Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Nå frister senga litt for mye så det er på tide at Mortem sier god natt. :natti: Vært oppe i ca 28 timer. Ikke så ille som jeg hadde trodd faktisk. Er vel første gang på lenge at jeg legger meg før dere. :fnise:

Natta, folkens!
:sove:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Varmer opp til Rome 2 total war, med å se alexander, og rome og male greske figurer.

Skrevet

Du har sett alle før meg. :hakeslepp: Har tre igjen jeg. Sesong 2 kommer i 2014. :grine:

Så kjipt :(

Nå frister senga litt for mye så det er på tide at Mortem sier god natt. :natti: Vært oppe i ca 28 timer. Ikke så ille som jeg hadde trodd faktisk. Er vel første gang på lenge at jeg legger meg før dere. :fnise:

Natta, folkens! :sove:

God natt og sov godt :)

Skrevet

Hei hei, alle :) Går folk å legger seg nå? :klo: Kjenner meg nesten litt rar som sitter oppe å spiser taco da! :spise:

Skrevet

Hei hei, alle :) Går folk å legger seg nå? :klo: Kjenner meg nesten litt rar som sitter oppe å spiser taco da! :spise:

Hei. Ja, hun har døgnet :fnise: Fikk lyst på taco jeg også :laugh:

Skrevet

Pøh. Jeg spiste nettopp pannekaker. Og det er mye rare å spise sent.

Skrevet

Hei. Ja, hun har døgnet :fnise: Fikk lyst på taco jeg også :laugh:

Ja, stemmer det! :fnise: Da er jeg ikke så rar likevel! :danse:

Pøh. Jeg spiste nettopp pannekaker. Og det er mye rare å spise sent.

Er det? Nå fikk jeg lyst på pannekaker også! (Og det er ikke noe særlig, har ikke fått spist noe idag pga varmen, så nå sprekker nesten magesekken! :ler: )

Skrevet

Ja, Taco er jo kosemat man ofte inntar på kvelden (selv om det er vanligere på fredagskvelden).

Skrevet

Veeel. I mitt liv er det fredagskveld hver kveld! Ihvertfall nå i ferien! :nigo:

Skrevet

Hver dag er blåmandag for min del virker det som. I alle fall de siste dagene. Work, work, work.

Skrevet

Høres virkelig ikke noe særlig ut! Blir det ikke noe ferie på deg da? :)

Skrevet

Har hatt ferie. Skal vel ha litt til i høst og.

Skrevet

Du vet du er lat når du går tom for rene boksere og vurderer å heller bare kjøpe flere, enn å bruke opp en dag med å vandre opp og ned til vaskekjelleren og vaske tøy.

Haha. Det er veldig befriende å bare kjøpe nye sokker i alle fall!

Er du som meg? Har aldri blitt solbrent, bare veldig brun. :P

Jeg blir solbrent på ferie ja, feks rett fra 4 grader og regn i ukesvis, til 32 grader i Hellas, uten solkrem. Da ble jeg brent :P Men så lenge jeg holder meg innenlands berger jeg stort sett bra :)

Nåja... Du skulle sett hodet mitt når det var bra vær en periode på våren i år. Panna var rau og au.

Solhatt neste!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

hyttetur på 2. veka

Skrevet

hyttetur på 2. veka

Derfor du er så stille for tiden? Hva driver dere med? Bygger korthus?

Skrevet (endret)

Derfor du er så stille for tiden? Hva driver dere med? Bygger korthus?

derfor eg er så stille, ja. me leiter etter krabbe, reker, sjøstjerner og anna knæsk. når kvelden kjem kastar me dei uti sjøen att og startar på nytt neste dag. slik går dagane på hyttetur Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

derfor eg er så stille, ja. me leiter etter krabbe, reker, sjøstjerner og anna knæsk. når kvelden kjem kastar me dei uti sjøen att og startar på nytt neste dag. slik går dagane på hyttetur

Krabbe krabbe krabbeklooooo

Skrevet

Ingen har plusset forslaget mitt om Top Gun i "Film på date" tråden... Er det mulig?

Skrevet

Krabbe krabbe krabbeklooooo

i undikken!!
Skrevet

Ingen har plusset forslaget mitt om Top Gun i "Film på date" tråden... Er det mulig?

Alt er mulig :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...