skruf Skrevet 22. april 2013 #2401 Del Skrevet 22. april 2013 Tror de hadde funnet det da. Tok både urinprøve og blodprøve. Sto 4-5 negative på bare urinprøven. Jeg vet ikke hva jeg ble testet for ved noe av det, men blodprøven var negativ den også. Jeg må nok ta den mye fryktede slangen ned i magen, men er livredd for det Håper du slipper slange, både den ene og den andre veien! Faren min måtte svelge slange pga magesår, men det satt så langt nede at det, til hans store skrekk, ble slange andre veien og.... Denne her er hysterisk morsom ; http://eivindlund.wordpress.com/2012/09/30/ballongen/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 22. april 2013 #2402 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Tror de hadde funnet det da. Tok både urinprøve og blodprøve. Sto 4-5 negative på bare urinprøven. Jeg vet ikke hva jeg ble testet for ved noe av det, men blodprøven var negativ den også. Jeg må nok ta den mye fryktede slangen ned i magen, men er livredd for det Har hørt at i noen land så er de så dumme at de inntar parasitter med vilje for at de skal ta opp en del av næringen menneskene spiser. Ikke så veldig lurt, men de holder seg gjerne tynnere da. Håper det går bra med deg Og at de finner ut av det! Endret 22. april 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. april 2013 Forfatter #2403 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Håper du slipper slange, både den ene og den andre veien! Faren min måtte svelge slange pga magesår, men det satt så langt nede at det, til hans store skrekk, ble slange andre veien og.... Denne her er hysterisk morsom ; http://eivindlund.wo...9/30/ballongen/ Jeg er nok pent nødt til det, men smerten ligger øverst i magesekken, så blir nok ikke i endetarmen. Synes ikke den historien var morsom. Om det er tilfelle, er det maktmisbruk fra legen sin side. Har hørt at i noen land så er de så dumme at de inntar parasitter med vilje for at de skal ta opp en del av næringen menneskene spiser. Ikke så veldig lurt, men de holder seg gjerne tynnere da. Håper det går bra med deg Og at de finner ut av det! Ja, jeg har også hørt at noen bruker dop til det. Det er jo enda verre, men jeg har ikke gjort noen av tingene. Jeg har tatt flere tester tidligere, hadde det samme. Det gikk over en stund da jeg tok syredempende medisiner, men så kom det tilbake igjen. 2. gangen det har kommet tilbake nå, så legen sender meg nok til undersøkelse av magesekken. Takk Endret 22. april 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 22. april 2013 #2404 Del Skrevet 22. april 2013 Finnes det fettspisende parasitter eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. april 2013 Forfatter #2405 Del Skrevet 22. april 2013 Finnes det fettspisende parasitter eller lignende? Bendelorm? Man skal gå ned i vekt av dem hvertfall. Høres ekkelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 22. april 2013 #2406 Del Skrevet 22. april 2013 Bendelorm? Man skal gå ned i vekt av dem hvertfall. Høres ekkelt ut Ja man går ned i vekt, men ikke så mye, med mindre den er veldig stor, og den spiser mer næring og ting du trenger enn fett, så du får ofte mangel på vitaminer og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. april 2013 #2407 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg er nok pent nødt til det, men smerten ligger øverst i magesekken, så blir nok ikke i endetarmen. Synes ikke den historien var morsom. Om det er tilfelle, er det maktmisbruk fra legen sin side. Ja, jeg har også hørt at noen bruker dop til det. Det er jo enda verre, men jeg har ikke gjort noen av tingene. Jeg har tatt flere tester tidligere, hadde det samme. Det gikk over en stund da jeg tok syredempende medisiner, men så kom det tilbake igjen. 2. gangen det har kommet tilbake nå, så legen sender meg nok til undersøkelse av magesekken. Takk Det er jo et kåseri, med masse overdrivelse:) Synes den var kjempemorsom jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 22. april 2013 #2408 Del Skrevet 22. april 2013 Yay maler star trek skip. ferdig med 6 klingon bird of preys og nå maler jeg en 2 galor og 1 keldon class skip for cardassia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. april 2013 #2409 Del Skrevet 22. april 2013 Stappmett etter en bedre middag jeg. Mannen fikk ønske seg middag idag, siden vi har bryllupsdag, og valget ble finnbiff med potetmos og rørte tyttebær. Kake fikk han og ønske seg, så det ble ostekake som jeg lagde igår:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jean Valjean Skrevet 22. april 2013 #2410 Del Skrevet 22. april 2013 Det tar meg 8 minutter og gå rundt kirkegården som ligger rett ved her hvor jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. april 2013 Forfatter #2411 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Det tar meg 8 minutter og gå rundt kirkegården som ligger rett ved her hvor jeg bor. Du bor i skien? Endret 22. april 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jean Valjean Skrevet 22. april 2013 #2412 Del Skrevet 22. april 2013 Du bor i skien? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 22. april 2013 #2413 Del Skrevet 22. april 2013 Bendelormer kan bli ganske lange... Ikke anbefalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. april 2013 Forfatter #2414 Del Skrevet 22. april 2013 Bendelormer kan bli ganske lange... Ikke anbefalt. Nei, hva slags parasitt anbefaler du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. april 2013 #2415 Del Skrevet 22. april 2013 Skabb, malaria og amøber er ein fin cocktail. Gjekk ned 20 kg på to mnd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. april 2013 Forfatter #2416 Del Skrevet 22. april 2013 Høres helt naturlig ut å smitte seg selv med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 22. april 2013 #2417 Del Skrevet 22. april 2013 Skabb, malaria og amøber er ein fin cocktail. Gjekk ned 20 kg på to mnd.... Bare kjøp riktig amøbe, kjøper du feil krabber den opp i hode og begynner å spise hjernen din, greit nok hjernen er ca. 2kg med fett, men det er kjennerelt fett du bør ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 22. april 2013 #2418 Del Skrevet 22. april 2013 Bendelorm? Man skal gå ned i vekt av dem hvertfall. Høres ekkelt ut Tviler på bendelorm eter fett. De ligger vel i tarmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 22. april 2013 #2419 Del Skrevet 22. april 2013 Skabb, malaria og amøber er ein fin cocktail. Gjekk ned 20 kg på to mnd.... Ka slags amøber, og kossen klarte du få malaria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 22. april 2013 #2420 Del Skrevet 22. april 2013 Tviler på bendelorm eter fett. De ligger vel i tarmen? Og fett du spiser havner i tarmen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå