Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Tror de hadde funnet det da. Tok både urinprøve og blodprøve. Sto 4-5 negative på bare urinprøven. Jeg vet ikke hva jeg ble testet for ved noe av det, men blodprøven var negativ den også. Jeg må nok ta den mye fryktede slangen ned i magen, men er livredd for det :fnise:

Håper du slipper slange, både den ene og den andre veien! Faren min måtte svelge slange pga magesår, men det satt så langt nede at det, til hans store skrekk, ble slange andre veien og....

Denne her er hysterisk morsom :fnise: ;

http://eivindlund.wordpress.com/2012/09/30/ballongen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de hadde funnet det da. Tok både urinprøve og blodprøve. Sto 4-5 negative på bare urinprøven. Jeg vet ikke hva jeg ble testet for ved noe av det, men blodprøven var negativ den også. Jeg må nok ta den mye fryktede slangen ned i magen, men er livredd for det :fnise:

Har hørt at i noen land så er de så dumme at de inntar parasitter med vilje for at de skal ta opp en del av næringen menneskene spiser. Ikke så veldig lurt, men de holder seg gjerne tynnere da. Håper det går bra med deg :) Og at de finner ut av det!

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper slange, både den ene og den andre veien! Faren min måtte svelge slange pga magesår, men det satt så langt nede at det, til hans store skrekk, ble slange andre veien og....

Denne her er hysterisk morsom :fnise: ;

http://eivindlund.wo...9/30/ballongen/

Jeg er nok pent nødt til det, men smerten ligger øverst i magesekken, så blir nok ikke i endetarmen.

Synes ikke den historien var morsom. Om det er tilfelle, er det maktmisbruk fra legen sin side.

Har hørt at i noen land så er de så dumme at de inntar parasitter med vilje for at de skal ta opp en del av næringen menneskene spiser. Ikke så veldig lurt, men de holder seg gjerne tynnere da. Håper det går bra med deg :) Og at de finner ut av det!

Ja, jeg har også hørt at noen bruker dop til det. Det er jo enda verre, men jeg har ikke gjort noen av tingene. Jeg har tatt flere tester tidligere, hadde det samme. Det gikk over en stund da jeg tok syredempende medisiner, men så kom det tilbake igjen. 2. gangen det har kommet tilbake nå, så legen sender meg nok til undersøkelse av magesekken. Takk :)

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det fettspisende parasitter eller lignende?

Bendelorm? Man skal gå ned i vekt av dem hvertfall. Høres ekkelt ut :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Ja man går ned i vekt, men ikke så mye, med mindre den er veldig stor, og den spiser mer næring og ting du trenger enn fett, så du får ofte mangel på vitaminer og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok pent nødt til det, men smerten ligger øverst i magesekken, så blir nok ikke i endetarmen.

Synes ikke den historien var morsom. Om det er tilfelle, er det maktmisbruk fra legen sin side.

Ja, jeg har også hørt at noen bruker dop til det. Det er jo enda verre, men jeg har ikke gjort noen av tingene. Jeg har tatt flere tester tidligere, hadde det samme. Det gikk over en stund da jeg tok syredempende medisiner, men så kom det tilbake igjen. 2. gangen det har kommet tilbake nå, så legen sender meg nok til undersøkelse av magesekken. Takk :)

Det er jo et kåseri, med masse overdrivelse:) Synes den var kjempemorsom jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Yay maler star trek skip. ferdig med 6 klingon bird of preys og nå maler jeg en 2 galor og 1 keldon class skip for cardassia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stappmett etter en bedre middag jeg. Mannen fikk ønske seg middag idag, siden vi har bryllupsdag, og valget ble finnbiff med potetmos og rørte tyttebær.

Kake fikk han og ønske seg, så det ble ostekake som jeg lagde igår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar meg 8 minutter og gå rundt kirkegården som ligger rett ved her hvor jeg bor.

Du bor i skien?

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bendelormer kan bli ganske lange... Ikke anbefalt.

Nei, hva slags parasitt anbefaler du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gunfreak

Skabb, malaria og amøber er ein fin cocktail. Gjekk ned 20 kg på to mnd....

Bare kjøp riktig amøbe, kjøper du feil krabber den opp i hode og begynner å spise hjernen din, greit nok hjernen er ca. 2kg med fett, men det er kjennerelt fett du bør ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på bendelorm eter fett. De ligger vel i tarmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skabb, malaria og amøber er ein fin cocktail. Gjekk ned 20 kg på to mnd....

Ka slags amøber, og kossen klarte du få malaria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...