Gå til innhold

Hva irriterer deg på tv akkurat nå?


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

*De laaaange reklamepausene på TV3 irriterer meg som oftest (men noen ganger er de geniale, rekker å poppe popcorn imens!!)

*Sportssendinger

*Alfie (Pepsi Live på TvNorge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svein Tore Tynning Bergestuen! :kvalm:

Alex i Hotel Cæsar

"a car is born", "a plane is born", "scrapheap" på Discovery!!!

Od selvfølgelig STYLISTEN I IDOL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Synes Idol-programlederne er flinke og søte, jeg ... da er det mye verre med de som var programledere ifjor Thomas og Harald som sikkert ikke tør si et ord på skjermen uten at begge er der ... de er rett og slett grusomme - ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

*Benedicte i Hotel Cæsar :klaske::kvalm:

Sikekrt mange andre ting og...enkelte reklamer feks. ... men kommer ikke på noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tele2-dvergen (han som danser)

Biiig biiills are hiiistoryyy *synger*

Synes de Tele2 reklamene er toppen jeg... Og ikke mobb dvergen takk! :fy: :Hehe:

Kommer ikke på noe som irriterer meg på TV jeg, men jeg irriterer meg at "alle" skriver om Idol hele tiden, selv om jeg aldri har sett det (det er kanskje derfor det irriterer meg?)

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg forresten også over hun utrolig dårlige programlederen på Pokerfjes. Liker spørreprogrammer, men hun dama er så talentløs og så ser hun på en måte så rar ut så jeg klarer ikke å konsentrere meg helt om programmet. Gleder meg til The weakest link på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg forresten også over hun utrolig dårlige programlederen på Pokerfjes. Liker spørreprogrammer' date=' men hun dama er så talentløs og så ser hun på en måte så rar ut så jeg klarer ikke å konsentrere meg helt om programmet.[/quote']

:Nikke:

Min samboer og jeg har også lagt merke til henne. Det er noe ubestemmelig som ikke stemmer...

En annen ting også, er reklamen for Rapid White (tv-shop) hvor hun ene dama gjør en merkelig "grimase" når hun har påført noe med kosten. Det er som om hun hopper i med ansiktet, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når og på hvilken kanal kommer det???

Kommer på NRK med Anne Grosvold som programleder. Vet ikke når, de søker etter deltakere nå. Skal vi melde oss på ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At de sender så lite interesant på Lørdager!

Dette støtter jeg opp om! Ofte skikkelig vanskelig å finne noe å se på lørdagskvelden. I dag fant jeg en film, men det er jo ikke alltid man har lyst til å se en film, men fortsatt kunne tenke seg å se noe underholdene på TV.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Tande P's kropps bevegelser.. :ler:

Å ja! Hva i all verden er det godt for? og så for hver minste lille ting han sier omtrent.

:ler: med Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...