Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

hahha!

takk for tilbodet, men eg vil ikkje at nokon andre skal gjennomgå det eg skal denne helga!

Kos deg på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Animula

takk for tilbodet, men eg vil ikkje at nokon andre skal gjennomgå det eg skal denne helga!

Høres ut som du trenger en :klem: ! Jeg har sitronkjeks også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Tusen takk, Farny.

(det er ingenting alvorleg altså, folk vil sikkert kalle det småplukk, men eg likar det ikkje!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Synd at ordningen om VAT bare gjelder på taxfree :(

Hm? Man kan i prinsippet få tilbake VAT hvis man har oppholdt seg og handlet i utlandet, det er vel noe styr med kvitteringer og skjemaer. Jeg har ikke gjort det så er litt usikker på hva det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm? Man kan i prinsippet få tilbake VAT hvis man har oppholdt seg og handlet i utlandet, det er vel noe styr med kvitteringer og skjemaer. Jeg har ikke gjort det så er litt usikker på hva det gjelder.

Leste at det bare gjaldt der det står taxfree, hadde vært gøy å få igjen penger fra f.eks hotellet :fnise: Ja, leste det var mye styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

Mulig det gjelder kun de butikkene som har en slik taxfreeordning. Ja det ville vært kjekt om det gjaldt hoteller, går det ikke an å sjekke det da tro? Jeg tror de lager det komplisert med vilje sånn at folk ikke skal gidde rett og slett.

Hvor skal du hen? Jeg vil ogsååå reiseeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruff er gruff enten det er stort eller smått.

Har du en pizzasnurre til meg Maya?

Bakte litt for mange snurrer jeg, ble nesten 40stk!! Men; går jo an å fryse ned. Hvis jeg rekker det da. Har en mann som er meget glad i alt som har ordet "pizza" i seg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Halleluja, jeg har treeeent! Og jeg har verdens beste helgesamvittighet. Nå kan jeg senke skuldrene... dusje.. og grue livet av meg til tannlegetime på mandag. Siste visdomstannen skal ut. :( Bleh.

Håpe verden stopper opp på lørdagen.

*famle etter pauseknappen*

Endret av Tirkes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tirkes

Av og til, Singha, så virker du litt... litt sånn Tussi fra Hundremeterskogen. :P Det er mulig jeg leser for mye inn i få ord. Men litt "sparke til småstein og se i bakken"-negativ til tider?

...eller tar jeg hoppende feil?

*stinkende, svett muntre-opp-klem*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er nok ganske mye Tussi innimellom. Men jeg er egentlig løsningsorientert da, jeg bare høres negativ ut. WTB lykkepiller.

Edit: Og noen plusset Tirkes innlegg. Er jeg for negativ for dere? :<

Endret av Singha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det gjelder kun de butikkene som har en slik taxfreeordning. Ja det ville vært kjekt om det gjaldt hoteller, går det ikke an å sjekke det da tro? Jeg tror de lager det komplisert med vilje sånn at folk ikke skal gidde rett og slett.

Hvor skal du hen? Jeg vil ogsååå reiseeee!

Tsjekkia i sommer :) Kom bare på det med VAT tilfeldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...