Gå til innhold

Fylle på bremsevæske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk Audiot, jeg ville nemlig si at man bruker ikke opp bremsevæsken slik man gjør med feks olje, så om varsellyset for bremser lyser, kjører man til verksted og får dem undersøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å skremme deg Ts, men om bremsene virker rare så ring en nafbil eller noe og dra bilen til verksted med. Jeg var 18år og nett fått lappen da jeg kjøpte min første bil. Lyset for parkbremsen lyste opp nå og da, det slo seg på et kjapt blink om jeg kjørte i et hull, ujevn vei, eller noe. Selger sverget og lovet at det bare var sånn, hadde vært sånn leeeenge, og blabla. Jeg var usikker og ringte et verksted, kom i n sa de. Da jeg kom inn var det rett før mekanikerne korset seg over brystet, bremsene var så oppspist at en nødbrems i 80 hadde fått de til å ryke helt og holdent. Handbrekkswire var ødelagt, men det var alt det andre og.

Anonym poster: 6094ea6cce46d4a9ab46bff8ab714d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bremseveska synker skjer når bremsene slites ned, så det kan vel bare bety at de må byttes? I så fall er det trygt å kjøre til verksted, så lenge man har bremseeffekt på bilen.

Anonym poster: 91a49c3ce4fbc0910d7517b12c0d071e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...