Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Fikk vite idag at eksen har fått seg ny dame.. Ei fra Japan.

Fyfaen så vondt det gjør. :( Føles akkurat som kjærlighetssorgen. Fysisk vondt i brystet og vondt å puste >< Lyst å dra til Oslo i helga, drikke meg bort og pule alt og alle jeg ser. Orker ikke det her :(

Edit: fant dama hans på facebook og fant ett bilde der det ser ut som han har klipt seg :sjokkert: så ikke så godt men..Første gang jeg har sett han etter bruddet og han ser heeelt annerledes ut. Rart hva hår kan gjøre med en person altså.

:hug: :hug: :hug: :hug: Trist å høre :(

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

:hug: :hug: :hug: :hug: Trist å høre :(

<3 :klem:

Det går faktisk greit nå. Med en gang jeg fikk vite det fikk jeg fysisk vondt i brystet og hadde mest lyst til å hoppe foran nærmeste bil, men nå som jeg fikk se bilde av han så innså jeg at..jaja. Føler liksom ingenting nå. Var bare i starten jeg reagerte så kraftig, nå går det bedre. Tror jeg hadde godt av å se det bilde av han faktisk.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

<3 :klem:

Det går faktisk greit nå. Med en gang jeg fikk vite det fikk jeg fysisk vondt i brystet og hadde mest lyst til å hoppe foran nærmeste bil, men nå som jeg fikk se bilde av han så innså jeg at..jaja. Føler liksom ingenting nå. Var bare i starten jeg reagerte så kraftig, nå går det bedre. Tror jeg hadde godt av å se det bilde av han faktisk.

*Kleeem*

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

*Kleeem*

Taaaakk ^^

Prøvde å sove litt istad men fikk ikke sove. Hjertet bare banka som faen så det sitter nok litt i enda. Går vel over :P

Endret av Mortem
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Jeg mistenker at det har flyttet noen inn i leligheten over meg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Blæ huden min faller av meg, fått utslett og sår i hele ansiktet.... I'm SO NOT SEXY nå.

Skrevet

Bra det går bedre, mortem :)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Blæ huden min faller av meg, fått utslett og sår i hele ansiktet.... I'm SO NOT SEXY nå.

Nå tenkte jeg med en gang på de bivirkningene amfetaminfolk får :laugh: Hva har du gjort.

Bra det går bedre, mortem :)

Takk. :) Helt merkelig at jeg skulle reagere så sterkt. Akkurat samme følelsen som kjærlighetssorgen. Og hjertet mitt dunker på en merkelig måte. Men bortsett fra det er alt fint ^^

Endret av Mortem
Gjest Gunfreak
Skrevet

Nå tenkte jeg med en gang på de bivirkningene amfetaminfolk får :laugh: Hva har du gjort.

Takk. :) Helt merkelig at jeg skulle reagere så sterkt. Akkurat samme følelsen som kjærlighetssorgen. Og hjertet mitt dunker på en merkelig måte. Men bortsett fra det er alt fint ^^

Jeg har ikke gjort noe, bara "gode" gener som gir meg atopisk eksem.

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Noen ganger lurer jeg på om jeg skal gi fra meg alt jeg eier og gå i kloster..................

Skrevet

Hørtes ut som en snodig kjærlighetssorg du fikk i dag, bortsett fra at alt annet er fint.

Hyggelig å høre at det går bedre forøvrig! Ingenting er bedre enn det. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Hørtes ut som en snodig kjærlighetssorg du fikk i dag, bortsett fra at alt annet er fint.

Hyggelig å høre at det går bedre forøvrig! Ingenting er bedre enn det. :)

Takk :)

Skrevet

Takk :)

Bare hyggelig. :hug:

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på om jeg skal gi fra meg alt jeg eier og gå i kloster..................

Gjør det.

Skrevet

Men bortsett fra det er alt fint ^^

Bra!

Skrevet

:husarbeid:, :trene:, :veslejenta:

Skrevet

• En mann som har på seg en t-skjorte med print er hverken intelligent nok til å formulere sin egne mening, eller smart nok til å holde den for seg selv.

What? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...