Gå til innhold

Har deres utflyttede barn nøkler til huset deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en sønn som stadig låser seg inn, når jeg ikke er hjemme, og engang så bare kom han busende på oss mens vi hadde sex i sofaen. Han hadde med seg flere kompiser!!!

Har prøvd og forklart at han må gi beskjed før han kommer, men neida, han bare låser seg inn og kommer når det passer han .

Er det akseptabelt? Gjør deres barn det?

Like før jeg skifter lås hjemme.

Anonym poster: 1096c873de508040c2e26bb13c90323f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg flyttet hjemmefra for mange år siden, men har fremdeles nøkkel hjem, min mann har nøkkel hjem til sine foreldre. Jeg ringer alltid på før jeg evt. låser meg inn, venter en god stund før jeg selv låser opp. Ringer også som oftest før jeg komme. Nettopp i frykt for å snuble inn på dette du opplevde....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nøkkelen hjem til mamma. Jeg har også fått klar beskjed om at jeg må si ifra om jeg kommer. Kjipt å evnt ta en bomtur.

Nøklene til pappa fikk jeg faktisk 6 år etter at jeg flytta fra hjembyen. Men jeg hører jo alltid med han om jeg tar turen.

Jeg hadde ikke blitt fornøyd om mamma eller pappa braste rett inn her hjemme. Hvorfor skulle de være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kodelås! Digger det....

Fornyer kode ved behov og sender til barna på SMS ved behov...

Innimellom trenger jeg å vite at ingen har tilgang til hjemmet mitt uten at jeg nødvendigvis har så sterke grunner for det...

Anonym poster: 2fe9282a0db7f1172a360556b318f07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nøkler til mamma, flyttet hjemme i fra for over 10 år siden.... Men avtaler alltid på forhånd om når jeg kommer på og jeg ringer på (og så kanskje låser meg inn om det går for sakte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nøkkel til min mors hjem, men hun vet stort sett når jeg kommer da jeg pleier å si fra når jeg kommer. Gidder jo ikke dra dit om det ikke er noen hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Naria

Jeg har ikke bodd hjemme på snart 10 år, men har nøkkel hjem. Nå er det uhyre sjelden jeg bruker den og jeg bruker den kun hvis det er avtalt på forhånd, jeg låser meg aldri overraskende inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg har fortsatt nøkkel til mor og fars hus. Det er praktisk på den måten at jeg kan vanne plantene og mate katten når de er på ferie, låse meg inn hvis alamen skulle gå mens de er utenbys og så videre. Men det ville jo aldr falt meg inn å låse meg inn der uten at det er avtalt. Om jeg skal besøke dem så ringer jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt nøkler til mamma eller pappa sitt hjem etter at jeg flyttet ut. Eller; siden jeg bodde med mamma så hadde jeg aldri nøkler hjemme til pappa.

Nå har jeg ikke barn som har flyttet ut selv, men det er ikke så mange år til størstejenta forlater redet. Hun har nå nøkler både til meg og til faren sitt hus, og vi kommer nok ikke til å inndra de når hun flytter for å studere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg har aldri hatt nøkkel til mine foreldres hus. Ser ingen grunn til det. Jeg er mer enn velkommen når de er hjemme, men da greier de fint å låse opp døra selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nøkkel til både mamma og pappa, men bor ett stykke unna så er aldri på overaskelsesbesøk da. Mamma printa opp en med marihøner på til meg :laugh:

Anonym poster: 716a9bfac09f4637de598c06b0ac341c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mine søsken har nøkkel til foreldrene våre sitt hus.

Jeg bor et stykke unna og kommer aldri uanmeldt. Men søsknene mine bor like ved og kommer nok unameldt både titt og ofte.

Men....så er ikke mine foreldre typen til å ha sex på sofaen, så ingen fare der.

De gir oss selv nøkler(har bl a nettopp skiftet lås), så de har nok ikke noe imot at vi kommer uanmeldt heller

Anonym poster: 70d8b58c0dd041f8c2f082b6dc3df353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nøkkel til mamma og pappa ja,,, og jeg kommer og går når jeg vil.

Deres hjem er mitt hjem :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymbruker

Jeg har husnøkkel til mamma og pappa, er mange mange år siden jeg flyttet hjemmefra. Bor ikke så langt unna så om jeg på død og liv ville inn der så hadde det ikke vært vanskelig. Men jeg har mitt eget hus, har ingenting å dra dit for. Vil jeg på besøk så ringer jeg for å høre om de er hjemme.

De har nøkler til huset mitt også, men de dukker ikke plutselig opp i stua mi heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nøkkel til mammas hus, og dukker stadig opp uanmeldt. Bor ikke så langt unna. Hun har aldri klaget på dette. Har fortsatt hjemmeboende søsken så det er alltid "åpent hus" uansett liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hjem til foreldrene mine, og de har nøkkel hit, men ingen låser seg inn uanmeldt av den grunn. Kommer vi uanmeldt ringer vi på og venter. Vet den andre at det kommer besøk så ringer vi på, for så å låse oss inn.

De første årene etter at jeg flyttet hjemmenifra kunne jeg nok finne på å bare vandre rett inn, ettersom det føltes helt som hjemme og ville vært rart å gjøre noe annet. Men nå er det det ikke "hjemme" lenger, så det er mer naturlig å ringe på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg bør bare heller låse meg inn på soverommet og bare akseptere at han låser seg uanmeldt inn?

Føler nesten at jeg ikke kan være fri i mitt eget hjem. Vi er et par som elsker å ha sex når vi vil og hvor som helst vi vil i hjemmet, og det der satte virkelig en støkk i oss.

Han nekter å gi i fra seg nøkkelen og mener han kan låse seg inn når han vil. jeg elsker selvsagt mine barn, men ønsker å ha privatliv når jeg har behov for det, men er det egoistisk?

Kan jeg bare skifte lås sånn uten videre? Vil jo ikke bli uvenn med ungen min

Anonym poster: 1096c873de508040c2e26bb13c90323f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg bør bare heller låse meg inn på soverommet og bare akseptere at han låser seg uanmeldt inn?

Føler nesten at jeg ikke kan være fri i mitt eget hjem. Vi er et par som elsker å ha sex når vi vil og hvor som helst vi vil i hjemmet, og det der satte virkelig en støkk i oss.

Han nekter å gi i fra seg nøkkelen og mener han kan låse seg inn når han vil. jeg elsker selvsagt mine barn, men ønsker å ha privatliv når jeg har behov for det, men er det egoistisk?

Kan jeg bare skifte lås sånn uten videre? Vil jo ikke bli uvenn med ungen min

Anonym poster: 1096c873de508040c2e26bb13c90323f

jeg skrev at jeg hadde kodelås...var enkel løsning her.

Jeg foreslår en prat om det....Han har jo allerede oppdaget hvorfor han ikke skal overraske så den praten burde være enkel nå.

Anonym poster: 2fe9282a0db7f1172a360556b318f07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...