Strange Doll Skrevet 2. mai 2013 #3061 Skrevet 2. mai 2013 Bergen er best om du liker å være rundt bergensere og at det regner så mye at det siver inn i hjernen(det er sånn man får en bergensere, normale mennesker flytter dit, så får de vannskade på hjernen og da blir de bergensere med den kjente talefeilen sin) Sånn som meg?
Minya Skrevet 2. mai 2013 #3062 Skrevet 2. mai 2013 Åååååå, kan de ikke svare snart? Jeg er så kattungesjuk at jeg holder på å dævve! (har sendt mail til omplassering om muligheten for å adoptere en kattunge selv om vi har en katt fra før som ikke er spesielt fan av andre voksne katter)
Gjest Gunfreak Skrevet 2. mai 2013 #3063 Skrevet 2. mai 2013 Sånn som meg? Nei du er enten unntaket eller så har du bare ikke bodd der lenge nok
Gjest Gunfreak Skrevet 2. mai 2013 #3065 Skrevet 2. mai 2013 QFT! Jeg saksøker deg, det er quote mining!! og bare rasister og kreasjonister driver med slikt!! Det er desuten min hellige oppgave som patriotisk osloboer og snakke stygt om bergen og bergensere til en hver tid, vi har alle en kvote hvor vi må fornærme så så mange bergensere i uka, ellers får vi ikke bo innen for ring 3.
Singha Skrevet 2. mai 2013 #3066 Skrevet 2. mai 2013 Jeg saksøker deg, det er quote mining!! og bare rasister og kreasjonister driver med slikt!! Kan media så kan jeg.
Strange Doll Skrevet 2. mai 2013 #3067 Skrevet 2. mai 2013 Nei du er enten unntaket eller så har du bare ikke bodd der lenge nok Naaaaaaaaw :-)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #3068 Skrevet 2. mai 2013 Er "Lille venn" en hersketeknikk? Jeg trodde det bare var søtt jeg.
Gjest Gunfreak Skrevet 2. mai 2013 #3069 Skrevet 2. mai 2013 Er "Lille venn" en hersketeknikk? Jeg trodde det bare var søtt jeg. Er noe man sier til barn når de spør om noe dumt eller gjør noe dumpt, så sier du det til et voksent menneske du diskuterer med, prøver du å gjøre dem mindre og "yngre" enn deg, og derfor vet du mer enn dem. Skjønner du nå lille venn?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #3070 Skrevet 2. mai 2013 Er noe man sier til barn når de spør om noe dumt eller gjør noe dumpt, så sier du det til et voksent menneske du diskuterer med, prøver du å gjøre dem mindre og "yngre" enn deg, og derfor vet du mer enn dem. Skjønner du nå lille venn? Vil ikke skjønne det Det er søtt
Gjest badeand1 Skrevet 2. mai 2013 #3071 Skrevet 2. mai 2013 (endret) Gud hørte på meg. 30 minutter lvl 3 på elipsemaskinen ble det. Er lille venn en hersketeknikk?? Det forklarer så mye. Endret 2. mai 2013 av Mortem
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #3072 Skrevet 2. mai 2013 Gud hørte på meg. 30 minutter lvl 3 på elipsemaskinen ble det. Er lille venn en hersketeknikk?? Det forklarer så mye. Nei, lille venn er bare søtt Når man sier det i en krangel, skjønner jeg jo.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #3073 Skrevet 2. mai 2013 Da vil det si at du har brukt hersketeknikk på meg da Gun? Det fungerte ikke
Vulpes Skrevet 2. mai 2013 #3075 Skrevet 2. mai 2013 Advarsel til alle jålete jenter: Vær forsiktig med vippetangen! Da jeg skulle krølle vippene i dag klarte jeg, mens jeg knep rundt vippene med tangen, å glippe taket slik at vippetangen ble vridd ned og til siden. Det nappet ganske kraftig i øyelokket, men tøff som jeg er tenkte jeg at shit au, litt smerte tåler man da. Det går over på noen minutter. Ingenting å grine for. Men så så jeg ned på vippetangen. Og der satt nesten alle vippene mine, gitt. I hvert fall så det sånn ut, det var en hel svær klase! Da var jeg ikke like tøff i trynet lenger. Jeg har heldigvis litt vipper igjen altså, men i den ytre kanten på høyre øye er det nå litt vel stort mellomrom mellom hver vippe. Takk og lov for at jeg har både vippelim og falske punktvipper liggende (Og takk og lov for at vipper vokser ut igjen!) I tillegg klarte jeg å tråkke ganske kraftig over på høye hæler da jeg løp til toget på Nationaltheatret. Auuee. Var ganske vondt i starten, mens nå er det for det meste bare varmt og numment. Håper jeg ikke våkner med klumpfot i morgen.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #3076 Skrevet 2. mai 2013 Advarsel til alle jålete jenter: Vær forsiktig med vippetangen! Da jeg skulle krølle vippene i dag klarte jeg, mens jeg knep rundt vippene med tangen, å glippe taket slik at vippetangen ble vridd ned og til siden. Det nappet ganske kraftig i øyelokket, men tøff som jeg er tenkte jeg at shit au, litt smerte tåler man da. Det går over på noen minutter. Ingenting å grine for. Men så så jeg ned på vippetangen. Og der satt nesten alle vippene mine, gitt. I hvert fall så det sånn ut, det var en hel svær klase! Da var jeg ikke like tøff i trynet lenger. Jeg har heldigvis litt vipper igjen altså, men i den ytre kanten på høyre øye er det nå litt vel stort mellomrom mellom hver vippe. Takk og lov for at jeg har både vippelim og falske punktvipper liggende (Og takk og lov for at vipper vokser ut igjen!) I tillegg klarte jeg å tråkke ganske kraftig over på høye hæler da jeg løp til toget på Nationaltheatret. Auuee. Var ganske vondt i starten, mens nå er det for det meste bare varmt og numment. Håper jeg ikke våkner med klumpfot i morgen.
Gjest Gunfreak Skrevet 2. mai 2013 #3077 Skrevet 2. mai 2013 Da vil det si at du har brukt hersketeknikk på meg da Gun? Det fungerte ikke Hvordan vet du at det ikke funket? De funket faktisk så bra at du ikke en gang vet det funka!! Advarsel til alle jålete jenter: Vær forsiktig med vippetangen! Da jeg skulle krølle vippene i dag klarte jeg, mens jeg knep rundt vippene med tangen, å glippe taket slik at vippetangen ble vridd ned og til siden. Det nappet ganske kraftig i øyelokket, men tøff som jeg er tenkte jeg at shit au, litt smerte tåler man da. Det går over på noen minutter. Ingenting å grine for. Men så så jeg ned på vippetangen. Og der satt nesten alle vippene mine, gitt. I hvert fall så det sånn ut, det var en hel svær klase! Da var jeg ikke like tøff i trynet lenger. Jeg har heldigvis litt vipper igjen altså, men i den ytre kanten på høyre øye er det nå litt vel stort mellomrom mellom hver vippe. Takk og lov for at jeg har både vippelim og falske punktvipper liggende (Og takk og lov for at vipper vokser ut igjen!) I tillegg klarte jeg å tråkke ganske kraftig over på høye hæler da jeg løp til toget på Nationaltheatret. Auuee. Var ganske vondt i starten, mens nå er det for det meste bare varmt og numment. Håper jeg ikke våkner med klumpfot i morgen. Vel du er ødelagt, ingen man vil ha deg nå,(med manglene øyevipper og slikt) men jeg kan ta deg da, siden jeg er snill,
Singha Skrevet 2. mai 2013 #3079 Skrevet 2. mai 2013 Gud hørte på meg. 30 minutter lvl 3 på elipsemaskinen ble det. Er lille venn en hersketeknikk?? Det forklarer så mye. Bare lvl 3, lille venn? Demonstrerte det for deg, jeg.
Singha Skrevet 2. mai 2013 #3080 Skrevet 2. mai 2013 Er "Lille venn" en hersketeknikk? Jeg trodde det bare var søtt jeg. Det handler om kontekst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå