Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Mannen min er superfornøyd med bryllupsdagsgaven sin:D Han fikk velge seg hvilken som helst kake som jeg skal bake til han, og valget ble ostekake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et velsmakende valg. :jepp:

Lurer på om jeg sier takk for meg i kveld jeg? :klo:

Det begynner å kjennes slik ut nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å bake uten at han fikk det med seg, og overraske han. Men mannen har nese som en blodhund når jeg mekker sammen godbiter på kjøkkenet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg måtta lage dette etter jeg så denne videoen

Hadde ikke parmasan så ble edamer og chaddar blanding i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleh, jeg har fått meg en anonym hater :( Mest sannsynlig blondidama da jeg grillet hun kraftig hin dagen..

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man griller noen får man 10 ganger tilbake og mange usakligheter. Man sier pip, den andre brøler tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk ikke skrevet et eneste innlegg som ab her inne. Kanskje jeg burde gjøre det når jeg skriver uten filter? Enten det, eller så må jeg skrive med filter på, men da er litt meningen med kg vekke for meg. Eller, kanskje jeg bare får forsette slik jeg gjør å heller leve med at ikke alle liker meg :P Dagens drama :fnise:

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg har noen AB hatere jeg også, vet ikke om det er en eller flere gidder aldri notere det lange serie nummeret dems,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror jeg skiter i det. Hvem gidder å bruke tid på å slenge drit til andre som ab tenker nå jeg først og fremst.

Skjer det noe gøy ellers?

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke skrevet et eneste innlegg som ab her inne. Kanskje jeg burde gjøre det når jeg skriver uten filter? Enten det, eller så må jeg skrive med filter på, men da er litt meningen med kg vekke for meg. Eller, kanskje jeg bare får forsette slik jeg gjør å heller leve med at ikke alle liker meg :P Dagens drama. Jeg er som oftest snill til noen skriver noe frekt til meg først, da skytes det tilbake :fnise:

Du kan jo velge selv.

Med nick = Du får igjen så ørene suser i alle tråder.

Anonym: Du slipper det første

Eller du kan unngå det som provoserer deg mest eller du har en mening utenom det vanlige om.

Jeg er selv i dårlig humør i dag, så unngår omtrent alle tråder :fnise: Egentlig ble jeg i bedre humør av å skrive at jeg var i dårlig humør. Går i terapi hos meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg spurte hun jeg tror det er. Spent på hva hun svarer, eller om hun svarer. Jeg var kanskje litt krass med hu i går, men jeg blir irritert på den type oppførsel.

Jaja, skal ikke snakke om noe gøy da?

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Gøy? vel har tatt frem svensk wihsky da det er lenge siden sist jeg tok en dram.

Ellers gøy? Tja, franske regimenter under Napoleons krigene var delt inn i Linge og Legere.

Linge betyr linje og var standard linje infanteri og de det var flest av, legere betyr lett og var lett infanteri, teoretisk skulle disse kjempe i åpen formasjon og lage en sverm av soldater. Men ofte var det ikke stor forskjell bortsett fra at legere kanskje hadde litt mer prestisje og de top 5 "beste" regimentene under krigen var alle legere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er ikke den norske colaen like god som den svenske? Mystefistisk..

Svensk konspirasjon for å tiltrekke flere til svenskehandel. Pengene går bl.a til undercovervirksomhet dvs. studier i forbrukermønster på svenskeferja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest badeand1

Svensk konspirasjon for å tiltrekke flere til svenskehandel. Pengene går bl.a til undercovervirksomhet dvs. studier i forbrukermønster på svenskeferja. :jepp:

Det funker..Tiltrekker meg iallefall. :laugh: Svenskeferja er jo superfun! (selvom jeg blir spysyk bare av å se på båten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker..Tiltrekker meg iallefall. :laugh: Svenskeferja er jo superfun! (selvom jeg blir spysyk bare av å se på båten)

Jeg har vært på den en gang, Og det var mer enn nok for meg. Pensjonister på tilbudsjakt er skikkelig skumle! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg har vært på den en gang, Og det var mer enn nok for meg. Pensjonister på tilbudsjakt er skikkelig skumle! :sjokkert:

Ja, verrre enn moteslaver på Chanel-salg vil jeg tro. :fnise: (edit; chanel selger vel ikke klær de..)

Nei helvete nå fikk jeg lyst på cola

Unnskyld!

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...