Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Seriøst, jeg er misantropisk tror jeg... :lete:

:5:

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Når jeg var liten brukte jeg å klatre i trær i helgene og etter skolen. Jeg fikk ha langt hår av fattern også brukte jeg et svart pannebånd som for å holde håret på plass hvis det var nødvendig. Mest hadde jeg håret over fordi jeg synes det var kult. Jeg fikk også klatrehansker, buksene ble slitte og t-skjorta havnet utenfor boksa. Sånn gikk jeg på skolen, og DU DÆVEN så mye 'tipper gore'-klanen (min fellesbetegnelse for femnazier, rødstrømper, kristninger/kulturellt konservative og venstrenazistene etc) holdt helvete med meg...og jeg tilbake, selvfølgelig. Man skal ta hevn! :trampe:

Men helt seriøst, det var plagsomt og lite morsomt. -_-

Det burde være lover for hvilken oppmerksomhet voksne skal kunne få gi barn. :roll:

Endret av Vanemagi
Skrevet (endret)

Er det noen her som lett får kjemi med andre folk? Lurer på hvordan den man begynner å like skiller seg ut fra de andre man får kjemi med.

Aner egentlig ikke hva folk legger i det der jeg. Noen har man en bedre tone med enn andre. Noen venner man seg til etterhvert som man blir kjent. Men eh.....?Også disse som forventer kjemi med en gang. :klo:

Endret av Cordelia
Gjest Gunfreak
Skrevet

Aner egentlig ikke hva folk legger i det der jeg. Noen har man en bedre tone med enn andre. Noen venner man seg til etterhvert som man blir kjent. Men eh.....?Også disse som forventer kjemi med en gang. :klo:

Er det ikke slik man sier at på en date bruker damer 15 sekunder på å finne ut om de noen gang kommer til å ligge med daten sin!

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Er litt tidig synes jeg, for jeg har en venninne i gjengen, som hele tiden får nye guttevenner. Det hun ikke helt ser, er at guttene liker hun i begynnelsen, og tror gjerne at her skjer det noe mer. Dog, hun er bare hyggelig og vil være kompis. Så blir de litt sån, æææ, når de ser at hun har en haaaau med guttevenner :Psom koser med hun osv..

Jeg har vært borti noen slike jenter selv, og de er veldig vanskelige å lese. Er de hyggelig fordi de vil være kompis? eller er det noe mer i den "uskyldige" flørtingen. Vanskelig å bli klok på.

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

Er det ikke slik man sier at på en date bruker damer 15 sekunder på å finne ut om de noen gang kommer til å ligge med daten sin!

Ikke i min verden ihvertfall!

Er litt tidig synes jeg, for jeg har en venninne i gjengen, som hele tiden får nye guttevenner. Det hun ikke helt ser, er at guttene liker hun i begynnelsen, og tror gjerne at her skjer det noe mer. Dog, hun er bare hyggelig og vil være kompis. Så blir de litt sån, æææ, når de ser at hun har en haaaau med guttevenner :Psom koser med hun osv..

Jeg har vært borti noen slike jenter selv, og de er veldig vanskelige å lese. Er de hyggelig fordi de vil være kompis? eller er det noe mer i den "uskyldige" flørtingen. Vanskelig å bli klok på.

Det er noen som har mer draget enn andre. Vet, ikke hva det kommer av men. Mulig de rett og slett er veldig utadvent. Sånne finns det blant gutter og. Noen typer er vanskeligere å bli klokere på enn andre. Regner med at det er de typene en bør være rett fram med hva man vil hvis man ønsker noe resultat, eller i det hele tatt bli noe klokere. Jeg falt for et par av dem i yngre dager, ikke det beste hvis man er sjenert. Dømt til å mislykkes. That's life!

Endret av Cordelia
Skrevet

Det er faen meg snøstorm ute!

Skrevet

Er det noen her som lett får kjemi med andre folk? Lurer på hvordan den man begynner å like skiller seg ut fra de andre man får kjemi med.

Jeg tror det er gjensidig stort ønske om å bli kjent med hverandre som utløser det.

Skrevet

Nei, jeg finner det ut etterhvert jeg..

Skrevet

Nei, jeg finner det ut etterhvert jeg..

Fortsatt håp altså!

Skrevet

Fortsatt håp altså!

Vi to er jo kjærester vi.

Skrevet

Vi to er jo kjærester vi.

U wish!

Skrevet

Drittunge

Du som har passende avatar til den beskrivelsen.

Skrevet

Du som har passende avatar til den beskrivelsen.

Stikk. Du er slem

Gjest Teemo
Skrevet

Ingen som vil være kjæresten min :(

Rart det der :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Stikk. Du er slem

Pøh. Du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...