QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #3401 Skrevet 9. mai 2013 Der jeg bor? Vestlandet? Ja. Men jeg har jo ikke ofte vondt i hodet når jeg er hos meg selv. Når jeg er hos denne kompisen derimot. Jeg tenkte kanskje det muligens er noe sopp eller noe i lufta der. Om det lukter jord eller kjeller der han bor? Da er det muggsopp.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #3402 Skrevet 9. mai 2013 Akkurat når jeg leste det så fikk jeg vondt i hodet. Har hatt det endel i det siste. Det er kjipt, jeg har også hatt det i det siste.
Singha Skrevet 9. mai 2013 #3403 Skrevet 9. mai 2013 Om det lukter jord eller kjeller der han bor? Da er det muggsopp. Tror ikke det. Og han er egentlig flinkere til å vaske og sånt enn meg. Får man vondt i hodet av muggsopp? Jeg synes egentlig han selv og ofte klager over å være dårlig/ha vondt i hodet. Men jeg har ikke giddet å snakke om det med han av forskjellige grunner.
Minya Skrevet 9. mai 2013 #3406 Skrevet 9. mai 2013 Tror ikke det. Og han er egentlig flinkere til å vaske og sånt enn meg. Får man vondt i hodet av muggsopp? Jeg synes egentlig han selv og ofte klager over å være dårlig/ha vondt i hodet. Men jeg har ikke giddet å snakke om det med han av forskjellige grunner. Ja, man kan få hodepine av å være i et rom/hus/leilighet med muggsopp. Men du kan også få vondt i hodet av tung luft, som det gjerne blir hvis kompisen din ikke lufter, spesielt om sola har stått rett inn vinduene i løpet av dagen. Det kan også komme av stillingen du sitter i mens du spiller, særlig om du blir halvveis liggende i en sofa hvor du får en rar vinkling på nakken. 1
Singha Skrevet 9. mai 2013 #3407 Skrevet 9. mai 2013 Ja, man kan få hodepine av å være i et rom/hus/leilighet med muggsopp. Men du kan også få vondt i hodet av tung luft, som det gjerne blir hvis kompisen din ikke lufter, spesielt om sola har stått rett inn vinduene i løpet av dagen. Det kan også komme av stillingen du sitter i mens du spiller, særlig om du blir halvveis liggende i en sofa hvor du får en rar vinkling på nakken. Spiller ved et spisebord. Lufter ved antydning til tung luft. Jaja. Får vel kanskje gå på leit etter muggsopp.
skruf Skrevet 10. mai 2013 #3409 Skrevet 10. mai 2013 I morges var jeg jordmor!! Pusekatten vår fikk 4 små nøster idag, verdens skjønneste kattunger 1
Hirondelle Skrevet 10. mai 2013 #3410 Skrevet 10. mai 2013 Spiller ved et spisebord. Lufter ved antydning til tung luft. Jaja. Får vel kanskje gå på leit etter muggsopp. Kanskje du trenger briller/har feil styrke på de du evt har? Det å få mye vondt i hodet av å spille kan også være pga stor belastning for øynene og musklene i nakken. Om du spiller mye hjemme uten problemer, så kan det selvfølgelig være noe i luften hos han, men mest sannsynlig er du sliten selv Øynene og hjernen jobber på høygir under all stimulien.....
Singha Skrevet 10. mai 2013 #3411 Skrevet 10. mai 2013 Kanskje du trenger briller/har feil styrke på de du evt har? Det å få mye vondt i hodet av å spille kan også være pga stor belastning for øynene og musklene i nakken. Om du spiller mye hjemme uten problemer, så kan det selvfølgelig være noe i luften hos han, men mest sannsynlig er du sliten selv Øynene og hjernen jobber på høygir under all stimulien..... Briller byttet jeg nylig. Og det er ikke snakk om dataspill, så den visuelle stimulien er liten.
Hirondelle Skrevet 10. mai 2013 #3412 Skrevet 10. mai 2013 Briller byttet jeg nylig. Og det er ikke snakk om dataspill, så den visuelle stimulien er liten. Oki, jaaa, da vil jeg også tro at det har noe med luften å gjøre!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #3413 Skrevet 10. mai 2013 Du må ikke være redd for å si det kanskje er muggsopp altså, det er viktig å bekjempe den så tidlig som mulig. Det er vanskelig for den som bor der å lukte det, for han/hun er der hver dag. Det skal lukte jord og kjeller.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #3414 Skrevet 10. mai 2013 ^ this. Dro svaret ditt inn i denne tråden Hva betyr det tegnet?
Gjest badeand1 Skrevet 10. mai 2013 #3415 Skrevet 10. mai 2013 Dro svaret ditt inn i denne tråden Hva betyr det tegnet? Jeg skjønte ikke en dritt nå. Pil opp til innlegget vel
Gjest Teemo Skrevet 10. mai 2013 #3416 Skrevet 10. mai 2013 Dro svaret ditt inn i denne tråden Hva betyr det tegnet? Jeg skjønte ikke en dritt nå. Pil opp til innlegget vel Jeg tror dere er sjelevenner.
Gjest badeand1 Skrevet 10. mai 2013 #3418 Skrevet 10. mai 2013 Jeg tror dere er sjelevenner. Neinei. Du er.
Gjest badeand1 Skrevet 10. mai 2013 #3420 Skrevet 10. mai 2013 MAKES NO SENSE AT ALL Du er min sjelevenn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå