Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

i undikken!!

For en kongelåt :D

Ingen har plusset forslaget mitt om Top Gun i "Film på date" tråden... Er det mulig?

Jeg orka ikke lese forbi post #1, hvis det er noe trøst

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

For en kongelåt :D

bra til sitt bruk :P
Skrevet

Hva slags bruk er det? :P

Skrevet

Hva slags bruk er det...?

Skrevet

Hva slags bruk er det...?

på ein krabbe/fyllafest, td...

orgus og Singha hadde same tanke!

Skrevet

Great minds think alike

tydelegvis!
Skrevet

Great minds think alike

Tror det var mer det at vi begge tenkte at den sangen egentlig ikke har noe bruk.

Skrevet

eg har hatt "Pissen" på hjernen i ei veke. eg har berre høyrt den ein gong for lenge sidan. eg har den uvanen at eg huskar songtekstar veldig godt.

Skrevet

Tror det var mer det at vi begge tenkte at den sangen egentlig ikke har noe bruk.

Haha :-D
Skrevet

eg har hatt "Pissen" på hjernen i ei veke. eg har berre høyrt den ein gong for lenge sidan. eg har den uvanen at eg huskar songtekstar veldig godt.

Om du har den på hjernen hører du den vel om og om igjen. Ikke rart du husker teksten da.

• Liker 1
Skrevet

Herremingud. Jeg hørte på noen av sangene hans nå og jeg skjønner ikke hvorfor jeg syntes dette var litt morsomt når det kom ut.

Skrevet

Om du har den på hjernen hører du den vel om og om igjen. Ikke rart du husker teksten da.

sant det, eg høyrer jo den inni hovudet. men eg høyrer berre siste linje i refrenget. opp att og opp att
Skrevet

Herremingud. Jeg hørte på noen av sangene hans nå og jeg skjønner ikke hvorfor jeg syntes dette var litt morsomt når det kom ut.

eg høyrte dei første gong i mars i år. dei er ehm...spesielle.
Skrevet

Det var vel bare Krabbeklo som slo an på radioen da. Den er jo ikke helt som de andre. Og har litt fengende orgelbro. Eller hva man nå skal kalle det.

Skrevet

Det var vel bare Krabbeklo som slo an på radioen da. Den er jo ikke helt som de andre. Og har litt fengende orgelbro. Eller hva man nå skal kalle det.

orgelbro :skratte:
Skrevet

fekk eit flashback til ein musikktime i 8. klassen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...