Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, jeg lurer på det samme, og jeg skriver ikke som AB.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Erja; ja, som andre har påpekt, noen ganger så må man. Ikke fordi at man er så sulten, men fordi at jeg var syk på dag 6 med feberen på sitt verste.En 2 år gammel gutt trenger mat.... Sånn er det bare. Han skal ikke sulte fordi jeg er syk.

Anonym poster: b4bffeebe536029cf266d52d912ed180

  • Liker 1
Skrevet

Tja, jeg lurer på det samme, og jeg skriver ikke som AB.

Mvh Yvonne :heiajente:

Hjelpe meg. Du skrev jo selv at du karrer deg i butikken da du var syk og så dårlig at du ble liggende strekk ut i en dag etterpå ... Så mener du allikevel at det var verd det? Tror du hadde hatt mye bedre av å holde sengen og spise og drikke det du hadde i huset.

Skrevet (endret)

Hjelpe meg. Du skrev jo selv at du karrer deg i butikken da du var syk og så dårlig at du ble liggende strekk ut i en dag etterpå ... Så mener du allikevel at det var verd det? Tror du hadde hatt mye bedre av å holde sengen og spise og drikke det du hadde i huset.

Jeg var syk i seks uker. Tror du jeg hadde mat for seks uker? Nei. Så hva må man gjøre da? Jo, man må på butikken for å kjøpe mat. Jeg utsatte det til det lengste, nettopp fordi det ikke var noe jeg hadde fryktelig lyst til, men jeg var faktisk nødt.

Det handler ikke om det var verdt det eller ikke, det var ikke et valg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Skrevet

Jeg var syk i seks uker. Tror du jeg hadde mat for seks uker? Nei. Så hva må man gjøre da? Jo, man må på butikken for å kjøpe mat. Jeg utsatte det til det lengste, nettopp fordi det ikke var noe jeg hadde fryktelig lyst til, men jeg var faktisk nødt.

Det handler ikke om det var verdt det eller ikke, det var ikke et valg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ok

Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for hets. Daenerys, mod.

For det første så er det sjeldent voksne mennesker har 41 i feber, for det andre så hadde du ikke klart å gå i butikken med 2-åringen din med så høy feber.

Kjøp deg et nytt febermål er mitt tips.

Endret av Daenerys
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpe meg. Du skrev jo selv at du karrer deg i butikken da du var syk og så dårlig at du ble liggende strekk ut i en dag etterpå ... Så mener du allikevel at det var verd det? Tror du hadde hatt mye bedre av å holde sengen og spise og drikke det du hadde i huset.

Det Yvonne (og flere andre) prøver å si, er at i blant har man ikke noe valg.

Du kan forresten holde AB'er fra hverandre med koden i slutten av innlegget, om du virkelig vil. Og AB eller ikke, jeg mener jeg har gått på sak og ikke person i denne diskusjonen. Unntatt når jeg kalte deg selvrettferdig, men det står jeg ved.

Plusser på KG er absolutt ikke alfa og omega, men i blant gir det en god pekepinn om hvor du står i forhold til resten av verden. Og i denne saken ser det ikke ut som resten av verden er enig med deg.

Anonym poster: e222212914069564f3cb2e0639d87b8c

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For det førte så er det sjeldent voksne mennesker har 41 i feber, for det andre så hadde du ikke klart å gå i butikken med 2-åringen din med så høy feber.

Kjøp deg et nytt febermål er mitt ti

ps.

Febermåleren visste 41, legen målte 40 dagen derpå. Hun sa også at det var uvanlig med så høy feber, men at jeg måtte drikke MYE.

2 åringen var ikke med. Han var selvfølgelig i barnehagen. Trenger ikke å sitte hjemme med sin syke mor. Bedre i barnehagen, da....... : Noe jeg også må gjøre når jeg er syk, levere i barnehagen.

Anonym poster: b4bffeebe536029cf266d52d912ed180

  • Liker 1
Skrevet

Erja mener vel at det er bedre at naboen finner dere ihjelsultet i senga etter noen uker, enn at man går i butikken med feber.

For har man oppdragelse, så trenger man ikke mat.

:icon_lol:

  • Liker 9
Skrevet

Det Yvonne (og flere andre) prøver å si, er at i blant har man ikke noe valg.

Du kan forresten holde AB'er fra hverandre med koden i slutten av innlegget, om du virkelig vil. Og AB eller ikke, jeg mener jeg har gått på sak og ikke person i denne diskusjonen. Unntatt når jeg kalte deg selvrettferdig, men det står jeg ved.

Plusser på KG er absolutt ikke alfa og omega, men i blant gir det en god pekepinn om hvor du står i forhold til resten av verden. Og i denne saken ser det ikke ut som resten av verden er enig med deg.

Anonym poster: e222212914069564f3cb2e0639d87b8c

Jeg har levd såpass lenge at jeg vet at KG ikke er representativt for resten av verden som du påstår.

