Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er litt morsomt. Når jeg kommer hjem til mammsen og pappsen, så er jeg alltid helt ferdig, og mamma skal da selvfølgelig begynne sin intervju runde. Ender jo opp med at jeg må låse meg inne på rommet for å få fred..

Skjer det noe gøy ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Lager kjøttboller i brunssaus med potetstappe og tyttebærsylte tøy, så kjenner jeg meg selv rett vil jeg snart spist til jeg blir kvalm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda et vårtegn i heimen; trampolina ble satt opp for første gang i år:D Tror jeg hadde det like kjekt som minstejenta og nabojenta......blir aldri for gammel for å herje på trampolina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Enda et vårtegn i heimen; trampolina ble satt opp for første gang i år:D Tror jeg hadde det like kjekt som minstejenta og nabojenta......blir aldri for gammel for å herje på trampolina!

maya age 95 i rullestol hopper opp og ned på trampolinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maya age 95 i rullestol hopper opp og ned på trampolinen.

Mulig jeg trenger litt hjelp da ja....iallefall til å komme meg oppå. Så kan jeg sitte i midten mens oldebarna hopper rundt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt morsomt. Når jeg kommer hjem til mammsen og pappsen, så er jeg alltid helt ferdig, og mamma skal da selvfølgelig begynne sin intervju runde. Ender jo opp med at jeg må låse meg inne på rommet for å få fred..

Skjer det noe gøy ellers?

Når det blir altfor mye pleier jeg å si "Er det her et politiavhør? Jeg forlanger advokat" med glimt i øyet. Om det ikke fungerer, sier jeg at jeg på dette tidspunktet ikke har en kommentar til avisa. :ler: Det er oppskrift på katastrofe om hun er i dårlig humør, men det funker.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir altfor mye pleier jeg å si "Er det her et politiavhør? Jeg forlanger advokat" med glimt i øyet. Om det ikke fungerer, sier jeg at jeg på dette tidspunktet ikke har en kommentar til avisa. :ler: Det er oppskrift på katastrofe om hun er i dårlig humør, men det funker.

Jeg forstår hun godt da. Jeg er ikke ofte hjemme. Som oftest bare når jeg jobber, og da er jeg dønn sliten etterpå. Så hun vil jo vite alt som skjer.. Lovte jeg skulle gi hun hele runden i dag så, hehe :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Sjallabais! Ny tråd? Why?

Og hvor har du vært. steika er overstekt fordi du ikke kom til en normal tid, har du vært ute med den tøsen igjen, ikke lyv til meg, jeg kan lukte parfymen hennes på deg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor har du vært. steika er overstekt fordi du ikke kom til en normal tid, har du vært ute med den tøsen igjen, ikke lyv til meg, jeg kan lukte parfymen hennes på deg. :fnise:

Jeg har vært opptatt. Dessuten har du meg jo på facebook, så du vet jo at jeg nå er i et forhold. Eksamensrush + kjæreste betyr mindre tid til KG.

Den gamle ble stengt.

Good shit! Ble det virkelig så mye drama at den måtte stenges, altså, ja.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, må bare syte litt. Det gjør så vondt, kjennes ut som om det er innvendig sår, men det er jo sikkert ikke det. Bare føles sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spist en parasitt? Kanskje h*n driver med fantestreker her og der..

Tror de hadde funnet det da. Tok både urinprøve og blodprøve. Sto 4-5 negative på bare urinprøven. Jeg vet ikke hva jeg ble testet for ved noe av det, men blodprøven var negativ den også. Jeg må nok ta den mye fryktede slangen ned i magen, men er livredd for det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...