Aphrodite Skrevet 3. mai 2013 #3141 Del Skrevet 3. mai 2013 Pøh. Du er. JA og du elsker meg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. mai 2013 #3142 Del Skrevet 3. mai 2013 Rart det der Rart er det ikke, men det hjelper ikke da resultatet er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. mai 2013 #3143 Del Skrevet 3. mai 2013 Rart det der Ikke vær frekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teemo Skrevet 3. mai 2013 #3144 Del Skrevet 3. mai 2013 Ikke vær frekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. mai 2013 #3145 Del Skrevet 3. mai 2013 SETT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #3146 Del Skrevet 3. mai 2013 En homofil mann kysset en mann, men så klinte han med en haug av jenter og han likte det. Men han vil ikke ha en omgang med dem? Hvordan kan man like det da? Er han bifil? Eller har han vært så lenge i skapet at han er vant til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teemo Skrevet 3. mai 2013 #3147 Del Skrevet 3. mai 2013 SETT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. mai 2013 #3148 Del Skrevet 3. mai 2013 Vel, det er jo godt å kline. Kanskje det er samme for han hvilket kjønn han kliner med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. mai 2013 #3149 Del Skrevet 3. mai 2013 Det er faenmeg det søteste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. mai 2013 #3150 Del Skrevet 3. mai 2013 Skal jeg tørre å spise en omelett igjen da? Jeg syns ikke det smaker vondt, men har problemer med konseptet å spise egg. jeg spiser egg om det er i bakevarer, men ikke egg i seg selv, kokte, eggerøre, speilegg osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. mai 2013 #3151 Del Skrevet 3. mai 2013 Samme her. egg i seg selv er litt ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. mai 2013 #3152 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Skal jeg tørre å spise en omelett igjen da? Jeg syns ikke det smaker vondt, men har problemer med konseptet å spise egg. jeg spiser egg om det er i bakevarer, men ikke egg i seg selv, kokte, eggerøre, speilegg osv osv. egg er mensen til høna! Bon apetitt! Endret 3. mai 2013 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. mai 2013 #3153 Del Skrevet 3. mai 2013 egg er mensen til høna! Bon apetitt! Ja, og kjøper man økologiske er man teoretisk en abortlege da noen av de er befruktede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. mai 2013 #3154 Del Skrevet 3. mai 2013 Ja, og kjøper man økologiske er man teoretisk en abortlege da noen av de er befruktede. jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 3. mai 2013 #3155 Del Skrevet 3. mai 2013 Æsj XD Jeg takler ikke eggeplomme, så når vi spiser stekt egg og bacon, blir som oftest plommen liggende igjen. Eller så tenker jeg fremover og skiller hviten og plommen før jeg steker og slipper å spise rundt. Men hardkokt egg i skiver på brødskiva går merkelig nok greit. Ikke om eggeplommen er kjempesvær da. For da blir det for mye plomme og for lite "egg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. mai 2013 #3156 Del Skrevet 3. mai 2013 Æsj XD Jeg takler ikke eggeplomme, så når vi spiser stekt egg og bacon, blir som oftest plommen liggende igjen. Eller så tenker jeg fremover og skiller hviten og plommen før jeg steker og slipper å spise rundt. Men hardkokt egg i skiver på brødskiva går merkelig nok greit. Ikke om eggeplommen er kjempesvær da. For da blir det for mye plomme og for lite "egg". Jeg kan i hvertfall ikke spise speilegg, da ser man jo at det er EGG!! ser jo bare ut som et flatt egg, det er hvit og har gul plomme, med omelett ser det i hvertfall ut som en pannekakeish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 3. mai 2013 #3157 Del Skrevet 3. mai 2013 Omelett fikk jeg aversjoner mot etter at vi spiste det litt for ofte til frokost på lørdager da jeg var yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 3. mai 2013 #3158 Del Skrevet 3. mai 2013 Årets første rekemiddag. Satan så mett :--D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 3. mai 2013 #3159 Del Skrevet 3. mai 2013 egg er mensen til høna! Bon apetitt! Det der er rett og slett ikke rettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #3160 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Årets første rekemiddag. Satan så mett :--D Årets første rekemiddag. Satan så mett :--D Årets første rekemiddag. Satan så mett :--D Årets første rekemiddag. Satan så mett :--D Omnom jeg fikk også lyst på reker Oi hva skjedde Endret 3. mai 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå