Gå til innhold

So easy to be a girl...

Fremhevede innlegg

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Det er litt russisk rulett egentlig, for noen liker deg, men andre ikke. Ofte kan man snu det selv om de er frekk også. Noen ganger er løpe kjørt før man har åpnet kjeften :P

Noen menn og kvinner er for fokusert på det ytre. Mange vakre personligheter med normalt/mindre pent ansikt og kropp blir oversett fordi man ser seg blind på et vakkert ytre med et råttent innhold.

(Neida, jeg sier ikke at alle vakre mennesker er råtten og at alle mindre pene vakker på innsiden.)

Selvfølgelig har de fleste sine preferanser og det er bra. Men kanskje man skal ta en ekstra titt på sine krav og spørre seg selv om de er realistiske.

Alle kan drømme om den superlekre drømmedama/mannen men det er svært få som faktisk ender opp med han/henne. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Noen menn og kvinner er for fokusert på det ytre. Mange vakre personligheter med normalt/mindre pent ansikt og kropp blir oversett fordi man ser seg blind på et vakkert ytre med et råttent innhold.

(Neida, jeg sier ikke at alle vakre mennesker er råtten og at alle mindre pene vakker på innsiden.)

Selvfølgelig har de fleste sine preferanser og det er bra. Men kanskje man skal ta en ekstra titt på sine krav og spørre seg selv om de er realistiske.

Alle kan drømme om den superlekre drømmedama/mannen men det er svært få som faktisk ender opp med han/henne. :)

Man vet ikke at hun er råtten før man har tatt sjangsen og sagt hei. Hvis hun er råtten går man bare vekk og til neste :P Helt til man ender opp med drømmedama. Man må kysse mange frosker før man finner prinsessen.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Et pent ytre vitner om et sunt liv og en fin personlighet. Ser man stygg ut er man ofte bitter og grinete.

Anonym poster: bcc201f59fe7b2cd7bd1b33c08db7a6e

• Liker 1
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Man vet ikke at hun er råtten før man har tatt sjangsen og sagt hei. Hvis hun er råtten går man bare vekk og til neste :P Helt til man ender opp med drømmedama.

Går du utelukkende etter et vakkert ytre?

Kan jeg spørre hvordan din drømmedame er?

(Valgfritt å svare) ;)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Et pent ytre vitner om et sunt liv og en fin personlighet. Ser man stygg ut er man ofte bitter og grinete.

Datt du ned fra treet i går?

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Går du utelukkende etter et vakkert ytre?

Kan jeg spørre hvordan din drømmedame er?

(Valgfritt å svare) ;)

Jeg går etter jenter med god posetiv energi, og som jeg synes er søte. Hun jeg går ut med nå er faktisk litt nerdete :P, men hun er veldig positiv og artig. Jeg er ikke så fiksert på utseende egenlig, men jeg må være tiltrukket av utseende hennes, ellers er det desverre game over.

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Jeg går etter jenter med god posetiv energi, og som jeg synes er søte. Hun jeg går ut med nå er faktisk litt nerdete :P, men hun er veldig positiv og artig. Jeg er ikke så fiksert på utseende egenlig, men jeg må være tiltrukket av utseende hennes, ellers er det desverre game over.

Helt klart enig med deg der.

Lykke til med dama. :)

Gjest celine
Skrevet

Etter å ha jobbet på byen i noen år, har jeg observert:

Mindre pene damer OG menn får seg noe på byen.

Merkelige kvinner OG menn får seg noe på byen.

Søte kvinner OG menn får seg noe på byen.

Smellvakre kvinner OG menn får seg noe på byen.

Kortbente, langbente, vulgære, morsomme, utadvendte, tykke, tynne, bredskuldrede, pæreformede, storøyde, plattfote, skjeløyde, lavpannede, tatoverte kvinner OG menn får seg noe på byen.

Bitre kvinner og menn får seg IKKE noe på byen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart de er bitre...

Anonym poster: f31d85b7c9d670e69ef37d2ad5abb708

Gjest Gjest
Skrevet

Etter å ha jobbet på byen i noen år, har jeg observert:

Mindre pene damer OG menn får seg noe på byen.

Merkelige kvinner OG menn får seg noe på byen.

Søte kvinner OG menn får seg noe på byen.

Smellvakre kvinner OG menn får seg noe på byen.

Kortbente, langbente, vulgære, morsomme, utadvendte, tykke, tynne, bredskuldrede, pæreformede, storøyde, plattfote, skjeløyde, lavpannede, tatoverte kvinner OG menn får seg noe på byen.

Bra observasjon.

Gjest celine
Skrevet

Ikke rart de er bitre...

Anonym poster: f31d85b7c9d670e69ef37d2ad5abb708

Spørsmålet er vel hva som kom først.... Sutring og bitterhet eller avvisningene.

Ingenting er vel mer avskrekkende enn bitter klaging!

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hvis menn var litt mer nøkterne i sin tankegang om hvilke kvinner de har draget på, så hadde vi nok ikke hatt så mange bitre menn her som snakker om at kvinner har det lett. ;)

Men :P Vi har sjangs på pene damer. Jeg som utseende messig er en tynn gjennsomsnittsman har hokket opp med damer som er penere enn meg. Utseende har ikke like mye å i for oss som det har for dere. Hadde du vært mann hadde du forstått.

Endret av .-L-.
Gjest Gjest
Skrevet

Men :P Vi har sjangs på pene damer. Jeg som utseende messig er en tynn gjennsomsnittsman har hokket opp med damer som er penere enn meg. Utseende har ikke like mye å i for oss som det har for dere. Hadde du vært mann hadde du forstått.

Det har jeg sagt hele tiden, menn blir ikke dømt for sitt utseendet på samme måte som kvinner blir.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det har jeg sagt hele tiden, menn blir ikke dømt for sitt utseendet på samme måte som kvinner blir.

Er mann en sosial og kul fyr, drar man damer :P Jeg blir avvist pga av usteende jeg også, men jeg går ikke å skyter meg selv for det om. Går bare videre til neste..

Endret av .-L-.
Gjest Gjest
Skrevet

Er mann en sosial og kul fyr, drar man damer :P Så enkelt er det for menn :)

Vel, vi har mange tråder fra menn her som vitner om det motsatte.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Vel, vi har mange tråder fra menn her som vitner om det motsatte.

Det er jo fordi de ikke er sosiale og kule :P

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Er mann en sosial og kul fyr, drar man damer :P Jeg blir avvist pga av usteende jeg også, men jeg går ikke å skyter meg selv for det om. Går bare videre til neste..

Det gjør vi da alle innimellom ! :blink:

Jeg tror ikke det finne ett eneste menneske som kan få 'ja' og amen' fra alle andre mennesker til enhver tid og uten unntak.

Pust med maven og si 'Hei ! :) ' til den neste du liker.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Det gjør vi da alle innimellom ! :blink:

Jeg tror ikke det finne ett eneste menneske som kan få 'ja' og amen' fra alle andre mennesker til enhver tid og uten unntak.

Pust med maven og si 'Hei ! :) ' til den neste du liker.

Enig i det!

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

So hard to be a man.

Girls kan bare hente det ene knullet etter det andre, mens menn kanskje får napp en gang i måneden, noen ikke så ofte en gang.

Er dere glad dere ikke er menn?

Jeg er glad jeg ikke er mann, men jeg får meg ikke knullet så ofte. Jeg er ikke fornøyd med bare et enkelt knull siden jeg må tenne på mannens intellekt og sosiale ferdigheter, og da er det litt vanskeligere :-)

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

En bra personlighet er så sexy at det kan få meg til å kaste mange (les: ikke alle) utseendepreferanser på sjøen :-) Det gjelder nok begge kjønn, men spesielt for kvinner vil jeg tro.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...