Gjest Kaffekrus Skrevet 24. mars 2013 #21 Skrevet 24. mars 2013 Joda Du vet det bare ikke selv. Hysj på deg!
Charlene87 Skrevet 24. mars 2013 #23 Skrevet 24. mars 2013 Vi jenter blir jo klat for H*** eller løs på tråden ved å ligge med for mange menn, mens menn for status?!?! Rykter går vettu :-.S 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #24 Skrevet 25. mars 2013 Det heiter faktisk jenter/kvinner/damer. IKKJE "GIRLS"- SERIØST? Kvinns da? Anonym poster: f31d85b7c9d670e69ef37d2ad5abb708 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #25 Skrevet 25. mars 2013 Vi jenter blir jo klat for H*** eller løs på tråden ved å ligge med for mange menn, mens menn for status?!?! Rykter går vettu :-.S Tull og tøys. De mennene som har draget får status både hos kvinnene og mennene. De mange mennene som sliter med å få seg noe i det hele tatt derimot får kun status som bitre tapere enten de vil eller ei. Damene kan få seg noe når som helst bare de har lyst, kanskje bare ikke med den de har lyst på. Det er forskjellen. Anonym poster: 03b1a5c29faf8541876e02e2203e301b 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. mars 2013 #26 Skrevet 25. mars 2013 Kvinns da? Anonym poster: f31d85b7c9d670e69ef37d2ad5abb708 i heller "kvinns". Skjerp deg! "Kvinns" er vel eit svensk ord?
Gjest .-L-. Skrevet 25. mars 2013 #27 Skrevet 25. mars 2013 Tull og tøys. De mennene som har draget får status både hos kvinnene og mennene. De mange mennene som sliter med å få seg noe i det hele tatt derimot får kun status som bitre tapere enten de vil eller ei. Damene kan få seg noe når som helst bare de har lyst, kanskje bare ikke med den de har lyst på. Det er forskjellen. Anonym poster: 03b1a5c29faf8541876e02e2203e301b Hva med å få den rette kjæresten da? Er det like enkelt?
Brusebukken87 Skrevet 25. mars 2013 #28 Skrevet 25. mars 2013 Jeg lurer på hvem vi knuller da siden menn kun får seg ca en gang i måneden? Er da ikke så vanskelig å forstå det. Menn er i stor grad delt opp i to grupper. Kvinner derimot er jevnt fordelt. For å illustrere det kan man jo se for seg to kvinner og to menn. Mann A har ons med både kvinne A og kvinne B. Begge kvinner har da fått seg noe. Mens mann B sitter der uten å ha fått seg noe som helst. Man har samme mønsteret når det gjelder det å få barn. 26 % av menn på 40 år er barnløs. Mens kun 12 % av kvinner på 40 år er barnløs. Årsaken er en gruppe menn som har barn med flere forskjellige kvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #29 Skrevet 25. mars 2013 Tull og tøys. De mennene som har draget får status både hos kvinnene og mennene. De mange mennene som sliter med å få seg noe i det hele tatt derimot får kun status som bitre tapere enten de vil eller ei. Damene kan få seg noe når som helst bare de har lyst, kanskje bare ikke med den de har lyst på. Det er forskjellen. Anonym poster: 03b1a5c29faf8541876e02e2203e301b Når du blir voksen og finner den rette, kommer du til å forstå hvor idiotisk det du irriterer deg over nå er Anonym poster: 48595635840f4efb66aefa19d56e925e 4
Charlene87 Skrevet 25. mars 2013 #30 Skrevet 25. mars 2013 Tull og tøys. De mennene som har draget får status både hos kvinnene og mennene. De mange mennene som sliter med å få seg noe i det hele tatt derimot får kun status som bitre tapere enten de vil eller ei. Damene kan få seg noe når som helst bare de har lyst, kanskje bare ikke med den de har lyst på. Det er forskjellen. Anonym poster: 03b1a5c29faf8541876e02e2203e301b jeg har hatt lyst med MANGE gutter!! Nå er jeg ei såpass heldig jente med utseendet med meg, og blitt fisket opp av kjekke og sjarmernde menn. Hadde jeg ligget med alle disse ville jeg blitt kalt "løs på tråden" de kommer til å si " ja, hu der har jeg pult" også sier den andre " ja, det har petter også" " faan hu må være løslumpen. Det er slik rykter går .. :-/ 3
melly666 Skrevet 25. mars 2013 #31 Skrevet 25. mars 2013 Jeg kunne sikkert fått til å knulle 10 ulike menn i året, men da ville jeg vært en "løstøs" og det som verre er, og ingen menn ville tatt i meg med ildtang - hilsen hele kg. Så nei, er nok ikke så heldig. 3
Brusebukken87 Skrevet 25. mars 2013 #32 Skrevet 25. mars 2013 og ingen menn ville tatt i meg med ildtang Rein bullshit. Det finnes alltid en ensom stakkar der ute som hadde tatt deg imot med åpne armer. Han ensomme stakkaren er det derimot så og si ingen som vil ha noe med. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #33 Skrevet 25. mars 2013 Det er vanskeligere for kvinner enn for menn å ha god sex. Så på en måte er det jo "fair". Dere er i en butikk der de fleste av varene er for dyre, vi er i en butikk der vi vet at kvaliteten på flertallet av varene er for dårlig, og vi får ikke hjelp til å velge. Anonym poster: f556b3bcc3b7187eb9c878af0ee68352 5
