Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg roter egentlig ikke veldig mye. Det er mer smuler, hybelkaniner og skitne speil og vinduer som egentlig irriterer meg men ikke nok til å gjøre noe med det. :P

Skrevet

Ble grandis med ekstra ost i dag

Samme som meg! Jeg kjøpte Grandis uten paprika.

Skrevet

Haha. Grandis på meg også i dag, men jeg kjøpte med Pepperoni. Synes sausen på den er fin.

Skrevet (endret)

Den mangler ananas, ellers er Peperoni den beste av de runde. Hjemmelaget er selvsagt beste grandisen.

Endret av Singha
Skrevet

Ja, er litt enig. Den er jo den nyeste også, så den man er minst lei av gjerne også.

Også er det litt drøyt å kjøpe en pizza på over ett kilo til bare én person.

Skrevet

Ja, den er jo for stor... Så det ender med at jeg kjøper den om andre og skal spise eller om den er på tilbud. Da sparer jeg resten til dagen etterpå (neida, den går til kvelds og frokost :P).

Skrevet

Hehe. Jeg liker ikke verken kald eller nuket pizza. Så jeg kaster konsekvent hva enn jeg ikke spiser opp.
Men jeg spiser noen ganger opp hele pizzaen også da, men som oftest bare 70 - 80 % av den.

Av frossenpizza da.

Jeg bestiller jo pizza også i ny og ne, og da ligger jeg bort restene og varmer det igjen senere.

Skrevet

Vel, du kan jo dele en frossen pizza før du legger den i ovnen. Et lite kakk på rett sted mot en kant så er det np.

Og liker ikke kald pizza? Kald pizza er jo en helt egen opplevelse!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg spiser heller ikke kald frossen pizza, Men kald pizzera pizza er nesten like godt som varm.

Skrevet

Joda, kunne jo ha knekt den i to ellerno, før jeg hadde begynt å steke deler av den.
Det hørtes i grunn ut som et større tiltak enn å bare la være å kjøpe pizzaen i utgangspunktet dog.

Kald pizza er bare tull dog, men såklart er det en egen opplevelse.

Jo varmere noe er, jo mer smaker det jo. Det er jo derfor lunkent vann smaker like godt.

Skrevet

Har lyst på pizza jeg også, men kan ikke. Da våkner jeg i natt av kramper, så spiste bare brød.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Ble grandis med ekstra ost i dag

Vi også hadde pizza i dag. Bare ikke grandis..

Rema 1000 har tilbud på vanlig grandis nå. Bare så du vet det.. :)

Endret av Mrs. Random Nick
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

For å joine pizzadiskusjonen. I morra skal jeg bake pizzaBOLLER :D

Edit: PizzaSNURRER :D

Endret av Mortem
Skrevet

Ikke snakk om mat :( jeg slanker meg!

Skrevet

Ikke snakk om mat :( jeg slanker meg!

Være med på Daniels?

Skrevet

Være med på Daniels?

Ha. Ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...