Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag har jeg kjørt tilsammen 2 timer for å få to stikk i armen, herlig<3

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Idag har jeg kjørt tilsammen 2 timer for å få to stikk i armen, herlig<3

Det må ha vært en veldig liten tatovering

Skrevet

Det må ha vært en veldig liten tatovering

Det kom ikke engang blekk, tror det kalles for sprøyter:/

Skrevet

Drittdag på jobb, og nå har jeg vondt i hodet så det ligger an til å bli en drittkveld :P *sutre*

Skrevet

Paracet hjelper. :jepp:

Ikke så bra som søvn!
Skrevet (endret)

Hater blomster, hva skal jeg med dem? Se de visne ? De kan holde seg utenfor dørstokken :haar:

Endret av Evilposelos
Gjest Gunfreak
Skrevet

Hater blomster, hva skal jeg med dem? Se de visne ? De kan holde seg utenfor dørstokken :haar:

Da skal jeg gå til plantasjen, kjøpe 5 palmer, 10 rodedendroer, 2000 roser, 5000 liljer, 10 000 tulipaner og sende de alle til deg.

Skrevet

Da skal jeg gå til plantasjen, kjøpe 5 palmer, 10 rodedendroer, 2000 roser, 5000 liljer, 10 000 tulipaner og sende de alle til deg.

Og jeg tar fram katalogen, lukker øynene, åpner boka på en tilfeldig side og peker på et tilfeldig navn. Til den personen sender jeg alt sammen, merket som ukjent avsender. :fnise:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

fader, kor fort klokka går....

Gjest Gunfreak
Skrevet

Og jeg tar fram katalogen, lukker øynene, åpner boka på en tilfeldig side og peker på et tilfeldig navn. Til den personen sender jeg alt sammen, merket som ukjent avsender. :fnise:

Nei, fordi jeg sender plantene sammen med albansk mafia som sier de vil knuse kneskålene dine om du ikke tar dem i mot!!! :balltre: (albansk mafia smily)

Skrevet

Nei, fordi jeg sender plantene sammen med albansk mafia som sier de vil knuse kneskålene dine om du ikke tar dem i mot!!! :balltre: (albansk mafia smily)

Det må koste mye penger. At du vil meg gidder å bruke så mye penger på å ta knekken på meg, skjønner ikke jeg.

Gjest Gunfreak
Skrevet (endret)

Det må koste mye penger. At du vil meg gidder å bruke så mye penger på å ta knekken på meg, skjønner ikke jeg.

An evil genius never thinks of money, only beeing evil and a genius

Endret av Gunfreak
Skrevet

Er dette grunnen til at din reservemor stikker til deg mat? Du bruker alle pengene dine på Plantasjen?

Skrevet

fader, kor fort klokka går....

Minst like fort som kalenderen!
Skrevet

Jeg vil soooooooooove

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Minst like fort som kalenderen!

dei har eit kappløp...

Skrevet
935577_558489047550505_61098404_n.jpg
  • Liker 1
Skrevet

Jeg mistet solbrillene mine i doen på Kristiania idag. Ææææææsj!!! Det er så ekkelt, ekkelt, ekkelt!!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...