Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Problemet er at jeg er så jævlig sta at jeg vil tjene pengene selv, eller vinne de på egen lottospilling. :sjokkert::jolie::grine::ler::klo::overrasket:

Du tjener jo de selv med å gjøre ting med meg :opplyser:

Forventer ikke et sexløst ekteskap heller, desuten er det flere menn på dette forumet som mener at koner bare har sex med mennene sine for å få penger og gaver. Og de må jo ha rett fordi dem er på internett og alle på internett har rett. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hva slags parasitt anbefaler du?

De som sitter seg i hjernen til folk. Litt skummelt egentlig, for de får deg til å gjøre rare ting.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Noen som er våken?

Nei jeg er dø, men har vært på mye på nett at den døde kroppen min skriver på nett enda, selv om jeg har vært død i uker nå, rett og slett en innebyggd reflex

Skrevet

Det er jo nice, jeg er jo knall trøtt. Noe som faktisk er værre enn når jeg er full.

Skrevet

Noen som er våken?

*Kjenner etter*

Skrevet

Hva kjenner du?

Kjenner jeg er litt usikker. Kan katatoni regnes som våken?

Skrevet

Kjenner jeg er litt usikker. Kan katatoni regnes som våken?

Selvfølgelig? Hvis ikke det kan, hva kan?

Skrevet

Selvfølgelig? Hvis ikke det kan, hva kan?

Det er jo en forbedring fra tidligere zombietilstand. Nå venter jeg bare på ovetrøtthetens hyperaktivitet.

Skrevet

Det er jo en forbedring fra tidligere zombietilstand. Nå venter jeg bare på ovetrøtthetens hyperaktivitet.

Overtrøtthet er jo kjempe gøy! Hallo, gief liksom..

Skrevet

Overtrøtthet er jo kjempe gøy! Hallo, gief liksom..

Billig fyll!

Skrevet (endret)

Som sagt, jeg er værre når jeg er trøtt, enn når jeg er full... Skriver helt uforståelig, ingen sammenheng i noe :P Klarte å fornærme hun ene i går uten å gjøre det med vilje en gang.. Helt merkelig..

Endret av .-L-.
Skrevet

Som sagt, jeg er værre når jeg er trøtt, enn når jeg er full... Skriver helt uforståelig, ingen sammenheng i noe :P Klarte å fornærme hun ene i går uten å gjøre det med vilje en gang.. Helt merkelig..

Det skal jeg faktisk være enig i. Har kommet mange rare innlegg fra meg i den tilstanden gitt.

Skrevet

Ja, det var noe rart i sted som jeg ikke forstod. Aldri hørt om katatoni, :P, jaja ellers då?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg skulle gjerne betalt noen slanter for å være trøtt jeg! Usj, denne umedgjørlige døgnrytmen min altså.. :natti: (går for å "prøve" å sove)

Skrevet

Er liksom ikke trøtt nok enda føler jeg.

Skrevet

Jeg skulle gjerne betalt noen slanter for å være trøtt jeg! Usj, denne umedgjørlige døgnrytmen min altså.. :natti: (går for å "prøve" å sove)

Sov godt du!

Skrevet (endret)

Lyst å preike skit eller leke?, Cordelia.

Endret av .-L-.
Skrevet

Lyst å preike skit eller leke?, Cordelia.

Kommer stort sett bare skit ut fra kjeften min, så bring it on. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...