Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

:haar: Gnite!

Edit:

sDFYv3M.jpg

zCZw3TS.jpg

Endret av Mortem
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:laugh: 2 av 4 ting fikset angående privatlege. :danse: Ventetiden var 2 uker :sjokkert::danse:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Det var en gang en mann som skulle til tannlegen, og denne tannlegen var en kamerat av mannen. Når han har kommet til tannlegen, og satt seg i stolen og tannlegen har sett et øyeblikk på han, så sier tannlege: "Jasså, jeg ser du har fått deg noe med dama i natt?" "Åh, hvordan ser du det? Har jeg hår mellom tenna?" sier mannen. "Nei, du har bæsj i nesa!" :skratte:

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hva lurer du på ?

kva orly betyr !

det er så deilig å koma heim frå jobb og ha moglegheit til å leggja seg i senga og sova litt!

Skrevet

Har i et par uker nå hatt storstilte planer om å ta en skikkelig vårrengjøring etter jobb. Hvorfor skjer det ikke? :o

Skrevet

Mja... Du har veldig lyst å hjelpe meg, har du ikke?

Gjest badeand1
Skrevet

Vettu, jeg liker husarbeid jeg. :P Men vil ikke vaske andres møkk.

Skrevet

Vasker nok av andres møkk på jobb jeg. Lastebiler blir så skitne av alt støvet alle de andre på veien legger fra seg. :<

Gjest badeand1
Skrevet

Det blir noe heeelt annet. :P Nå tenkte jeg på møkk som hudceller, hår osv.

Skrevet

Pff. Trenger jo ikke ta på det. Hansker!

Skrevet

Det gjør du jo uansett, så lenge du er i live og beveger deg utenfor ditt eget hus. :P

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jammen jammen finner ikke så mye hår og hudceller ute. det er liksom blandet med andre ting! (med mindre man er hjemme hos noen og det er jeg aldri)

Endret av Mortem
Skrevet

Det er egentlig merkelig hvordan jeg alltid klarer å utsette alt, samme hvor lite arbeid det egentlig er. Jeg bor jo ikke i et stort slott, akkurat. Sikkert snakk om to timer på å få leiligheten i akseptabel stand til å få besøk (ikke at jeg noen gang får besøk, men).

Kanskje jeg burde se en psykolog (for dette også).

Skrevet

Det er egentlig merkelig hvordan jeg alltid klarer å utsette alt, samme hvor lite arbeid det egentlig er. Jeg bor jo ikke i et stort slott, akkurat. Sikkert snakk om to timer på å få leiligheten i akseptabel stand til å få besøk (ikke at jeg noen gang får besøk, men).

Kanskje jeg burde se en psykolog (for dette også).

Må ikke bekymre deg så veldig. Vask og ryddings av leiligheten er noe jeg også "sliter" litt med å prioritere, så det kan like gjerne gå et halvt år mellom hver gang. Det tar jo ikke mer enn en time eller to, før det er rent igjen, men det er bare det å komme i gang. Bor ikke i noe villa heller akkurat.

Men jeg trenger som regel en motivasjon av noe slag. Som at jeg får besøk f.eks.

For personlig har jeg egentlig ikke noe problemer med leve i mitt eget rot. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...