Banner nok i kirken nå, men det viser seg gang på gang at KG består for det meste av kvinner som stemmer sosialistisk og som jobber i det offentlige. Derfor er ikke meningene i denne tråden noe oppsiktsvekkende.

  • Liker 1
Skrevet

Erja mener vel at det er bedre at naboen finner dere ihjelsultet i senga etter noen uker, enn at man går i butikken med feber.

For har man oppdragelse, så trenger man ikke mat.

:icon_lol:

"Image is everything".

Jeg var til og med så frekk at jeg var ute og gikk tur i den uken jeg var sykemeldt etter en operasjon. Tenke seg til. Jeg burde nok holdt meg i senga så det hadde tatt enda lenger tid å bli bra. Som kjent er det jo smart å komme seg i litt bevegelse så snart man orker etter en operasjon, men det må vi nok glatt se bort fra.

Noen kunne jo sett meg...

  • Liker 4
Skrevet

Banner nok i kirken nå, men det viser seg gang på gang at KG består for det meste av kvinner som stemmer sosialistisk og som jobber i det offentlige. Derfor er ikke meningene i denne tråden noe oppsiktsvekkende.

Og det utsagnet var virkelig relevant for resten av tråden? :klo: Hvordan i allverden kan det ha noen relevans for om man skal vise seg utendørs i en sykemeldingsperiode eller ei?

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har levd såpass lenge at jeg vet at KG ikke er representativt for resten av verden som du påstår.

Banner nok i kirken nå, men det viser seg gang på gang at KG består for det meste av kvinner som stemmer sosialistisk og som jobber i det offentlige. Derfor er ikke meningene i denne tråden noe oppsiktsvekkende.

Nå begynner du å bli litt vel usaklig her. Å handle mat når man er syk er ikke sosialisme, det er en nødvendighet. Og i hvert fall ikke noe å skamme seg over. Hilsen Høyrevelger.

Anonym poster: 88b48652233d73c08502caaeed7b8d49

  • Liker 7
Skrevet (endret)

Og det utsagnet var virkelig relevant for resten av tråden? :klo: Hvordan i allverden kan det ha noen relevans for om man skal vise seg utendørs i en sykemeldingsperiode eller ei?

Spør meg det samme. Riktignok er jeg en av disse farlige sosialistene, men jeg jobber i en stor norsk privat bedrift med flere tusen arbeidstakere. Hele bedriften har denne policyen. Og ingen av mine sjefer er utpregede sosialister for å si det slik. Faktisk har det vært slik i alle de tre store (private) bedriftene jeg har jobbet for. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

"Image is everything".

Jeg var til og med så frekk at jeg var ute og gikk tur i den uken jeg var sykemeldt etter en operasjon. Tenke seg til. Jeg burde nok holdt meg i senga så det hadde tatt enda lenger tid å bli bra. Som kjent er det jo smart å komme seg i litt bevegelse så snart man orker etter en operasjon, men det må vi nok glatt se bort fra.

Noen kunne jo sett meg...

Eller kanskje lese litt i tråden før du svarer neste gang. Hvor har noen skrevet at man ikke kan gå ut når man bygger seg opp etter en operasjon?

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for hets. Spørsmål tas på pm.

Daenerys, mod.

Skrevet (endret)

Eller kanskje lese litt i tråden før du svarer neste gang. Hvor har noen skrevet at man ikke kan gå ut når man bygger seg opp etter en operasjon?

Tråden omhandler om man skal kunne vise seg utendørs når man er sykemeldt, og evt. i hvilke tilfeller det er greit/ikke greit. Du burde kanskje lese tittelen?

Legger til sitat (utsnitt) fra hovedinnlegget:

Jeg skal ha et planlagt inngrep i April hvor jeg vet jeg blir sykemeldt minimum 2-3 uker, men kan fort bli lengre.

Jeg kan da ikke løfte tunge ting (som vi gjør mye på jobb) og skal holde meg mest unna stress.

Blir jeg da uglesett hvis jeg tar en tur på kafe med venninner? Hvor går grensa når man er sykemeldt?

Hovedessensen er da nettopp hva man kan gjøre eller ikke gjøre etter et planlagt inngrep.

Endret av Cata
  • Liker 3
Skrevet

Tråden omhandler om man skal kunne vise seg utendørs når man er sykemeldt, og evt. i hvilke tilfeller det er greit/ikke greit. Du burde kanskje lese tittelen?

Legger til sitat (utsnitt) fra hovedinnlegget:

Hovedessensen er da nettopp hva man kan gjøre eller ikke gjøre etter et planlagt inngrep.

Kanskje fordi du skrev innlegget ditt mens du henviste til et av mine innlegg.

AnonymBruker
Skrevet

Cata - les første innlegget til Erja på den første siden

Anonym poster: b4bffeebe536029cf266d52d912ed180

Skrevet

Kanskje fordi du skrev innlegget ditt mens du henviste til et av mine innlegg.

Jeg skrev innlegget mitt om operasjonen og siterte loffens innlegg, ikke ditt/dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...