Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Enten finnes det større smarties-rør enn eg er vant med, eller så har eg ein jævlig brei kuk.

Joda, det går fint her. Familien reiste him itte frokost så nå lure eg litt på ka eg ska ta meg te i London aleina på ein mandag. Hotellet har basseng og eg har med pensum, så backupplanen e sikra men det e jo litt kjipt å væra her og bare lesa. Skjønt, sikkert merr effektivt enn å lesa hima.

ein sit ikkje på eit hotel i London eg les pensum!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men over til noko anna;

når eg får PM så får eg varsel på mail....mailen min er stappfull av PM varslingar frå KG. Eg trudde eg hadde endra det, men tydlegvis ikkje. Er det nokon her som kan hjelpa? (det går sikkert fortare her enn på spm til adm)

Skrevet

men over til noko anna;

når eg får PM så får eg varsel på mail....mailen min er stappfull av PM varslingar frå KG. Eg trudde eg hadde endra det, men tydlegvis ikkje. Er det nokon her som kan hjelpa? (det går sikkert fortare her enn på spm til adm)

Slå av epost-varsel på alle valg under "private meldinger?"
Skrevet

eg har gjort det....

ver snill og send meg ei PM slik at eg får testa.

Skrevet

eg har gjort det....

ver snill og send meg ei PM slik at eg får testa.

sendt!
Gjest Gunfreak
Skrevet

takk!

Men nå får du jo ikke varsel når jeg sender deg kuk bilder!! tenk på alle de fine kukene du kommer til å gå glipp av!!

Skrevet

Men nå får du jo ikke varsel når jeg sender deg kuk bilder!! tenk på alle de fine kukene du kommer til å gå glipp av!!

eg får varsel her på KG, men ikkje på mail...

Kvar gong eg opna mailen min så hadde eg bøttevis med varsler om PM og det var litt slitsomt å sletta dei kvar gong. (ikkje meint å vera innbilsk altså!!)

Så berre send kukbileter du ,Gunny!

Skrevet

ein sit ikkje på eit hotel i London eg les pensum!!

Foreslå noe bedre då.

Skrevet

Foreslå noe bedre då.

pub, svømme, ØL, kikke på damer, shoppe, Picadilly Circus, Big Ben, ØL, London eye, Madame Tussauds, Covent Garden Tate Modern, Victoria & Albert Museum, Natural History Museum, Science Museum og sjølvsagt National Museum

Skrevet

piub, svømme, ØL, kikke på damer, shoppe, Picadilly Circus, Big Ben, ØL, London eye, Madame Tussauds, Covent Garden Tate Modern, Victoria & Albert Museum, Natural History Museum, Science Museum og sjølvsagt National Museum

Been there done that.

Skrevet

Been there done that.

gå på BHshopping for meg?

Skrevet

Kje vær frekk. Så store pupper har eg ikkje.

Skrevet

lol?
Skrevet

Kje vær frekk. Så store pupper har eg ikkje.

lol?

større utval i min storleik i London. Nei, Singha så store har du ikkje....

Skrevet

Ah, da er jeg med!
Skrevet

Du vil virkelig la ein mann velga BH te deg?

Skrevet

Du vil virkelig la ein mann velga BH te deg?

du kunne jo fått måla? Du tek det vel ikkje på augesynet?

også ville eg jo sagt kva eg likar.....

Gjest Tirkes
Skrevet

Urk. Lett fyllesyk. Går på badet, ser den nye flasken med bodyscrub jeg har kjøpt. Ville lukte på. Så tok litt og vasket hendene meg. Mmmhm, lukter godt. Tilbake til sofaen og forsyner meg med et jordbær. Og under neglen min var det en dæsj bodyscrub som ikke var skylt bort.

Dette er to timer siden. Det smaker fortsatt såpe og tunga mi har fått peeling av badesalt.

Skrevet

Jeg føler meg som den gamle hurpa som var skeptisk til meg da jeg var i slutten av tenårene :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...