Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ka slags amøber, og kossen klarte du få malaria?

Veit ikkje kva slaga amøber. Noko som kom med maten trur eg. Skabb som låg seg rundt alle ledd. Og malaria....Eg var i Latin Amerika. Dausjuk i to mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje eg sko prøva. Kunne godt ha mista 20 kg. :)

Skrevet

Og fett du spiser havner i tarmen,

Jeg tenkte på det fettet jeg allerede har på kroppen jeg da!

Skrevet

Det unner eg deg ikkje. Eg levda på vatn og peanøtter. Det var forferdeleg. Var innlagt på eit sjukehus på Cuba. Hygiene var eit framandord der.

Skrevet

Trodde Cuba va kjent for å ha bra helsevesen eg. Koffår blei du ikkje sendt him?

Skrevet

På Cuba er alt legehjelp gratis utan reiskapen ein treng til å utøva legehjelp. Skulle ein td ta blodprøver måtte ein kjøpe med seg utstyret til legen/sjukehuset.

Eg vart ikkje sendt heim fordi eg var vel ikkje sjuk nok. Eg var med i ei gruppe.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg tenkte på det fettet jeg allerede har på kroppen jeg da!

Nei men det har med energi ut energi inn.

Du spiser så så mye mat hver dag, du går ikke opp og ikke ned, du får bendelorm, den suger til seg noe av maten din, for det meste fett og vitaminer osv, du spiser ikke mer. Derfor veier det ikke opp for energien du mister, og da begynner kroppen å ta av fetreservene dine. Du lurer kroppen med andre ord, like mye mat inn, mindre energi ut av like mye mat, du går ned i vekt, problemet er at disse bendelormene er grådige jævler og blir de store nok, vil du gå veldig ned i vekt og ikke minst miste masse vitaminer og mineraler så du får mangel sykdommer.

Skrevet

Nei men det har med energi ut energi inn.

Du spiser så så mye mat hver dag, du går ikke opp og ikke ned, du får bendelorm, den suger til seg noe av maten din, for det meste fett og vitaminer osv, du spiser ikke mer. Derfor veier det ikke opp for energien du mister, og da begynner kroppen å ta av fetreservene dine. Du lurer kroppen med andre ord, like mye mat inn, mindre energi ut av like mye mat, du går ned i vekt, problemet er at disse bendelormene er grådige jævler og blir de store nok, vil du gå veldig ned i vekt og ikke minst miste masse vitaminer og mineraler så du får mangel sykdommer.

Jeg etterspurte noe som spiste fettet mitt. Ikke noe som stjeler vitamin og næringsinntaket mitt!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg etterspurte noe som spiste fettet mitt. Ikke noe som stjeler vitamin og næringsinntaket mitt!

Det gjør at fettet går ned også, men som med alt annet enten det er dieter, slanke kurer, og slanke pulver er det negative sider, bendelorm har kanskje flere negative sider enn visse andre ting.

Skrevet (endret)

Kun et sykehus i Havana som er rent og har de beste legene. Om man har reiseforsikring er det ingen problem å legge seg inn der. Der trenger man heller ikke gå for å kjøpe utstyr til dem.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Er det lenge siden du var på Cuba Stjerner og planeter? Da mannen min jobbet på Cuba så var det på et sykehus i Havanna, der var det bra.

Skrevet

Er det lenge siden du var på Cuba Stjerner og planeter? Da mannen min jobbet på Cuba så var det på et sykehus i Havanna, der var det bra.

Eg var der i 98 på eit sjukehus i byen Santa Clara

Skrevet

Var noen år senere han var der:)

Skrevet

oioioi.....så du Castro der borte da? Eller graven til Che?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Stjerner var der for CIA til å assassinere Castro

Skrevet (endret)

oioioi.....så du Castro der borte da? Eller graven til Che?

det gjorde eg! altså grava til Che. Såg ikkje Castro.....

300px-Che_Guevara_-_Grab_in_Santa_Clara%2C_Kuba.jpg

Her sat me og kvila i heten

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner var der for CIA til å assassinere Castro

:lur:

Skrevet

Dypt misunnelig Stjerner!

Fikk du tatt stjernetattisen forresten?

Skrevet

Dypt misunnelig Stjerner!

Fikk du tatt stjernetattisen forresten?

ventar på time

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...