Gjest Raindrops Skrevet 25. mars 2013 #34 Skrevet 25. mars 2013 Hadde jeg vært interessert i å ha sex med hvilken som helst fjott som klarer å stortre frem en sjekkereplikk, så hadde det jo vært en herlig fordel. Men jeg kan ikke si at jeg som singel jente akkurat drunker i sex, og det er ikke fordi jeg mangler interesse for sex i seg selv. 2
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #35 Skrevet 25. mars 2013 Tull og tøys. De mennene som har draget får status både hos kvinnene og mennene. De mange mennene som sliter med å få seg noe i det hele tatt derimot får kun status som bitre tapere enten de vil eller ei. Damene kan få seg noe når som helst bare de har lyst, kanskje bare ikke med den de har lyst på. Det er forskjellen. Anonym poster: 03b1a5c29faf8541876e02e2203e301b Men hvorfor skulle kvinner pule noen de ikke har lyst på? 2
Gjest Lille-pus Skrevet 25. mars 2013 #36 Skrevet 25. mars 2013 Nåja..... En ting er iallefall 'skåret i sten', nemlig at bitterhet drar ikke partnere. Hverken som one night'ere eller som langsiktige partnere. Og jo mer tid man bruker å på dyrke og foredle bitterheten, jo mindre blir sjansen for å finne noen. Kun Lille-pus ' filosofiske tankerekke på en mandag formiddag. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. mars 2013 #37 Skrevet 25. mars 2013 Men hvorfor skulle kvinner pule noen de ikke har lyst på? Godt spørsmål.. Det er vel der forskjellen ligger tenker jeg. Menn går for kvantitet, kvinner for kvalitet. 3
Gjest Kaffekrus Skrevet 25. mars 2013 #38 Skrevet 25. mars 2013 Er da ikke så vanskelig å forstå det. Menn er i stor grad delt opp i to grupper. Kvinner derimot er jevnt fordelt. For å illustrere det kan man jo se for seg to kvinner og to menn. Mann A har ons med både kvinne A og kvinne B. Begge kvinner har da fått seg noe. Mens mann B sitter der uten å ha fått seg noe som helst. Man har samme mønsteret når det gjelder det å få barn. 26 % av menn på 40 år er barnløs. Mens kun 12 % av kvinner på 40 år er barnløs. Årsaken er en gruppe menn som har barn med flere forskjellige kvinner. Her er en av grunnene til at noen menn har fullstendig tørke. http://www.abcnyheter.no/nyheter/110403/menn-er-forste-gang-i-flertall-i-norge Jeg lurer på hvordan mennene som "aldri får seg noe" oppfører seg overfor det motsatt kjønn? Bitterhet, selvmedlidenhet og desperasjon er turn-off. Sex er heller ikke noe en har krav på og rett til og det er heller ikke en veldedighet. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #39 Skrevet 25. mars 2013 Men hvorfor skulle kvinner pule noen de ikke har lyst på? Nei nettopp. Og så? Anonym poster: 03b1a5c29faf8541876e02e2203e301b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #40 Skrevet 25. mars 2013 Her er en av grunnene til at noen menn har fullstendig tørke. http://www.abcnyhete...lertall-i-norge Jeg lurer på hvordan mennene som "aldri får seg noe" oppfører seg overfor det motsatt kjønn? Bitterhet, selvmedlidenhet og desperasjon er turn-off. Sex er heller ikke noe en har krav på og rett til og det er heller ikke en veldedighet. Det har alltid vært flere menn enn kvinner når det kommer til den fruktbare delen av befolkningen. Grunnen til at kvinner har vært i flertall er at dere lever lenger. Det bør også tas i betraktning at flertallet av innvandrere og flyktinger som kommer til Norge er menn, og de mennene har akkurat de samme behovene som alle andre menn på denne kloden. Hvor blir det av alle de kvinnelige flyktningene? Har de det så godt i hjemlandet sitt? Anyways så er det ikke noen som er født bitre. Det er noe man blir etter årenes løp. Det er også tullete å dra inn menneskerettigheter hver gang man diskuterer sex da menneskerettighetene tross alt bare er noe vi mennesker har diktet opp for å føle oss siviliserte. Seksualiteten vår derimot er medfødt og universell. Seksualiteten bærer vi alle med oss hver eneste dag og vi blir ikke kvitt den samme hvor mye vi har lyst. Og det er et alvorlig problem for de som aldri får glede av den som feks de stygge, de handicappede, de psykisk syke, de upopulære osv. Dette er naturligvis også en av hovedgrunnene til at prostitusjon aldri vil forsvinne. Anonym poster: 03b1a5c29faf8541876e02e2203e301b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå