert på fysisk tiltrekning, kjemi og andre faktorer som ligger til grunn. Som regel har jeg brukt minst en hel kveld på å bli kjent med og få et godt inntrykk av denne personen. Et så godt inntrykk at jeg kan tenke meg å ligge med henne.

Selv om man kvalifiserer kundene sine og er kritisk til hvem man ligger med, så synes jeg ikke det kan sidestilles med ONS. Nå er det ikke meg i mot om noen velger å prostituere seg frivillig, men dette argumentet kjøper jeg ikke.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ons er helt greit? Det er også fremmede menn som stikker kuken i en. Den eneste forskjellen er at penger har skiftet hender, ingenting annet.

Anonymous poster hash: 03ce5...55b

Poenget er ikke pengene. Poenget er alle de andre tingene som IKKE har skjedd, og som ellers fører til at folk ligger med hverandre. Så det som IKKE har skjedd, har redusert det hele til en ren forretningstransaksjon, og det er en verden av forskjell.

Med mindre man da er av den typen som sier navnet sitt i første setning når de treffer noen, og "skal vi knulle?" er den andre. Da gjør det kanskje ikke så mye fra eller til om penger skifter hender.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygt er det ikke! Menn har ofte lite respekt for horer og det skjer overgrep og vold hele tiden.

Det har du helt rett i, og med innføring av sexkjøpsloven har volden og overgrepene mot prostituerte økt, da virksomheten har "gått under jorda". De prostituerte er mindre beskyttet enn før.

Et typisk eksempel på moral- og symbolpolitikk. Jan Bøhler og co fikk det de ønsket, nemlig at flesteparten va de heslige og ekle prostituerte forsvant fra bybildet, slik at de rødgrønne slapp å være vitne til slik umoral. Hvordan de har fått det etter at de gikk i "dekning" driter de en lang marsj i, de fikk dem jo bort fra gata! Ute av øye, ute av sinn.

Gratulerer til dem for det.

Anonymous poster hash: c1c4c...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg har aldri forstått logikken i dette.

Poenget er at den som kjøper sex (eller skaper et marked) skal bli straffet, ikke de som av en eller annen grunn (ofte økonomi og rus) har sett seg nødt til å selge sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...