Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3221 Skrevet 5. mai 2013 Enten finnes det større smarties-rør enn eg er vant med, eller så har eg ein jævlig brei kuk. Joda, det går fint her. Familien reiste him itte frokost så nå lure eg litt på ka eg ska ta meg te i London aleina på ein mandag. Hotellet har basseng og eg har med pensum, så backupplanen e sikra men det e jo litt kjipt å væra her og bare lesa. Skjønt, sikkert merr effektivt enn å lesa hima. ein sit ikkje på eit hotel i London eg les pensum!!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3222 Skrevet 5. mai 2013 men over til noko anna; når eg får PM så får eg varsel på mail....mailen min er stappfull av PM varslingar frå KG. Eg trudde eg hadde endra det, men tydlegvis ikkje. Er det nokon her som kan hjelpa? (det går sikkert fortare her enn på spm til adm)
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3223 Skrevet 5. mai 2013 men over til noko anna; når eg får PM så får eg varsel på mail....mailen min er stappfull av PM varslingar frå KG. Eg trudde eg hadde endra det, men tydlegvis ikkje. Er det nokon her som kan hjelpa? (det går sikkert fortare her enn på spm til adm) Slå av epost-varsel på alle valg under "private meldinger?"
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3224 Skrevet 5. mai 2013 eg har gjort det.... ver snill og send meg ei PM slik at eg får testa.
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3225 Skrevet 5. mai 2013 eg har gjort det.... ver snill og send meg ei PM slik at eg får testa. sendt!
Gjest Gunfreak Skrevet 5. mai 2013 #3227 Skrevet 5. mai 2013 takk! Men nå får du jo ikke varsel når jeg sender deg kuk bilder!! tenk på alle de fine kukene du kommer til å gå glipp av!!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3228 Skrevet 5. mai 2013 Men nå får du jo ikke varsel når jeg sender deg kuk bilder!! tenk på alle de fine kukene du kommer til å gå glipp av!! eg får varsel her på KG, men ikkje på mail... Kvar gong eg opna mailen min så hadde eg bøttevis med varsler om PM og det var litt slitsomt å sletta dei kvar gong. (ikkje meint å vera innbilsk altså!!) Så berre send kukbileter du ,Gunny!
Singha Skrevet 5. mai 2013 #3229 Skrevet 5. mai 2013 ein sit ikkje på eit hotel i London eg les pensum!! Foreslå noe bedre då.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3230 Skrevet 5. mai 2013 Foreslå noe bedre då. pub, svømme, ØL, kikke på damer, shoppe, Picadilly Circus, Big Ben, ØL, London eye, Madame Tussauds, Covent Garden Tate Modern, Victoria & Albert Museum, Natural History Museum, Science Museum og sjølvsagt National Museum
Singha Skrevet 5. mai 2013 #3231 Skrevet 5. mai 2013 piub, svømme, ØL, kikke på damer, shoppe, Picadilly Circus, Big Ben, ØL, London eye, Madame Tussauds, Covent Garden Tate Modern, Victoria & Albert Museum, Natural History Museum, Science Museum og sjølvsagt National Museum Been there done that.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3232 Skrevet 5. mai 2013 Been there done that. gå på BHshopping for meg?
Singha Skrevet 5. mai 2013 #3233 Skrevet 5. mai 2013 gå på BHshopping for meg? Kje vær frekk. Så store pupper har eg ikkje.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3235 Skrevet 5. mai 2013 Kje vær frekk. Så store pupper har eg ikkje. lol? større utval i min storleik i London. Nei, Singha så store har du ikkje....
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3236 Skrevet 5. mai 2013 større utval i min storleik i London. Nei, Singha så store har du ikkje.... Ah, da er jeg med!
Singha Skrevet 5. mai 2013 #3237 Skrevet 5. mai 2013 større utval i min storleik i London. Nei, Singha så store har du ikkje.... Du vil virkelig la ein mann velga BH te deg?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3238 Skrevet 5. mai 2013 Du vil virkelig la ein mann velga BH te deg? du kunne jo fått måla? Du tek det vel ikkje på augesynet? også ville eg jo sagt kva eg likar.....
Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #3239 Skrevet 5. mai 2013 Urk. Lett fyllesyk. Går på badet, ser den nye flasken med bodyscrub jeg har kjøpt. Ville lukte på. Så tok litt og vasket hendene meg. Mmmhm, lukter godt. Tilbake til sofaen og forsyner meg med et jordbær. Og under neglen min var det en dæsj bodyscrub som ikke var skylt bort. Dette er to timer siden. Det smaker fortsatt såpe og tunga mi har fått peeling av badesalt.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #3240 Skrevet 5. mai 2013 Jeg føler meg som den gamle hurpa som var skeptisk til meg da jeg var i slutten av tenårene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå