Gjest Kaffekrus Skrevet 25. mars 2013 #41 Skrevet 25. mars 2013 Seksualiteten bærer vi alle med oss hver eneste dag og vi blir ikke kvitt den samme hvor mye vi har lyst. Og det er et alvorlig problem for de som aldri får glede av den som feks de stygge, de handicappede, de psykisk syke, de upopulære osv. Dette er naturligvis også en av hovedgrunnene til at prostitusjon aldri vil forsvinne. Anonym poster: 03b1a5c29faf8541876e02e2203e301b Jeg tror man må starte med å ta en god kikk på seg selv. Hvordan man ter seg og hva man ønsker seg. Vil man ha et kjapt nyp eller et forpliktende forhold? En ting jeg har lagt merke til er at når single menn (kompiser) er på jakt er det ofte smellpene jenter de går etter. Jenter som er fulle av seg selv og kanskje ikke behandler mindre kjekke menn pent. Mange av disse mennene blir avvist og ender etterhvert opp fulle av bitterhet mot alle kvinner. Jeg er singel og skyr ons som pesten. Jeg lever heller i sølibat enn å utsette meg for noe så tomt og dødt. Jeg vil ha et forhold og nøyer meg ikke med mindre enn det. Mitt inntrykk til nå er at det er et fåtall menn som vil det samme som meg så da sitter vi her da, i hvert vårt hus med fullt tørke på det seksuelle plan. Det er ikke så lett å være kvinne heller. 1
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #42 Skrevet 25. mars 2013 Godt spørsmål.. Det er vel der forskjellen ligger tenker jeg. Menn går for kvantitet, kvinner for kvalitet. Jepp. Nei nettopp. Og så? Anonym poster: 03b1a5c29faf8541876e02e2203e301b ??
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #43 Skrevet 25. mars 2013 En ting jeg har lagt merke til er at når single menn (kompiser) er på jakt er det ofte smellpene jenter de går etter. Jenter som er fulle av seg selv og kanskje ikke behandler mindre kjekke menn pent. Mange av disse mennene blir avvist og ender etterhvert opp fulle av bitterhet mot alle kvinner. Samtidig som de snakker skit om damer på eget nivå... 1
slask Skrevet 25. mars 2013 #44 Skrevet 25. mars 2013 Det er vanskeligere for kvinner enn for menn å ha god sex. Så på en måte er det jo "fair". Dere er i en butikk der de fleste av varene er for dyre, vi er i en butikk der vi vet at kvaliteten på flertallet av varene er for dårlig, og vi får ikke hjelp til å velge. Anonym poster: f556b3bcc3b7187eb9c878af0ee68352 Det er ingenting i innlegget ditt som forteller meg om du er han- eller hunkjønn. At du er anonym bruker hjelper meg heller ikke...
slask Skrevet 25. mars 2013 #45 Skrevet 25. mars 2013 Godt spørsmål.. Det er vel der forskjellen ligger tenker jeg. Menn går for kvantitet, kvinner for kvalitet. Ikke ta for gitt at sexy utseende automatisk gir kvalitet. Det kan lett være tvert om. Mange damer har vel skjønt at de i blant sitter på nøkkelen til lettjente penger og moro. Dermed velger de ut motpart ut fra hvem som tilbyr mest moro og/eller penger i form av materielle goder. Utesteder er som skapt for å velge ut fra utseende, men gir det noen garanti for et rikt fint liv? Tviler...
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #46 Skrevet 25. mars 2013 Ikke ta for gitt at sexy utseende automatisk gir kvalitet. Det kan lett være tvert om. Mange damer har vel skjønt at de i blant sitter på nøkkelen til lettjente penger og moro. Dermed velger de ut motpart ut fra hvem som tilbyr mest moro og/eller penger i form av materielle goder. Utesteder er som skapt for å velge ut fra utseende, men gir det noen garanti for et rikt fint liv? Tviler... Og hva har det her med at kvinner velger kvalitet fremfor kvantitet? 1
Gjest Sunheart Skrevet 25. mars 2013 #47 Skrevet 25. mars 2013 Jeg lurer på hvem vi knuller da siden menn kun får seg ca en gang i måneden? Lurer jeg og på
Gjest Sunheart Skrevet 25. mars 2013 #48 Skrevet 25. mars 2013 Vi jenter blir jo klat for H*** eller løs på tråden ved å ligge med for mange menn, mens menn for status?!?! Rykter går vettu :-.S Får ikke status hos jentegjengen isåfall . Der er han bare en horebukk
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #49 Skrevet 25. mars 2013 Samtidig som de snakker skit om damer på eget nivå... Mhmm Er jo en kjent sak, at menn går etter de fineste damene, mens de selv ser ut som takras Så roper de rundt seg om urettferdighet, mens de ikke har kastet ett eneste blikk på de feite damene i hjørnet av baren! Anonym poster: f3c1afcdf8f1f87137415d85da28403c 1
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #50 Skrevet 25. mars 2013 Mhmm Er jo en kjent sak, at menn går etter de fineste damene, mens de selv ser ut som takras Så roper de rundt seg om urettferdighet, mens de ikke har kastet ett eneste blikk på de feite damene i hjørnet av baren! Anonym poster: f3c1afcdf8f1f87137415d85da28403c Ikke smart.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #51 Skrevet 25. mars 2013 First world problems. Hvis du anser det og ikke få pult nok som et problem, burde du sjekke dine prioriteringer. Er ikke så gøy å være dame. Bli tafset på av den ene taperen etter den andre.. Få slengt kommentarer etter seg når man ikke gir menn responsen de ønsker osv. Tror du må sette deg litt bedre inn i hva det vil si å være dame.. Hyggelig å høre! Anonym poster: 9c5f0f355c33d2b45f76f5ceafc0efbc 1
slask Skrevet 25. mars 2013 #52 Skrevet 25. mars 2013 Og hva har det her med at kvinner velger kvalitet fremfor kvantitet? Når noen hevder at kvinner velger kvalitet (fremfor...) så stiller jeg spørsmål med hva han/henne mener med kvalitet. Det oppfattes også forskjellig.
slask Skrevet 25. mars 2013 #53 Skrevet 25. mars 2013 Lurer jeg og på Knuller du så mye at du lurer på hvem du knuller?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. mars 2013 #54 Skrevet 25. mars 2013 Når noen hevder at kvinner velger kvalitet (fremfor...) så stiller jeg spørsmål med hva han/henne mener med kvalitet. Det oppfattes også forskjellig. Kvalitet er jo det man selv anser som attraktivt. Dere påstår at kvinner kan få så mye sex de bare orker, men jeg tviler på at de kan få alle de vil ha. Da velger de heller å avstå fra sex heller enn å ha sex med hvem som helst bare for å ha sex. Menn ser ikke ut til gjøre det samme. 1
Gjest Allergikeren Skrevet 25. mars 2013 #55 Skrevet 25. mars 2013 So hard to be a man. Girls kan bare hente det ene knullet etter det andre, mens menn kanskje får napp en gang i måneden, noen ikke så ofte en gang. Er dere glad dere ikke er menn? Anonym poster: bcc201f59fe7b2cd7bd1b33c08db7a6e Javel, så er det lettere for jenter å få seg noe. Stort sett er det bare å vandre rundt på byen i tilnærmet bikini, evt bruke dype utringinger, så kommer tilbudene. Men ... Vil du ikke, så kommer skjellsordene eller tryglingen som perle på ei snor. Enten er det så synd i deg fordi det er så lenge siden sist, det er jo for en god sak og så videre, eller så er man ei billig hore eller ei prippen nonne(frigjorte kvinner ligger jo med den hun vil, må vite, altså er hun ikke frigjort hvis hun ikke tar imot tilbudene hun får), eller noe annet negativt ladet. Og er man med på leken, så kommer steken senere, når man treffer en man vil ha noe seriøst med. Har hun hatt flere partnere enn ham, eller i det hele tatt flere enn det lave antallet han forventer av sin kommende kone, er hun løs på tråden, og i verste fall fortjener hun intet annet enn å bli dumpet. Neimen om han vil gifte seg med noen som halve byen har dyppa staken sin i! Nei, fysj og fy! Det blir hylt og skrålt om dobbeltmoralske kvinner, men så er det jammen meg mye hykleri og dobbeltmoral blant mannfolka også! Jeg ser at jeg får et dilemma hvis det skulle bli slutt mellom meg og typen. Skal jeg være frigjort og benytte meg av fordelene "alle" sier at jeg har, eller skal jeg være ei prippen nonne slik at jeg kanskje klarer å kapre noen å gifte meg med en vakker dag?
Perrin Skrevet 25. mars 2013 #56 Skrevet 25. mars 2013 Er det virkelig så mange som ikke frivilig har "tørke" i 2013 Moralen sitter løst hos begge kjønn nå og bra er det. Bare tull det ts skriver at det skal være så vanskelig for menn vs kvinner treffe noen for litt moro.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #57 Skrevet 25. mars 2013 Når noen hevder at kvinner velger kvalitet (fremfor...) så stiller jeg spørsmål med hva han/henne mener med kvalitet. Det oppfattes også forskjellig. Men begrepet kvantitet kan bare oppfattes på en måte.
Gjest .-L-. Skrevet 25. mars 2013 #58 Skrevet 25. mars 2013 En ting jeg har lagt merke til er at når single menn (kompiser) er på jakt er det ofte smellpene jenter de går etter. Jenter som er fulle av seg selv og kanskje ikke behandler mindre kjekke menn pent. Mange av disse mennene blir avvist og ender etterhvert opp fulle av bitterhet mot alle kvinne. Det er litt russisk rulett egentlig, for noen liker deg, men andre ikke. Ofte kan man snu det selv om de er frekk også. Noen ganger er løpe kjørt før man har åpnet kjeften
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #59 Skrevet 25. mars 2013 Det er litt russisk rulett egentlig, for noen liker deg, men andre ikke. Ofte kan man snu det selv om de er frekk også. Noen ganger er løpe kjørt før man har åpnet kjeften Hvis menn var litt mer nøkterne i sin tankegang om hvilke kvinner de har draget på, så hadde vi nok ikke hatt så mange bitre menn her som snakker om at kvinner har det lett. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #60 Skrevet 25. mars 2013 Hvis menn var litt mer nøkterne i sin tankegang om hvilke kvinner de har draget på, så hadde vi nok ikke hatt så mange bitre menn her som snakker om at kvinner har det lett. Mange av oss menn er så nøkterne at vi vet vi ikke har draget på noen kvinnemennesker. Er ikke det nøkternt av oss? Anonym poster: f31d85b7c9d670e69ef37d2ad5abb708
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå