Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Du får tutre litt hvis han ikke oppfører seg, og si; "Storesøster SEEEEER deg".....

Edit;

Han har bare ei storesøster....

Endret av maya76
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Du får tutre litt hvis han ikke oppfører seg, og si; "Storesøster SEEEEER deg".....

Edit;

Han har bare ei storesøster....

Som du vet om!!! du du duuuu!!

Skrevet

-L-, fikk du svar?

Skrevet

Yeah, var ikke ho :P Artig, hun er sikkert veldig lik meg. Da jeg kan være veldig direkte og krass til tider her inne. Når to krasse folk krysser hverandre blir det ofte krig føler jeg. Dog, hehe (barnslig av meg ja, men JEG BLIR JO SINT) hun begynnte :P Så jeg ga hun et ganske frekt svar tilbake..

Skrevet

Staropramen.....

Bra valg. Er det begynt å bli vanlig i Norge og nå? Går en del av den når jeg er i Sverige.

Skrevet

Bra valg. Er det begynt å bli vanlig i Norge og nå? Går en del av den når jeg er i Sverige.

Sliter litt med å finne den her jeg bor... Men har fått polet til å ta den inn:)

Skrevet

Nå sitter jeg bare våken på trass.

Tror jeg skal kare meg opp av stolen og rusle til køys før jeg ender med å sitte våken til i morra tidlig.

Skrevet

Jeg vil ikke legge meg. Hater å legge meg. Vurderer å bli fulltidsstudent igjen kun for å kunne la være å legge meg.

Skrevet

Yeah, var ikke ho :P Artig, hun er sikkert veldig lik meg. Da jeg kan være veldig direkte og krass til tider her inne. Når to krasse folk krysser hverandre blir det ofte krig føler jeg. Dog, hehe (barnslig av meg ja, men JEG BLIR JO SINT) hun begynnte :P Så jeg ga hun et ganske frekt svar tilbake..

Kan du linke til det dere kranglet om?

Skrevet

Norsk cola zero smaker høgg i forhold til den australske

Skrevet

Norsk cola zero smaker høgg i forhold til den australske

Lurer på hvordan Autralsk Høgg smaker jeg egentlig. Sorry, litt overtrøtt! :fnise: Savner sitroncola.

Skrevet

Som du vet om!!! du du duuuu!!

Skrevet

Også denne da

Skrevet

1 dollar for båten 20 000kr i frakt!!

Du reparerer da den der, og kjører hjem!
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

er litt sleten i dag...

Skrevet

Sitter foran pc'en og leser dagens nyheter, mens HrMinya ligger på sofaen og promper i søvne. :skratte:

Skrevet

Spiller Magic Online eg. Snart fotball!

Skrevet

Men du har den fine avataren tebake!

Skrevet

Sitter foran pc'en og leser dagens nyheter, mens HrMinya ligger på sofaen og promper i søvne. :skratte:

:fnise: Si det til han når han våkner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...